PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΕΛΦΙΝΚΟΝ "Ε"


LuX
29-05-06, 09:09
.....................

Παθοκτόνος
29-05-06, 13:56
Στο σχέδιο "Ε" αν σβήσουμε την κάθετο που παριστάνει τις 5 γνωστές αισθήσεις απελευθερώνουμε το τρισυπόστατο της ανθρώπινης ύπαρξης.
.
Αγαπητέ φίλε,έχετε διαβάσει το"περί του εν Δελφοίς ΕΙ" του πρωθιερέως εθνικού(αλλά και κορυφαίας και υψηλόφρονος προσωπικότητος και συγγραφέως των πρώτων μεταχριστιανικών αιώνων) Πλουτάρχου;Διότι εκεί αναφέρεται ο Πλούταρχος όχι στο Έψιλον,αλλά στο ΕΙ,που κατά κάποιους -επιπροσθέτως- έχει κι αυτό τη συνέχειά του στον...χριστιανισμό...

Ζακ Ρογκ

Οι (μοντέρνες) ολυμπιάδες συστήθηκαν-"ανεβίωσαν" το 1896 από τον τέκτονα βαρώνο Πιερ ντε Κουμπερτέν εξ όσων γνωρίζω(κι έχω ξαναπεί,κάποιοι αρχαιολάτρες βέβαια το αρνούνται και λέγουν από κάποιον Δ.Βικέλα).Πρόκειται για μία στρεβλωμένη ελληνικότητα σίγουρα,όσο και αυτή των τεκτονικών(και Νεο-Παγανιστικών) μυστηρίων,που,ως γνωστον,είναι κακέκτυπα(και)των αρχαίων ελληνικών.Ο κ.Ρογκ επίσης χρειάζεται επειγόντως το έργο του κ.Κυριάκου Σιμόπουλου περί των αρχαίων Ολυμπιάδων,στο οποίο παρουσιάζει σαφώς μόνο την αρνητική πλευρά αυτών,αλλά είναι χρήσιμο για αυτούς που έχουν απόψεις είτε μη αντικειμενικές είτε βασισμένες σε φανατική και ιδεολογική χρήσι των πηγών με αποτέλεσμα την απολυτοποίησι και εξιδανίκευσι κάποιου πράγματος(κάτι το οποίο είναι επιβλαβές)...

LuX
29-05-06, 14:13
.....................

Drymonia
29-05-06, 14:20
Θυμάμαι ότι δεν είναι ακριβώς Ε ή ΕΙ, αλλά Ε[Ι]. Δηλαδή, βρήκαν το Ε στους Δελφούς αλλά δίπλα ήταν κατεστραμμένο και για να αποδώσουν σε αυτό μία τεκμηριωμένη σημασία να συμπέραναν ότι πρέπει να υπήρχε και ένα Ι για να υπάρχει σωστή σημασία:
ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ - ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ - Ε[Ι] (= δηλ. να είσαι, να βρεις τον εαυτό σου)

LuX μία διευκρίνιση, στα αρχαία το Ε δεν γράφεται έτσι, δεν υπάρχει κάθετη γραμμή αλλά τρεις που ξεκινάνε από το ίδιο σημείο. Μήπως αυτό δηλώνει απελευθέρωση από τις αισθήσεις;

LuX
29-05-06, 14:44
.....................

Drymonia
29-05-06, 16:15
Δίκιο έχεις για τα οράματα, αλλά τα σημερινά γράμματα δεν νομίζω να είναι τόσο μελετημένα όσο τα αρχαία σε επίπεδο συμβολισμού. Δηλαδή, το αρχαίο Ε για μένα δηλώνει το τρισυπόστατο [3] της ύπαρξης [1]

LuX
29-05-06, 16:48
....................

Drymonia
29-05-06, 17:08
και που βλέπεις διαφορά του αρχαικού Ε με το σημερινό ?
Η διαφορά δεν είναι μεγάλη, απλά στην δική σου περιγραφή η κάθετη γραμμή συμβολίζει το τρισυπόστατο και τις αισθήσεις, ενώ η άλλη δηλώνει μόνο το τρισυπόστατο.

Τον αριθμό 5 μας τον δίνει και το ίδιο το γράμμα Ε που είναι το πέμπτο κατά σειρά και ως γνωστόν τα γράμματα στην αρχαιότητα ήταν και αριθμοί.. άραγε συμβολίζει τις αισθήσεις, άραγε είναι μόνο πέντε;

LuX
29-05-06, 17:18
..................

Drymonia
29-05-06, 17:42
Το τρισυπόστατο συμβολίζεται από τις 3 οριζόντιες γραμμές οι οποίες με τη σειρά τους επικοινωνούν δια των αισθήσεων .(ξανακοίτα το σχέδιο)
Ναι το ίδιο πράγμα λέμε!


Στο αρχαϊκό Ε τον συμβολισμό της καθέτου (αισθήσεις) τον αναλάμβανε το σημείο ένωσης των τριών καθέτων .


Εδώ διαφωνώ, πιστεύω ότι τις αισθήσεις τις υποδήλωνε ο αριθμός 5=Ε, ενώ το σημείο τομής δήλωνε όλη την ύπαρξη, τη μονάδα, το Θείον το οποίο έχει 3 υποστάσεις.

τα ιερατεία φρόντισαν να διδάξουν μέσο των μύθων και των αλληγοριών για τον Ένα ,πλην όμως Τριαδικό Θεό , μια τακτική που Τον έκανε πιο κατανοητό...γεγονός που βλέπουμε να ισχύει μέχρι και σήμερα στον Χριστιανισμό .
Έτσι είναι.

LuX
29-05-06, 17:48
........................

Drymonia
29-05-06, 17:50
ναι αλλά είμαστε σίγουροι πως οι αισθήσεις είναι 5 και όχι παραπάνω?
:D :D Σωστός! Ισως οι 5 γνωστές να είναι αυτές που μας κρατάνε δέσμιους στον αισθητό κόσμο, και γι'αυτό να διαχωρίζονται από τις υπόλοιπες!

LuX
29-05-06, 17:56
...................

ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
30-05-06, 11:39
Για περι του γραμματος Εψιλον παραθετω ορισμενα αποσπασματα απο τον Πλουταρχο και απο τον Τιμαιο του Πλατωνα για περετερο αναλυση του θεματος



Ας δούμε τι μας λεει ο Πλούταρχος :
385,3.
"(...) ενταύθα δε συνελθόντας αυτούς καθ'αυτούς και διαλεχθέντας αλλήλοις αναθείναι των γραμμάτων ο τη τε τάξει πέμπτον εστί και του αριθμού τα πέντε δηλοί, μαρτυρομένους μεν υπέρ αυτών προς τον θεόν ότι πέντ'εισί, τον δ'έβδομον καί τον έκτον αποποιουμένους καί αποβάλλοντας ως ου προσήκοντας αυτοίς. (...)"
Απόδοση:
"(...) (οι 7 σοφοί) αφού συγκεντρώθηκαν μόνοι τους εδώ και συζήτησαν μεταξύ τους, πρόσφεραν ως ανάθημα (στο Δελφικό Απολλώνιο Ναό) αυτό από τα γράμματα που είναι πέμπτο στην κατάταξη και δηλώνει τον αριθμό πέντε, μαρτυρώντας έτσι υπέρ αυτών προς τον θεό οτι είναι πέντε, αποποιούμενοι και αποβάλλοντας από την "τάξη" τους τον έβδομο και τον έκτο, επειδή δεν τους ενέκριναν. (...)"

387, 7, E.
"(...) αυτό μεν εφ'εαυτού μήτε δυνάμει μήτε μορφή μήτε τω ρήματι το Ε των άλλων στοιχείων διαφέρειν ηγουμένους, ως δε μεγάλου προς τα όλα καί κυρίου σημείον αριθμού προτετιμήσθαι της πεμπάδος, αφ'ού το αριθμείν οι σοφοί πεμπάζειν ωνόμαζον. (...)"
Aπόδοση:
"(...) θεωρώντας πως το ίδιο το Ε από μόνο του δεν διαφέρει ούτε ως προς τη σημασία ούτε ως προς τη μορφή ούτε ως προς την εκφορά από τα άλλα στοιχεία, του απονεμήθηκαν ωστόσο οι ανώτερες τιμές, επειδή είναι σημείο του σημαντικού και σπουδαίου αριθμού, της πεντάδας δηλαδή, εξ ου και οι σοφοί ονόμαζαν το "αριθμώ" (το "μετρώ"), "πεμπάζω". (...)"
Στο ίδιο έργο του Πλουτάρχου γίνεται αναφορά και στο ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ
-)-Ι-(-
391, 15, C:
"(...) Φησί δη τις ταύτα πρότερος συνιδών Πλάτωνος δύο Ε καθιερώσας τω θεώ, δήλωμα και σύμβολον του αριθμού των πάντων. ... τ'αγαθόν εν πέντε γένεσι φανταζόμενον (...) "
Απόδοση:
"(...) Αυτά λέει κάποιος που τα διέκρινε πριν από τον Πλάτωνα και αφιέρωσε δύο Ε στον θεό, για να δηλώσει και να συμβολίσει τον αριθμό του σύμπαντος. (...) το αγαθό με πέντε μορφές εμφανίζεται (...)"

Στο έργο του Πλάτωνα, αναφέρονται τα εξής:
41 (a)
" (...) Επεί δ'ούν πάντες όσοι τε περιπολούσιν φανερώς και όσοι φαίνονται καθ'όσον αν εθέλωσιν θεοί γένεσιν έσχον, λέγει προς αυτούς ο τόδε το παν γεννήσας τάδε-
"Θεοί θεών, ων εγώ δημιουργός πατήρ τε έργων, δι'εμού γενόμενα άλυτα εμού γε μη εθέλοντος. Το μεν ούν δη (b) δεθέν παν λυτόν, το γε μην καλώς αρμοσθέν και έχον ευ λύειν εθέλειν κακού
δι'α και επεί περ γεγένησθε, αθάνατοι μεν ούκ εστέ ούδ'άλυτοι το πάμπαν, ούτοι μεν δηλυθήσεσθέ γε ουδέ τεύξεσθε θανάτου μοίρας, της εμής βουλήσεως μείζονος έτι δεσμού και κυριοτέρου λαχόντες εκείνων οίς οτ'εγίγνεσθε συνειδήσθε. Νύν ούν ο λέγω πρός υμάς ενδεικνύμενος, μάθετε.
Θνητά έτι γένη λοιπά τρία αγέννητα
τούτων δε μη γενομένων ουρανός ατελής (c) έσται
τα γαρ άπαντ'εν αυτώ γένη ζώων ούχ έξει, δεί δε, εί μέλλει τέλεος ικανώς είναι. Δι'εμού δε ταύτα γενόμενα και βίου μετασχόντα θεοίς ισάζοιτ'άν
ίνα ούν θνητά τε η το τε παν τοδε όντως άπαν η, τρέπεσθε κατά φύσιν υμείς επί την των ζώων δημιουργίαν, μιμούμενοι την εμήν δύναμιν περί την υμετέραν γένεσιν. Και καθ'όσον μεν αυτών αθανάτοις ομώνυμον είναι προσήκει, θείον λεγόμενον ηγεμονούν τε εν αυτοίς των αεί δίκη και υμίν εθελόντων έπεσθαι, σπείρας και υπαρξάμενος (d) εγώ παραδώσω
το δε λοιπόν υμείς, αθανάτω θνητόν προσυφαίνοντες, απεργάζεσθε ζώα και γεννάτε τροφήν τε διδόντες αυξάνετε και φθίνοντα πάλιν δέχεσθε." (...) "
Νεοελληνική Απόδοση:
" (...) 'Οταν γεννήθηκαν λοιπόν όλοι οι θεοί και εκείνοι που περιφέρονται φανερά και εκείνοι που εμφανίζονται όποτε το επιθυμούν, είπε προς αυτούς ο γεννήσας το παν (ο Δημιουργός)-
"Θεοί θεών, που εγώ δημιούργησα και γέννησα, θα είστε άφθαρτοι όπως τα έργα μου όσο εγώ επιθυμώ να υπάρχετε και να μην εξαφανιστείτε.
'Οτι είναι συναρμολογημένο μπορεί να λυθεί, αλλά αυτός που θα επιχειρήσει να χαλάσει κάτι που είναι φτιαγμένο σωστά, ασφαλώς κάνει κακή πράξη. Επομένως και εσείς, επειδή γεννηθήκατε κάποτε, δεν είστε ούτε αθάνατοι ούτε άφθαρτοι. Δεν θα φθαρείτε όμως ποτέ, ούτε θα υποκύψετε στον θάνατο, γιατί με τη δική μου θέληση διαθέτετε δεσμό πολύ μεγαλύτερο και στερεότερο από εκείνους με τους οποίους συνδεθήκατε τη στιγμή της γεννήσεώς σας.
Ακούστε λοιπόν, τι έχω να σας πω. Απομένουν αγέννητα ακόμη τρία θνητά γένη, που αν δε δημιουργηθούν, ο κόσμος δεν θα είναι τέλειος, καθώς θα του λείπουν πολλά είδη πλασμάτων. Πρέπει λοιπόν να δημιουργηθούν αν θέλουμε να είναι απολύτως τέλειος.
Αν αυτά τα γένη γίνουν από εμένα και τους δώσω εγώ ζωή, θα είναι ίδια με τους θεούς.
Για να γίνουν θνητά, και για να είναι το σύμπαν πραγματικό σύμπαν, πρέπει να αναλάβετε εσείς, όπως προστάζει η φύση, να δημιουργήσετε τα ζωντανά πλάσματα, έχοντας ως παράδειγμα την δική μου ενέργεια, όταν σας δημιούργησα. Θα σπείρω όμως, θα προετοιμάσω και θα σας παραδώσω εκείνο το μέρος τους που πρέπει να χαρακτηρίζεται αθάνατο, να θεωρείται θείο και να επιβάλλεται σε όσα θέλουν να υπακούουν πάντα στη δικαιοσύνη και σε εσάς τους ίδιους.
'Οσο για το υπόλοιπο, φτιάξτε το εσείς συνδυάζοντας το θνητό με το αθάνατο, δημιουργήστε ζωντανά όντα, θρέψτε τα για να μεγαλώσουν και όταν πεθάνουν, δεχτείτε τα πάλι πίσω." (...) "

Κατά τους υποστηρικτές των ΕΨΙΛΟΝ, το παραπάνω απόσπασμα από το Τίμαιο του Πλάτωνα είναι μια "ξεκάθαρη απόδειξη" περί της ουράνιας προέλευσής τους καθώς περί της Δημιουργίας του Κόσμου από ΕΝΑΝ Δημιουργό.

beetlejuice
30-05-06, 16:44
Πολυ ενδιαφερον το θεμα που ανοιξες Lux.Δεν μπορω φυσικα να αφησω να περασουν ασχολιαστα για ακομη μια φορα τα χριστιανικα βελη του Παθοκτονου εναντια στα μηνυματα του ελληνισμου που καταφεραν να διατηρηθουν αναλοιωτα (παρ'ολο το κυνηγι που δεχτηκαν) μεσα στους αιωνες.

Οι (μοντέρνες) ολυμπιάδες συστήθηκαν-"ανεβίωσαν" το 1896 από τον τέκτονα βαρώνο Πιερ ντε Κουμπερτέν εξ όσων γνωρίζω(κι έχω ξαναπεί,κάποιοι αρχαιολάτρες βέβαια το αρνούνται και λέγουν από κάποιον Δ.Βικέλα).

Βιογραφικο του Δ. Βικελα: http://www.strofi.com/writersgr/vikelas/vikelas.html

Δε βρισκω επισης κανενα προβλημα στο να δεχτω οτι ο Πιερ Ντε Κουμπερντεν αποτελεσε τον μπροσταρη για την αναβιωση των Αγωνων. Αλλωστε ο διαφωτισμος (που στιγματιστηκε απο την αναβιωση αρχαιοελληνικων προτυπων και αξιων) αγγιξε απειρως περισσοτερο την Ευρωπη απο το δικο μας Ελλαδισταν(σκεφτειτε ομως και την περιπτωση Σικελιανου αργοτερα με την αναβιωση της Δελφικης ιδεας-παγκοσμιοποιησης του Ελληνισμου δηλαδη (που οπως αποδεικνυεται απο την αλληλογραφια του, επικοινωνουσε στενα με γαλλικες τεκτονικες στοες). Η δαιμονοποιηση του Τεκτονισμου (στον οποιον και συμμετειχαν -ιδιως τα παλαιοτερα χρονια-πληθος υψηλοβαθμων Ελληνων ρασοφορων) απο την εκκλησια ειναι απορροια αυτου που λεμε "μας χαλανε το μαγαζι".Επειδη γινεται και προσπαθεια συνδεσης των αρχαιολατρων και των τεκτονων (χωρις ετσι κι αλλιως να βρισκω κατι αρνητικο στην ολη υποθεση) να τονισω οτι οποιος εχει εστω και την παραμικρη ιδεα απο τα τεκτονικα τυπικα θα διαπιστωσει οτι στο 90% ειναι χριστιανικα...


.Ο κ.Ρογκ επίσης χρειάζεται επειγόντως το έργο του κ.Κυριάκου Σιμόπουλου περί των αρχαίων Ολυμπιάδων,στο οποίο παρουσιάζει σαφώς μόνο την αρνητική πλευρά αυτών,αλλά είναι χρήσιμο για αυτούς που έχουν απόψεις είτε μη αντικειμενικές είτε βασισμένες σε φανατική και ιδεολογική χρήσι των πηγών με αποτέλεσμα την απολυτοποίησι και εξιδανίκευσι κάποιου πράγματος(κάτι το οποίο είναι επιβλαβές)...

Εδω το πιασαμε το υπονοουμενο.΄Ελα ομως που οι Ολυμπαικοι αγωνες και οχι τα μαυρα ρασα ειναι η εικονα της Ελλαδας για τον υπολοιπο πλανητη!... Οσο κι αν ποναει το ολυμπιακο πνευμα μεταφερει πανανθρωπινα μηνυματα. Και ειναι υψιστη υποχρεωση της νεας γενιας (μιας και αυτη που φευγει εθεσε τα θεμελια φερνοντας στο φως χαμενες γνωσεις) να τα μεταδωσει σε ολοκληρον τον κοσμο οπως εκανε και παλαιοτερα και πριν 3 περιπου αιωνες.

Παρατηρω τελευταια τελος πως σχεδον σε ολα τα θεματα του φορουμ υπαρχουν συγκεκριμενα ατομα που παρεμβαινουν εσκεμμενα στις συζητησεις, ξεφευγουν απ το θεμα αποπροσανατολιζοντας το και το συνδεουν στη συνεχεια με θρησκευτικα στοιχεια και ζητηματα(ακόμη και εαν η κατηγορια και η ιδια η φυση του θεματος δεν εχουν απολυτως καμια σχεση), κανοντας συνηθως την προπαγανδα τους. Να τονισω οτι το παραπανω δεν περνα απαρατηρητο και εαν δεν υπαρξει μεταστροφη του κλιματος σιγουρα θα ληφθουν μετρα απο τους συντονιστες.

Lux περιμενουμε την φιλοσοφικη αναλυση του Εν ΔεΛΦοις Ε(Ι)

LuX
30-05-06, 16:53
................

Drymonia
30-05-06, 17:44
Ας δούμε τι μας λεει ο Πλούταρχος :
385,3.
"(...) ενταύθα δε συνελθόντας αυτούς καθ'αυτούς και διαλεχθέντας αλλήλοις αναθείναι των γραμμάτων ο τη τε τάξει πέμπτον εστί και του αριθμού τα πέντε δηλοί, μαρτυρομένους μεν υπέρ αυτών προς τον θεόν ότι πέντ'εισί, τον δ'έβδομον καί τον έκτον αποποιουμένους καί αποβάλλοντας ως ου προσήκοντας αυτοίς. (...)"
387, 7, E.
"(...) αυτό μεν εφ'εαυτού μήτε δυνάμει μήτε μορφή μήτε τω ρήματι το Ε των άλλων στοιχείων διαφέρειν ηγουμένους, ως δε μεγάλου προς τα όλα καί κυρίου σημείον αριθμού προτετιμήσθαι της πεμπάδος, αφ'ού το αριθμείν οι σοφοί πεμπάζειν ωνόμαζον. (...)"
Στο ίδιο έργο του Πλουτάρχου γίνεται αναφορά και στο ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ
-)-Ι-(-
391, 15, C:
"(...) Φησί δη τις ταύτα πρότερος συνιδών Πλάτωνος δύο Ε καθιερώσας τω θεώ, δήλωμα και σύμβολον του αριθμού των πάντων. ... τ'αγαθόν εν πέντε γένεσι φανταζόμενον (...) "

Θα ήθελα λίγο να σταθούμε εδώ και να αναλύσουμε όσο γίνεται την σοφία των αριθμών..
Απ'ότι θυμάμαι ο Πυθαγόρας μιλά για τον αριθμό 5 [2+3] ως τον αριθμό της ύπαρξης, της ζωής καθώς συμβολίζονται οι 5 αισθήσεις [του σώματος..], εξ'ού και το πεντάκτινο αστέρι [ενώ το εξάκτινο συμβολίζει και το πνεύμα κ.ο.κ.]
Γιατί οι 7 σοφοί αποποιούνται το 7 και 6 και ονομάζουν την πεντάδα πιο κοντινή στον θεό;
και
αν "δύο Ε καθιερώσας τω θεώ", άρα 5+5=10, και το δέκα είναι τέλειος αριθμός, καθώς [1+2+3+4=10].. άρα το δέκα είναι ο αριθμός των πάντων, σύμφωνα με τους σοφούς.

Astral
30-05-06, 17:54
Οι πρώτοι μου απορρία είναι αν υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτού του
/_
\
Με το Ε που ξέρουμε τώρα ...

και η δεύτερη είναι σε που θα μας χρησημεύσουν όλα αυτά αν αύριο καταλάβουμε ή ανακαλύψουμε ότι 10 είναι η δεν είναι κάτι το τέλειο... πάντα απο μαθηματική πλευρά, γιατί απο γεωμετρική το 8 πιό τέλιος δίχνει .

Αυτά τα ολίγα

Drymonia
31-05-06, 11:51
Εγώ προτείνω να συνεχίσουμε αυτή τη κουβέντα μας για τους αριθμούς και τη σημασία τους.
Να αναλύσουμε τις δελφικές εντολές και να δούμε με ποιούς τρόπους μπορούμε να φτάσουμε στο ΕΙ το γνώθι σαυτόν..
Επίσης, παρακαλώ τον κ.Μπακογιάννη ή κάποιον άλλο να απαντήσει στις ερωτήσεις που έθεσα στο προηγούμενο post

LuX
01-06-06, 10:09
......................

Drymonia
02-06-06, 17:38
Τα σύμβολα και οι αριθμοί μάλλον μας δηλώνουν κωδικοποιημένα την αρμονία που οφείλουμε να επιδιώκουμε και σύμφωνα με αυτή να διάγουμε τον βίο μας ως σκεπτόμενα και έμψυχα όντα. Οι εντολές μας είναι πιο οικείες - γλωσσικά - και ίσως είναι ένα πρώτο βήμα προς την αυτοβελτίωσή μας. Η 6μηνη απουσία του Απόλλωνα και η 6μηνη παραμονή του Διονύσου στους Δελφούς - στον ομφαλό της Γης, άρα ίσως συμβολικά στην ψυχή μας - μάλλον συμβολίζει την ισορροπία λογικής-συναισθήματος και το άγαλμα του Ηνίοχου με τα 2 άλογα την επιβολή του λογικού στο θυμοειδές και το επιθυμητικό, σύμφωνα και με τον Πλάτωνα.


Ποίος και ποίου έκοψε τα γεννητικά μόρια και το αίμα τους έσταξε στις κορυφές του Παρνασσού?
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της χλωρίδας στον Παρνασσό κατά αυτούς τους μήνες της απουσίας του Απόλλωνα ?
Τι χρώμα είχε και έχει το αίμα ?


Τις πληροφορίες αυτές, δυστυχώς, δεν μπορώ ακόμα να τις βρώ..

Drymonia
03-06-06, 14:31
Τέλος για αυτά που παραθέτεις για σκέψου ποίος με περίσσιο ηρωισμό βοήθησε τον Δία να κατατροπώσει τους Τιτάνες και πάνω σε ποίο ζώο ?
Τον Δία βοηθούν οι Εκατόγχειρες, οι Κύκλωπες και οι Γίγαντες, αλλά και η Γαία και άλλοι τιτάνες.
Επίσης, ο Προμηθέας πήρε το μέρος του Δία, και μάλλον αυτόν εννοείς, αλλά δεν γνωρίζω το ζώο.
Ο Χριστός ήταν πάνω σε ένα γαϊδούρι. Τώρα τί συμβολίζει το γαϊδούρι; Την ταπείνωση; την υπομονή; τα "βάρη" που σηκώνει; την αντοχή του;

Δυστυχώς και πάλι δεν μορώ να δώσω απάντηση στα:

Ποίος και ποίου έκοψε τα γεννητικά μόρια και το αίμα τους έσταξε στις κορυφές του Παρνασσού?
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της χλωρίδας στον Παρνασσό κατά αυτούς τους μήνες της απουσίας του Απόλλωνα ?

Τι χρώμα είχε και έχει το αίμα ?

KostasTheGreat
09-07-08, 17:35
εγω αυτο το εψιλον το βλεπω μερικες φορες οταν ξυπναω το πρωι κοιτωντας στον ουρανο..