PDA

Επιστροφή στο Forum : Ομάδα Πάτρας

White
08-08-07, 21:48
Αναρωτιόμουν, αν υπήρχε καμιά ομάδα στην Πάτρα. Αν όχι, υπάρχουν άτομα που θα ενδιαφέρονταν για κάτι τέτοιο ή έστω απλά για face 2 face συζητήσεις?

Δημήτρης Μπρικιάτης
10-08-07, 23:32
Στην Πάτρα δεν έχω ιδέα, αλλά υπάρχει στο Ξυλόκαστρο κορινθείας ένας. Εγώ. Είμαι ερασιτέχνης ερευνητής του παράξενου και της επιστήμης αλλά κυρίως Φιλόσοφος. Υπάρχουν και κάποια άλλα ανοιχτά μυαλά εδω γύρω αλλά δυστυχώς δεν τους βλέπω συχνα...Παλεύουν και αυτοί σαν τα πληγωμένα περιστέρια...

Αν υπάρχει καμία ομάδα με την οποία θα μπορούσα να επικοινωνήσω έστω μέσω τηλεφώνου, πείτε μου κι εμένα. Θα ήθελα να αποκτήσω φιλίες με άτομα σαν εμένα. (Ας το πώ καθαρά. Μάγκες σώστε με γιατί χάνωμαι. Χαραμίζω τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου με ηλίθιους!) :eek:

katatonic
06-03-08, 19:02
Εδώ και 2 μήνες κάνουμε προσπάθειες στην κατασκευή μιας ομάδας που να δραστηριοποιείται στην Πάτρα, αλλά προς το παρόν έχουμε πολλά εσωτερικά προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν. Ευελπιστούμε να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι τους επόμενους μήνες.

Lady Nina
26-09-08, 13:02
Γεια σας! :)

Τί γίνεται, τελικά, με την ομάδα στην Πάτρα;

Έχει οργανωθεί κάποια; Αν ναι, υπάρχουν κάποιοι όροι; Κάθε πότε γίνονται συναντήσεις και που; Θα με ενδιέφερε πολύ να ήξερα περισσότερες λεπτομέρειες!

Παρακαλώ, επικοινωνήστε μαζί μου είτε μέσω του παρόντος θέματος, είτε μέσω προσωπικού μηνύματος!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Φιλικά,
Lady Nina

ΧΡΟΝΟΣ
29-09-08, 20:28
Γεια σας! :)

Τί γίνεται, τελικά, με την ομάδα στην Πάτρα;

Έχει οργανωθεί κάποια; Αν ναι, υπάρχουν κάποιοι όροι; Κάθε πότε γίνονται συναντήσεις και που; Θα με ενδιέφερε πολύ να ήξερα περισσότερες λεπτομέρειες!

Παρακαλώ, επικοινωνήστε μαζί μου είτε μέσω του παρόντος θέματος, είτε μέσω προσωπικού μηνύματος!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Φιλικά,
Lady Nina

Θα ήθελα απλά να σε ενημερώσω ότι στην Πάτρα έχουμε μέλος της ομάδας μας(ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ) και από Οκτώβρη θα ξεκινήσουμε και εξορμήσεις στην περιοχή αυτή...