PDA

Επιστροφή στο Forum : To Α/Τ “Λέων” και το "Πειραμα της Φιλαδελφειας"


άβαξ
25-10-06, 05:12
Είναι από της εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις όπου ένα ολόκληρο και σημαντικότατο στοιχείο ενός διάσημου μυστηρίου περιέρχεται στο Ελληνικό κράτος. Ο λόγος για το πολεμικό πλοίο USS Eldridge (DE-173),στο οποίο όπως επίμονα αναφέρεται, έγιναν πάνω του διάφορα πειράματα τηλεμεταφοράς, διαφάνειας κτλ. στο περίφημο “Πείραμα της Φιλαδέλφειας”, γνωστό και ως Project Rainbow. Το πλοίο αυτό, στις αρχές του ΄50, δωρίθηκε από της ΗΠΑ στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό και μετονομάστηκε σε Α/Τ “Λέων”. Από ότι γνωρίζω, το “Λέων” υπηρέτησε το ναυτικό μέχρι το 1990 όπου και αφοπλίσθηκε. Κάποιοι λένε ότι αποσυναρμολογήθηκε, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι βρίσκεται αραγμένο στην στρατιωτική βάση της Σούδας στην Κρήτη.

Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον , εάν κάποιος που υπηρέτησε ή επισκέφθηκε ή ακόμα γνωρίζει κάποιες πληροφορίες για την κατάσταση του θρυλικού αυτού πλοίου, να τις μοιραστεί μαζί μας. Επειδή συχνά αναφέρονται τα αντίστοιχα βιβλία, γύρο από το θέμα του “Πειράματος”, στις παραισθήσεις και στις παράξενες δονήσεις που προκαλούσε το “Λέων” στο πλήρωμα του, θα ήταν καλό κάποιος να επιβεβαιώσει ή να αναιρέσει αυτούς τους ισχυρισμούς. Ευχαριστώ!

beetlejuice
25-10-06, 11:56
Αβαξ μετεφερα εδω το θεμα σου μιας και δεν υπαρχει κατι αναλογο στην κατηγορια των συζητησεων.

Για να βοηθησω καπως τη συζητηση δινοντας τροφη για ερεθισματα σας παραπεμπω στο αρθρο του Paul για το θεμα στο: http://www.metafysiko.gr/?p=1208

Ακομη ομως πιο ενδιαφερον (για οσους δε το γνωριζουν ακομη) ειναι και οι εμπειριες που μας παρεθεσε εδω στο φορουμ ο χρηστης Captain. Σας παραπεμπω στο http://www.metafysiko.gr/?p=2512 (για οσους δε γνωριζουν τιποτα για την ιστορια αυτη, ας κανουν τον κοπο να διαβασουν και την εισαγωγη του κειμενου).

rokko74
25-10-06, 15:29
Η ταυτότητα του πλοίου


Στο βιβλίο των Moore & Berlitz γίνεται και η πρώτη αναφορά στην ταυτότητα
του πλοίου που υπήρξε το αντικείμενο του πειράματος.

Σύμφωνα με τις έρευνες των συγγραφέων και τις αφηγήσεις του Allen το
DE-173 Εldridge ήταν το πλοίο που χρησιμοποιήθηκε στο πείραμα.

Επρόκειτο για ένα αντιτορπιλικό συνοδείας, εκτοπίσματος 1240tn της κλάσης
Cannon. Σύμφωνα με τα επίσημα αρχείο το πλοίο εισήλθε στην υπηρεσία τον
Αύγουστο του 1943 και χρησιμοποιήθηκε για τη συνοδεία νηοπομπών στο
Ατλαντικό και τη Μεσόγειο μέχρι το 1945, οπότε και μεταφέρθηκε στον
Ειρηνικό. Τον Ιούλιο του 1946 αποσύρθηκε στην εφεδρεία (Reserve Fleet).

Σε ότι αφορά την κρίσιμη χρονική περίοδο, δηλαδή το 2ο μισό του 1943, τα
επίσημα αρχεία του Ναυτικού των ΗΠΑ αναφέρουν:

Το πλοίο εισήλθε στην υπηρεσία στις 27 Αυγούστου 1943 στη Ν. York

Αναχώρησε στις 16 Σεπτεμβρίου για τις Bermuda στα πλαίσια ταξιδιού
προσαρμογής

Επέστρεψε από την προσαρμογή συνοδεύοντας μια νηοπομπή στη Ν. York, όπου
και κατέπλευσε στις 18 Οκτωβρίου

Παρέμεινε στη Ν. York έως την 1η Νοεμβρίου οπότε και αναχώρησε ως συνοδεία
της νηοπομπής UGS-23, την οποία συνόδευσε αρχικά στο Norfolk και στη
συνέχεια (3 Νοεμβρίου) στην Casablanca

Επέστρεψε στη N. York στις 17 Δεκεμβρίου ως συνοδεία της νηοπομπής GUS-22

Παρέμεινε στη N. York έως την 31η Δεκεμβρίου οπότε και αναχώρησε για το
Norfolk.

Στις 15 Ιανουαρίου του 1951 μεταβιβάστηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό
στα πλαίσια των μεταπολεμικών προγραμμάτων ενίσχυσης. Υπήρξε 1 από τα 4
αντιτορπιλικά της κλάσης Cannon που δόθηκαν στο Ελληνικό Π.Ν. και έγιναν
γνωστά ως «τα θηρία», καθώς ονοματίστηκαν «Αετός», Ιέραξ», «Πάνθηρ» και
«Λέων». Δύο από αυτά έμελλε να γίνουν διάσημα: ο «Αετός» καθώς ήταν το
πλοίο που «πρωταγωνίστησε» σε αρκετές ταινίες μεταξύ των οποίων «Τα
κανόνια του Ναβαρόνε» και «Η Αλίκη στο Ναυτικό» και ο «Λέων», D-54, όπως
ονομάσθηκε το DE-173 Eldridge.

Έχει γραφθεί από αρκετούς ερευνητές ότι αξιωματικοί και ναύτες που
υπηρέτησαν στο «Λέων» ανέφεραν παράξενες καταστάσεις που είχαν να κάνουν
τόσο με τα ηλεκτρολογικά του πλοίου (καλώδια που έμοιαζαν να ξεκινούν από
το που θενά και να καταλήγουν πουθενά), σφραγισμένα διαμερίσματα,
παραισθήσεις των μελών

του πληρώματος. Έχει επίσης γραφεί ότι οι σελίδες του ημερολογίου του
πλοίου από τον Αύγουστο μέχρι το Σεπτέμβριο του 1943 λείπουν. Άλλες πάλι
αναφορές θέλουν τον «Αετό» να παρουσιάζει παράξενη συμπεριφορά
εξαφανιζόμενος από τα ραντάρ κατά τη διάρκεια ασκήσεων και με αρκετές
δυσκολίες στις επικοινωνίες. Έτσι αρκετοί καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι
ήταν ο Αετός και όχι ο Λέων το πλοίο του πειράματος και ότι σκόπιμα το
Ναυτικό των ΗΠΑ «άλλαξε» τα πλοία κατά την παράδοσή τους στην Ελλάδα ώστε
να μπερδευτούν τα ίχνη.

Το «Λέων» υπηρέτησε έως το 1991 οπότε και παροπλίστηκε μεταφερόμενο στην
Αμφιάλη. Το πλοίο οδηγήθηκε προς διάλυση προς το τέλος της δεκαετίας του
90. Ο «Αετός», επίσης υπηρέτησε μέχρι το 1991, και παρέμεινε στην Αμφιάλη
μέχρι το 1993 οπότε και δωρίθηκε από την την Ελληνική κυβέρνηση στην
΄Ένωση Ναυτικών Αντιτορπιλικών Συνοδείας (Destroyes Escort Sailors
Association). Τα έξοδα της επιστροφής χρηματοδοτήθηκαν, μέσω εισφορών
$275.000 από μέλη της ένωσης. Το πλοίο μεταφέρθηκε στη N. York, συνοδεία
ενός Ρωσικού ρυμουλκού, στις 23 Αυγούστου 1993. Παρέμεινε στο Αεροναυτικό
Μουσείο του USS

Interpid (N. York) όπου και αφού επισκευάσθηκε και επαναεξοπλίσθηκε
σύμφωνα με τη μορφή του κατά το Β ΠΠ, στις 30/4/1994 επανακαθελκύστηκε με
το αρχικό του όνομα USS Slater DE-766. Να σημειωθεί ότι η μετασκευή έγινε
από εθελοντές και όχι από εργολάβους ή συνεργεία του Πολεμικού Ναυτικού
των ΗΠΑ και σε κοινή θέα, σε μή προστατευόμενη περιοχή. Στη συνέχεια
παρέμεινε πλάι στο USS Interpid μέχρι τον Οκτώβριο του 1997, όταν
μεταφέρθηκε στη πόλη του Albany NY στον ποταμό Hudson, όπου και έδεσε
μόνιμα ως ναυτικό μουσείο. Να σημειωθεί ότι το πλοίο δεν ανήκει στο
Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ αλλά στην ΄Ένωση Ναυτικών Αντιτορπιλικών
Συνοδείας (DESA), ενώ συγκατελέγεται στον κατάλογο των ιστορικών μνημείων
της πολιτείας της N. York. Για την ιστορία, τα επίσημα αρχεία του
Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ αναφέρουν ότι το DE-766 Slater εισήλθε στην
υπηρεσία στις 1/5/1944.

Κωνσταντίνος Ι. Δελήμπασης

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ & ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Allen C., The letters to M. Jessup, (1956)

Bempos T., The Philadelphia Experiment, FLIGHT magazine vol 41 July-August 1986

Berlitz C., Without a trace, (1977)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0345325176/stsenviroindu-20

Berlitz C.- Moore W., The Philadelphia Experiment, (1979)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0449214710/stsenviroindu-20

Commander X, Philadelphia Experiment Chronicles, (1994)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0938294008/stsenviroindu-20

Department of the Navy, Philadelphia Experiment the official statement, (2000)
http://www.history.navy.mil/faqs/faq21-1.htm

Department of the Navy, Office of Naval Research, Philadelphia Experiment information sheet, (1996)
http://www.history.navy.mil/faqs/faq21-2.htm

Department of the Navy, Online library of selected images, USS Eldridge (DE-173), 1943-1951,
http://www.history.navy.mil/photos/sh-usn/usnsh-e/de173.htm

Greek Navy Old ships,
http://www.hellenicnavy.gr/version1/greek/index.htm

Goerman R., The mystery man behind the Philadelphia Experiment, (1980)
http://www.parascope.com/en/articles/allende.htm

Guthrie J., An interview with Al Bielek
http://www.leadingedgenews.com/bielek2.htm

Pantoulas G., The current whereabouts of the USS Eldridge, (1996)
http://www.v-j-enterprises.com/geldrige.html

Turell S., Anatomy of a hoax the rebuttal, (1997)
http://www.sightings.com/ufo/philahoax.htm#anchor172776

Shelton M., Quest for truth: The Philadelphia Experiment,
http://www.geocities.com/Area51/Labyrinth/9378/

Steiger B., Philadelphia Experiment and other UFO conspiracies, (1990)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0938294970/stsenviroindu-20

Valee J., Anatomy of a hoax, (1993)
http://www.geocities.com/Area51/7354/Hoax.txt

Unknown, A twisted tale: The Philadelphia Experiment
http://ufos.about.com/library/weekly/aa081997.htm

Izzy
09-02-07, 05:43
στην σελιδα που παραπεπεμτεις με τον Captain που ειναι η συνεχεια...μηπως δεν μπορεσε να μεταφερει αλλα?και για ποιον λογο τοτε?

Φιλε Izzy επειδη εδω συζητουμε για το Λεων και οχι για το αρθρο του Captain σε παραπεμπω στο http://www.metafysiko.gr/forum/showthread.php?t=179 οπου υπαρχει thread αποκλειστικα για το αρθρο αυτο.

Voel
09-02-07, 19:13
Nα προσθεσω δυο-τρια κομματια στο παζλ της ολης παραφιλολογιας σχετικα με το "Λεων"

-Το "Λεων" ΔΕΝ ειναι αραγμενο στη βαση της Σουδας. Οποιοσδηποτε "σοβαρος ερευνητης" με ενα ταξιδι στα Χανια και ενα ζευγαρι κυαλια μπορει να το διαπιστωσει αυτο.

-Απο διηγηση φιλου στο Ναυτικο (η ακριβεια της οποιας ελεγχεται) το "Λεων" εχει βυθιστει ως στοχος στα πλαισια ασκησεων του ΠΝ πριν απο μερικα χρονια. Και πριν αρχισουν οι συνωμοσιολογοι να κραυγαζουν για καταστροφη στοιχειων να συμπληρωσω οτι αυτη ειναι η τυχη ΑΡΚΕΤΩΝ πλοιων του ΠΝ, να χρησιμοποιουνται ως στοχοι προκειμενου να ελεγθει η καταστροφικοτητα των οπλων του ΠΝ.

-Ο καπταιν μας ειχε φλομωσει στο ψεμα

Izzy
10-02-07, 01:41
θελω να πω εγω σχετικα με το ΛΕΩΝ οτι ειχα διαβασει σε μια ιστοσελιδα εδω και καμποσο καιρο και δεν θυμαμαι ακριβως να σας την πω και κατα ποσο ειναι εγκυρες πληροφοριες οτι τα Α/Τ ΛΕΩΝ και ΑΕΤΟΣ ηταν ιδια κατασκευης και οτι το ΑΕΤΟΣ οι αμερικανοι το πηραν πισω και καπως πηραν τα πραγματα του για να ξεκινησουν παλι τα πειραματα... θα προσπαθησω να εντοπισω παλι την σελιδα για το μελετησετε και εσεις...

panths
04-03-07, 13:21
Ο αδερφός μου υπηρέτησε την θητεία του στο Π.Ν. αφού ήταν μηχανικός στο Εμπορικό Ναυτικό. Φίλος του υπηρέτησε την ίδια περίοδο στο Λέων. Του είπε ότι το καράβι είχε παράξενα τερτίπια. 'Επεφτε η τάση του ρεύματος χωρίς λόγο ενώ οι Ηλεκτρογεννήτριες δούλευαν κανονικά και έδειχναν κανονική τάση. Η μηχανή πολλές φορές έχανε τον ρυθμό που δούλευε χωρίς να σβήνει.Η πυξίδα τρελαινόταν τακτικά. Κυκλοφορούσε δε, μια ιστορία, ότι κάποτε πήγε το πλοίο αυτό στις ΗΠΑ για άσκηση. Ο τότε πλοίαρχος, άρχισε να ρωτάει τις Αρχές εκεί για το τι είχε συμβεί στο καράβι.Όταν γύρισε είπε ότι δεν έμαθε τίποτα και καλό είναι να μην ασχοληθεί κανείς με το θέμα πάλι....

sumotori
09-03-07, 11:34
εντάξει...ενδιαφέροντα όλα αυτά...αλλά...

το 1991 που παροπλίστηκε ο ΛΕΟΝΤΑΣ Α/Τ 54 δυστυχώς ήμουν ένας από αυτούς που κουβαλούσαν τα πυρομαχικά στην Αμφιάλη

σκεφτείτε βλήματα για κανόνια 3άρια (τα μεγαλύτερα του καταστρώματος),
περίπου 40 κιλά το ένα,στην πλάτη και κάτω τη σκάλα,με τον κίνδυνο να σου φύγει και να βαρέσει τον από κάτω...

...ναι,πολλά μυστήρια κρύβει (έκρυβε μάλλον) ο ΛΕΟΝΤΑΣ,με πιο χαρακτηριστικό
το ότι το κοτόπουλο είχε γεύση από κιμά και το αντίστροφο...

...οπως και το ότι ήταν το μοναδικό ίσως Α/Τ που έβγαινε για "ξιφία" στο Αιγαίο με 13 μποφώρ
(όταν δηλαδή ισχύει απαγορευτικό για ΟΛΑ τα καράβια...)

...όλα τα παράξενα δηλαδή !

στο Α/Τ ΛΕΩΝ υπηρέτησα από τον Νοέμβριο του 1990 έως και τον -ευλογημένο- Φεβρουάριο του 1992...

έκτοτε δεν το είδα ξανά το κωλοκάραβο και ούτε θέλω να το ξαναδώ !

ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ !

t.ASSOS
05-05-07, 01:06
...ναι,πολλά μυστήρια κρύβει (έκρυβε μάλλον) ο ΛΕΟΝΤΑΣ,με πιο χαρακτηριστικό


Εγώ θα σου έλεγα πως αυτό είναι κοινό χαρακτηριστικό των ενόπλων μας δυνάμεων , όταν μάλιστα δεν καθαρίζει καλά το ταψί ο μάγειρας.
Το μόνο παράξενο που εντοπίζω σ αυτά που αναφέρεις είναι ότι το φαγητό το τρώγατε.
Σ ένα πλοίο θρύλο όπως αυτό , περίμενα να ακούσω ότι συμβαίνανε «σημεία και τέρατα».
Κάτι πιο αξιοπερίεργο δεν σου έχει μείνει από την θητεία σου εκεί?

sumotori
05-05-07, 10:59
Σαν τι να μου μείνει ρε t.ASSOS ??

Με το χέρι την καρδιά απάντησέ μου...σαν τι θα περίμενες να βρεις σε ένα πλοίο
σαν όλα τ'άλλα ??

Πρόσεξε που είναι το λάθος στην όλη παραφιλολογία : εμείς δεν γνωρίζουμε ΚΑΝ αν έγινε το περιβόητο αυτό πείραμα !
Δεν ξέρουμε επίσης την πραγματική -ελληνική- ταυτότητα του ELLDRIDGE...
Είναι το Α/Τ ΛΕΩΝ ? Ο ΙΕΡΑΞ ? Ή,όπως υποστήριζαν πολλοί παλιότερα,
το ΒΕΛΟΣ ?

Εγώ υπηρέτησα για δεκαπέντε μήνες περίπου στο Α/Τ ΛΕΩΝ,ήμουν σειρά 90Δ,
η σειρά μου και κάποιες νεώτερες ήταν οι άτυχες που το παρόπλισαν στην Αμφιάλη.

Αλλά,γιατί δεν πας να το επισκεφτείς και μόνος σου ? Στην Αμφιάλη είναι ακόμη
-αν δεν το'χουν μετατρέψει σε παλιοσίδερα-,οπότε μπορείς να πας μέσω κάποιου γνωστού σου να το περιεργαστείς.

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω για μία ακόμη φορά,αλλά το πρώτο που θυμάμαι από το ΛΕΩΝ είναι ποδαρίλα,βρώμα,έλλειψη νερού στις πλεύσιμες και πολλά drugs στα αμπάρια !

Έχω και μία αναμνηστική πλακέτα της πλάκας...μας την έδωσαν σα δώρο για τον παροπλισμό ! :mad:

Όσο για τα του πειράματος...αυτά είναι συμπεράσματα των λογής λογής "ερευνητών"...

Ή,αυτό λέω εγώ τουλάχιστον :)

skeptic
06-05-07, 10:52
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε ακούσει για έναν Καναδό εφευρέτη με το όνομα Χατσκισον.
Λέγεται ότι αναπαρήγαγε παρόμοια αποτελέσματα με το πείραμα της Φιλαδέλφειας χρησιμοποιώντας μάλιστα ηλεκτρονικά μηχανήματα που προμηθεύτηκε από το πολεμικό ναυτικό σε αυτοσχέδιο εργαστήριο του (ρέπλικα του Τέσλα) εδώ και περίπου 20 χρόνια.
Βέβαια αυτό που έκανε ήταν σε μικρότερη κλίμακα σε σχέση με το φημολογούμενο πείραμα του Ναυτικού. Αλλοιώθηκαν όμως, έλιωσαν και ενώθηκαν μεταξύ τους διάφορα μέταλλα με άλλα υλικά (πχ ξύλο) σε θερμοκρασία δωματίου, ενώ παρατηρήθηκαν και διάφορα φαινόμενα αιώρησης, αντιβαρύτητας!
Όλα αυτά έχουν καταγραφεί σε κάμερα και φωτογραφίες.
Βέβαια παίζει πάντα και το ενδεχόμενο της απάτης..αλλά το περίεργο εδώ είναι ότι η κυβερνηση του Καναδά είχε προβεί αμέσως μετά από αυτά τα πειράματα σε κατάσχεση 20 τόνων ηλεκτρονικού εξοπλισμού από το εργαστήριο του Χάτσκισον με αποτέλεσμα ο ίδιος να δύσκολεύετε σήμερα να αναπαράγει το αρχικό πείραμά του.
Τα βίντεο του από το αρχικό πείραμα βρέθηκαν να ελέγχονται ακόμα και από την διαβόητη Σκάνκγουορκς που είναι σημαντικό παράρτημα της βιομηχανίας οπλικών συστημάτων και τεχνολογίας αιχμής Λόκχιντ Μάρτιν.
Ο Χάτσκισον σήμερα ισχυρίζεται ότι η ανακάλυψη του παρακρατείται και χρησιμοποιείται από το στρατό σε απόρρητα οπλικά και άλλα συστήματα.

The Hutchison-Effect: The New Philadelphia Experiment? (http://video.google.com/videoplay?docid=-7027255937915952897)

http://img340.imageshack.us/img340/3606/aluminumjellificationud4.jpg

freya
06-05-07, 16:01
Προσωπικά το βιντεάκι του Χάτσκισον μου φαίνεται λίγο περίεργο. Δεν έχω γενικά κλειστό μυαλό και ούτε απορρίπτω τίποτα αλλά αυτά που παρουσιάζονται μου θυμίζουν πολύ ένα παλιό μουσικό βιντεάκι που είχα δει με έναν τύπο να περπατάει στο ταβάνι και διάφορα αντικείμενα να μετακινούνται γύρω του προς το πάτωμα. Η τεχνική που είχε χρησιμοποιηθεί σε αυτά ήταν ισχυροί μαγνήτες, κόλλα και κάμερα που ήταν στερεωμένη στο ταβάνι και τα έδειχνε όλα ανάποδα...

Σχετικά με το Λέων, έχουν ακουστεί πάρα πολλά και μερικά από αυτά πιθανόν να οφείλονται στο γεγονός ότι όταν έχεις την γνώση της ιστορίας επιρεάζεσαι αρκετά... Βλέπεις πράγματα που μερικές φορές δεν υπάρχουν καν. Αν ήταν κάποιο άλλο καράβι όπως π.χ. ο Αετός μπορεί και κανένας να μην έβλεπε τίποτα γιατί πολύ απλά όλοι θα νόμιζαν ότι το Λέων ήταν στο πείραμα της Φιλαδέλφειας και τα συμβάντα του Αετού απλά έτυχαν...

OANNHSEA
06-05-07, 19:09
Δεν νομίζω ότι με την τεχνολογία που έχουμε σήμερα δεν θα ήταν δυνατόν να αναπαράγουμε τα γεγονότα που συνέβησαν εκείνη την ημέρα.
Απλά πιστεύω ότι μέχρι ενός σημείου είναι ψέματα - όπως και τα αποτελέσματα του Χάτσκισον. Όχι στην γενική διατύπωση - η θεωρία της γραμμικότητας λέει ότι αυτό γίνεται - αλλά στο πρόωρο αποτέλεσμα.

Δοκίμασαν να κάνουν το καράβι αόρατο στα ραντάρ.
Άρα προσπάθησαν να ΕΚΤΡΕΨΟΥΝ την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία ή καλύτερα να την "καμπυλόσουν" δημιουργόντας ένα εξίσου ισχυρό ηλεκτρομαγνητικό πεδίο.
Το σκάφος όντως έγινε αόρατο - στα ραντάρ;
Μην ξεχνάμε ότι και το φως είναι ουσιαστικά ηλεκτρομαγνητισμός - ΑΛΛΑ κινείται σε διαφορετικό μήκος κύματος από τα δεκατομετρικά και αρχικά εκατοστομετρικά ραντάρ που διέθεταν τότε - ΑΡΑ;
Φυσικά κανείς επιστήμονας δεν θα έκανε μία και έξω ένα πείραμα, αλλά θα ανέβαζε με αργό τρόπο την ισχύ του όλου εξοπλισμού. Ακόμα και εάν υποθέοσυμε ότι υπάρχει ένα σημείο πέραν του οποίου γίνονται όλα αυτά που περιγράφονται, θα ήταν έτοιμοι να κλείσουν τον μηχανισμό εάν κάτι πήγαινε στραβά. Δεν ήταν κομπογιαννίτες αυτοί που σκέφτηκαν το μηχάνημα.
ΟΜΩΣ υπάρχει και η αναφορά για τους ανθρώπους που "κολλούσαν", κάτι που συμβαίνει στον εγκέφαλο σε "περίεργες" συχνότητες με πάρα πολύ μικρό φορτίο...

Δεν νομίζω ότι έγινε όπως το περιγράφουν, πιστεύω ότι είναι παραμύθια.
Το πιθανότερο είναι ότι δοκίμασαν να κατασκευάσουν ένα μηχάνημα απόκρυψης από τα ραντάρ με την τεχνολογία που είχαν και το αποτέλεσμα - με τις δοκιμές που τις τραβήξαν στα ΑΚΡΑ, εν αγνοία του πληρόματος - είναι τα βασικά στοιχεία που ξέρουμε.
Ούτε τηλεμεταφορές, ούτε τίποτε άλλο.

skeptic
06-05-07, 19:51
Σε συνέχεια σχετικά με τον χάτσκισον αυτός ισχυρίζεται ότι πέτυχε το φαινόμενο του ρυθμίζοντας ουσιαστικά τυχαία και ταυτόχρονα ισχυρές δόσεις ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας και υψηλότατης τάσης από πηνία Τέσλα, γενήτριες ραδιοσυχνοτήτων, στατικές γενήτριες και λοιπό ηλεκτρονικό εξοπλισμό του ναυτικού.
Μπορεί και μόνο με αυτή τη χρήση των μηχανημάτων να επιτευχθεί αντιστροφή της βαρύτητας (ο Χάτσκισον ισχυρίζεται ότι τα υλικά γίνονται ελαφρύτερα, αλλάζοντας τη μοριακή δομή τους) αλλά και τέτοια αλλοίωση και σύζευξη διαφορετικών υλικών κατά περίπτωση;
Υπάρχει κάποιο παραθυράκι άραγε στους γνωστούς φυσικούς νόμους του ηλεκτρομαγνητισμού+βαρύτητας, κάτι που να διέφυγε ίσως από τους περισσότερους επιστήμονες, μια άγνωστη αρχή, ένας περίεργος αλλά σπάνιος συνδιασμός ηλεκτρομαγνητικής ροής που να δημιουργεί αυτά τα απίστευτα φαινόμενα;
Μήπως ο χάτσκισον έπεσε κατά τύχη πάνω σ'αυτό; Mη ξεχνάμε ότι τέτοια εργαστηρία και πειράματα είναι πολύ δύσκολο να δημιουργηθούν από τον καθένα και οι περισσότεροι πανεπιστημιακοί επιστήμονες δεν σπαταλούν ούτε ελάχιστο χρόνο από την καριέρα τους σε τέτοιους αμφίβολης αποτελεσματικότητας τυχαίους πειραματισμούς. Μόνο λίγοι 'τρελοί επιστήμονες' καλλιτέχνες/ερασιτέχνες σαν τον Χάτσκισον ασχολούνται! Αν είναι αλήθεια και βρεθεί ο τρόπος να το αναπαράγουμε κατά βούληση τότε σίγουρα θα αλλάξει ο ρους της ιστορίας της ανθρωπότητας!
Ανάλογες καταστάσεις με αυτό το φαινόμενο αλλά σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα υποτίθεται ότι υπέστησαν και το ατυχές πλήρωμα που συμμετείχε στο πείραμα της Φιλαδέλφειας όπου και πάλι απ'ότι λέγεται χρησιμοποιήθηκαν πατέντες του Τέσλα, με κάποιους από το πλήρωμα στο τέλος του πειράματος να βρίσκονται κυριολεκτικά με κολλημένα τα σώματα τους μέσα στις μεταλλικές επιφάνειες των τοιχωμάτων του πλοίου! (σύμφωνα με τις αναφορές και τη γνωστή ταινία)
Ο συνταγματάρχης Αλεξάντερ ένας από τους τότε εν ενεργεία στρατιωτικούς από το Λος Άλαμος Λαμπατορυ που εξέτασε στο παρελθόν από κοντά το φαινόμενο Χάτσκισον ανάφερε και μια δεύτερη εκδοχή που έχει σχέση με ψυχοκινητική ενέργεια που προέρχονταν από τον ίδιο τον χάτσκισον και αυτοενισχύονταν από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία που δημιουργούσε!
Ο Αλεξάντερ φέρεται εμπλεκόμενος σε αντικατασκοπεία με χρήση remote viewing, ψυχολογικό πόλεμο, έλεγχος του νου και ψυχοτρονικά προγράμματα, καθώς και σε άλλα ...χαρούμενα πρότζεκτς του στρατού και των μυστικών υπηρεσιών.
Το ότι τα βίντεο πάντως ελέγχθηκαν εξονυχιστικά από τη Σκάνκγουορκς και έφτασαν να αναφέρονται από ανθρώπους έγκυρων εντύπων του χώρου όπως το Janes Defense Weekly ως κατά συντριπτική πιθανότητα γνήσια, καθώς και η κατάσχεση του εξοπλισμού από την κυβέρνηση* με βάζει σε προβληματισμούς.
Τα πολύ ενδιαφέροντα νέα είναι ότι μέσα στο 2007 και με την προμήθεια κάποιου από τον παλιό εξοπλισμό που είχε χαθεί ο χάτσκισον ελπίζει να αναπαράγει ξανά το αρχικό πείραμα μπροστά σε σύγχρονες κάμερες εξωτερικού συνεργείου και κοινό.

*: είχαν γίνει και παράπονα από τους γείτονες του στην αστυνομία καθώς από το πείραμα του φαίνεται ότι δεν έμειναν ανεπηρέαστα και αντικείμενα από τα γειτονικά διαμερίσματα! :)
Το διαμέρισμα του σήμερα μοιάζει απ'έξω κάπως με κυβικό διαστημόπλοιο Μπόργκ από το υπερσυμπηκνωμένο hardware!!!

HLIOS
10-05-07, 15:03
Δεν μπορώ να καταλάβω τι σημασία έχει που βρίσκετε το πλοίο κ τι λόγος υπάρχει να μάθουμε. Σημασία έχει το πείραμα, που θα μπορούσε να γίνει σε οποιαδήποτε πλοίο γεμίζοντας το με πηνία. Προσωπικά δεν με εκπλήσσει τον εν λόγο πείραμα κ τα αποτελέσματα του.

BaGaSakOs
31-05-07, 05:55
Filoi mou as paratheso kai ego tis apopseis mou gia to sigkekrimeno thema ...Katarxas na anafero oti exo asxolithei poli me to sigekrimeno peirama ...To peirama vasistike pano stis theories tou Ainstain pou elege oti kathe somatidio exei tin diki tou idiotita giati paletai me enan sigkekrimeno rithmo ...An autos o rithmos allaksei tote tha allaksei kai i morfi tou kai i ili tou ...Loipon to peirama opos proipate egine sto ploi Elddritz to opoio argotera dothike sto elliniko nautiko kai ekei giristike kai i tainia gia osous den to kseratai I ALIKI STO NAUTIKO ...Sto peirama eixan topothetithei dio terasties genitries oi opoies simfona me ton Ainstain tha allazan ton rithmo palis ton antikeimenon kai tha mporouse na metaferthei sto xoroxrono ...To ploio tin idia stigmi emfanistike sto Norfolk tis Agglias kai se alla 3 simeia tou kosmou ...Meta to peirama apospomena meli somatos vriskotan diasparta apo do kai apo ekei ...Osoi glitosan apo auto trelathikan kai klistikan se klinikes oi pio poli kateliksan sto Generated Hospital stin Nea Iorki ...O protos pou pige na ereunisei gia to peirama itan enas amerikanos giatros o opoios vrethike dolofonimenos mia vdomada meta apo tin arxi tis ereunas tou sto autokinito tou en pio prin dexotan apilitika minimata ...Osoi epezisan apo to peirama legetai oti pigainan kato sto limani kai grilizan sxedon milousan se mia glossa oi opoia den iparxei se kammia glossa tou kosmou ...Distixos oi ereunites den mporesan na tin kodikopoiisoun ...Malista enas allos ereunitis tou peiramatos otan pige sto nosokomeio na sinantisei enan epizonta kai na prospathisei na tou milisei otan pige 1 lepto sto kilikeio na parei kati na piei girizontas eide ton Sebastian Wellington me vgalmena ta solinikia oxigonou kai me mia kokkini tripa sto aristero tou xeri ...To parakseno einai oti stin nekropsia den vrethike kammia tripa sto xeri tou ...Kata tin prosopiki mou apopsi iparxoun polla krimena mistika apo tin kivernisi ton inomenon politeion pou eite gia logous kerdous eite gia logous asfaleias den apokaliptoun ston kosmo ...Kai oxi mono gia to peirama ...To sigouro einai oti i ipothesi sigalifthike teleia kai kaneis pote den emathe ti sinevei sta alitheia oles oi ekdoxes einai ipotheseis diaforon epistimonon kai tipote parapano ...Auta ta fainomena gia mena den einai aneksigita i gi einai ena thaumasto iliko kai parexei para polles dinatotites ...Se vathos aionon an iparxei akoma pisteuo oti i metafora meso ilektromagnitikon paidion ston xoroxrono tha einai eukoli apla akoma emeis den mporoume na to fantastoumai ..Edo teleionoun oi apopseis mou ..An kapoios thelei analitikoterra pragmata ekana mia ereuna 2 eton gia to sigekrimeno thema kai an thelei kati isos mporo na ton diafotiso ..Eyxaristo


Συντονιστικη παρεμβαση: Αγαπητε φιλε, θα σε παρακαλουσαμε στο εξης να χρησιμοποιεις την ελληνικη στα μηνυματα σου οπως κανουν τα υπολοιπα μελη στο φορουμ. Ιδιαιτερα σε μεγαλα κειμενα οπως αυτο, τα greeklish ειναι πολυ δυσαναγνωστα...

psagmenos
31-05-07, 08:37
Καλημέρα :)

BaGaSakOs γράφεις ότι "Sto peirama eixan topothetithei dio terasties genitries oi opoies simfona me ton Ainstain tha allazan ton rithmo palis ton antikeimenon kai tha mporouse na metaferthei sto xoroxrono ...To ploio tin idia stigmi emfanistike sto Norfolk tis Agglias kai se alla 3 simeia tou kosmou "


Μήπως θα μπορούσες να μας διαφωτήσεις αν το παραπάνω εξηγείται επιστημονικά με τη θεωρία του Aϊνστάιν; Δηλαδή δεν πρόκειται απλά για καταθέσεις των αυτόπτων μαρτύρων;

BaGaSakOs
31-05-07, 21:03
ΦΙΛΕ ADMIN ΣΕΒΑΣΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ?

ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΣΑΓΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ Ο ALFRED AINSTAIN ΕΙΧΕ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΛΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΝΟ ΑΝ Ο ΤΟΝΟΣ ΠΑΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΤΕ Η ΥΛΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ AINSTAIN ...ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΜΑΓΝΗΤΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟΧΡΟΝΟ ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ NORFOLK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΜΟΝΟ ΕΝΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑ ΑΛΛΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ..ΟΠΟΤΕ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΣΤΕΥΤΗ ...!ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΤΙΠΩΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ..ΟΠΟΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ TOPIC MOU ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ...ΚΑΙ Η ΦΥΣΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΩΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΝΟΥ ..!ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΝΑΥΑΡΧΟ JOHN M. JONES Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΧΕΘΗΚΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ 10 ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ..ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΒΗΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ..

soling
26-04-11, 13:50
Σαν τι να μου μείνει ρε t.ASSOS ??

Με το χέρι την καρδιά απάντησέ μου...σαν τι θα περίμενες να βρεις σε ένα πλοίο
σαν όλα τ'άλλα ??

Πρόσεξε που είναι το λάθος στην όλη παραφιλολογία : εμείς δεν γνωρίζουμε ΚΑΝ αν έγινε το περιβόητο αυτό πείραμα !
Δεν ξέρουμε επίσης την πραγματική -ελληνική- ταυτότητα του ELLDRIDGE...
Είναι το Α/Τ ΛΕΩΝ ? Ο ΙΕΡΑΞ ? Ή,όπως υποστήριζαν πολλοί παλιότερα,
το ΒΕΛΟΣ ?

Εγώ υπηρέτησα για δεκαπέντε μήνες περίπου στο Α/Τ ΛΕΩΝ,ήμουν σειρά 90Δ,
η σειρά μου και κάποιες νεώτερες ήταν οι άτυχες που το παρόπλισαν στην Αμφιάλη.

Αλλά,γιατί δεν πας να το επισκεφτείς και μόνος σου ? Στην Αμφιάλη είναι ακόμη
-αν δεν το'χουν μετατρέψει σε παλιοσίδερα-,οπότε μπορείς να πας μέσω κάποιου γνωστού σου να το περιεργαστείς.

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω για μία ακόμη φορά,αλλά το πρώτο που θυμάμαι από το ΛΕΩΝ είναι ποδαρίλα,βρώμα,έλλειψη νερού στις πλεύσιμες και πολλά drugs στα αμπάρια !

Έχω και μία αναμνηστική πλακέτα της πλάκας...μας την έδωσαν σα δώρο για τον παροπλισμό ! :mad:

Όσο για τα του πειράματος...αυτά είναι συμπεράσματα των λογής λογής "ερευνητών"...

Ή,αυτό λέω εγώ τουλάχιστον :)








Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
Υπηρετησα απο φεβρουαριο 84 εως δεκεμβριο 84 στο λεων.
το πλοιο μπορει να ηταν αυτο που εκαναν το πειραμα και μαλλον ηταν.
ομως δεν παρατηρησα τιποτα το περιεργο ολους αυτους τους μηνες
μονο βρωμα και λισοδια και σαπιλα.
παντος ενω πηγα με μαυρη καρδια στην αρχη οταν εφυγα ειχα καλες αναμνησεις και πολλες φορες ακομα και σημερα αναπολω τις στιγμες εκει.
Εκανα αρκετους φιλους εκει που τους εχω χασει με τον καιρο,
πολυ θα ηθελα να τους ξαναδω.

erwdios
17-10-11, 23:39
Καλησπέρα και από εμενα.
Υπηρετησα και εγω σε αυτό το πλοίο απο το 84 - 86, περιεργα δεν είδα, και τόσα πολλά, ακουσα αρκετά βέβαια από αλλους που υπηρέτησαν πολυ πρίν απο εμένα και από αυτούς που είχαν μπεί σε σειρά απόλυσης. Προσωπικά δεν τα πίστεψα ποτέ. Ισως για να ψαρώσουν έμας τους νεώτερους. Υπηρέτησα στόν ασύρματο στήν γέφυρα και διαπύστωσα πολλα, όπως τρομερές διαφορες απο τα αλλα αδελφά πλοία Α/Τ ΙΕΡΑΞ ΚΑΙ Α/Τ ΠΑΝΘΗΡ. Ισως δεν θα το πιστέψετε αλλα έξω απο το καψιμη του πλοίου σχεδόν στο κέντρο του περίπου είδαμε 56 μοίρες κλίση του πλοίου σε κάποιο από τα ταξίδια με 13 μποφώρ,
όπως και όταν κάποια στιγμή σηκώσαμε επι κυβερνητη Μοσχοβίνου μπαλόνι ακυβερνησίας το πλοίο πήρε μπροστά με βρεγμένες μηχανές.
Ισως αυτά είναι από τα παράξενα......
Οντως πολυ καλά παιδιά και καλές μέρες γνώρισα και εγώ μέσα σε αυτό.

erwdios
18-10-11, 11:01
Καλημέρα σας.
Εχθες το βράδυ έκανα και εγώ ένα post στο θέμα διαβάζωντας μόνο μερικά δικά σας σχόλια, όχι όλο το θέμα, απλά και μόνο γιατί αναπόλησα τίς ημέρες μου στόν στρατό και ενθουσιάστηκα. Σημερα όμως διάβασα και μερικά άλλα και με παραπομπή πήγα στήν αφήγηση του captain, για την επισκεψή του στό παροπλοισμένο ποια πλοίο Α/Τ ΛΕΩΝ.
Η διαδρομή που έκανε μέσα στο πλοίο είναι ακριβώς όπως την είπε γιατι παραδόξως αν και έχουν περασει τόσα χρόνια θυμάμαι το πλοίο όχι πιθαμη προς πιθαμή αλλά ποντο πρός πόντο. Η ειδικοτητά μου όταν υπηρέτησα στό πλοίο αυτό ήταν τηλεγραφητής χειρηστής τυλετύπων και κρύπτο. Οταν υπηρέτησα κάθε χόρος είχε την δικιά του διαβάθμηση και είχα πρόσβαση σε όλους τους χώρους, από την γέφυρα έως και την μηχανή. και τότε τη διαβάθμηση τουλάχιστον την τηρούσαμε σχολαστικά. Η μόνη διαφορά είναι ότι η κουζίνα δεν συγκυνονούσε με τις ενδυετήσεις των αξιωματικών το δωμάτιο του κυβερνήτη ήταν ακριβώς κάτω από το ΚΠΜ (κέντρο πληροφοριών μάχης) και δίπλα στόν ασύρματο αλλά και μέσα στόν ασύρματο ήταν ένα δωματιάκι που ήταν το κρύπτο. Στο πράσινο κατάστρωμα όπως το λέγαμε τότε.
Βλέπω όμως από την αφηγησή του ότι πράγματα που ακούγαμε απο τους παλαιότερους και πράγματα που συνέβαιναν τότε που υπηρέτησα και εγώ δεν οφείλονταν στίς ικανότητες τού εκάστοτε κυβερνήτη (σύνφωνα με το σήμα που βρήκε στο δωμάτιο κυβερνήτη) αλλά και στήν ματαιοδοξία των παλαιών για να ψαρώσουν εμάς του νεότερους. Το δωμάτιο με το G δεν ήταν το δωμάτιο για γεννήτρια αλλά ο πρυμναίος ασύρματος του πλοίου ο βοηθητικός και το μικρό δωματιάκι που δεν ανοιγε η αποθήκη που φυλάγαμε τα τυλετηπόχαρτα και τον πάκτονα των αρμενιστών. Παραδόξως τα χρώματα που χρησιμοποιούσαν για την συντήρηση του πλοίου έρχωνταν όλα μόνο απο Αμερική και αν η διαχείρηση υλικού δεν είχε τα συγκεκριμένα χρώματα στο πλοίο δεν έμπαινε άλλη μπογιά. Ηταν το μόνο πλοίο που είχε τις μεγαλύτερες δεξαμενές νερού σφραγισμένες γιατί κάποτε ήταν δωμάτια σε χρήση αλλά για κάποιον περίεργο λόγο σφραγήστηκαν και εγιναν δεξαμενές ή ΤΥΦΛΟΙ ΧΩΡΟΙ. Ας δούμε πώς θα εξελιχτεί το θέμα και ίσως έχω και άλλα να σας πώ............. Αλλα και ένα τελευταίο οτι τα μηχανήματα του ΚΠΜ δεν δουλεύανε σε κανένα αλλό πλοίο όπως το Ιέραξ ή ο Πάνθηρας όπως και κανένα ανταλλακτικό από αυτά δεν λειτουρ΄γο΄θσε στο ΚΠΜ του Λέων. Η διαφορα ήταν στήν ισχύ του κάθενός μηχανήματος ΙΣΩΣ, πάντως στο Λιοντάρι ήταν όλα διαφορετικά............. η ισχύς του πλοίου και η ταχυτητά του ήταν πολύ περισσότερη απο τα 24 knots που έδιναν στό πλοίο απο την κατασκευή του.

IMORTALL
19-02-12, 02:38
Ενα ποιοτικο Ντοκιμοντερ με ελλινικους υποτιτλους για το πως ξεκινησε το "8εμα"..... Πολλα πραγματα μπορειτε να τα βρειτε και στο βιβλιο "Το πειραμα της φιλαδελφειας" του Charles Berlitz kai William I. Moore απο της εκδοσεις "ΩΡΟΡΑ"

http://eothetis.blogspot.com/search/label/%CE%9D%CE%A4%CE%9F%CE%9A%CE%99%CE%9C%CE%91%CE%9D%C E%A4%CE%88%CE%A1

Voel
19-02-12, 12:27
Ο Berlitz, αν και ειναι ενας απο τους "κλασσικους" δυστυχως δεν θεωρειται πλεον απο τους πιο αξιοπιστους και αντικειμενικους συγγραφεις