PDA

Επιστροφή στο Forum : Εθνικός Ύμνος Ελλάδας και Αποκάλυψη του Ιωάννη


GrizX3
25-01-12, 20:24
Έχει ή θα μπορούσε να έχει οποιαδήποτε σχέση o
Εθνικός μας Ύμνος με την Αποκάλυψη του Ιωάννη;

Στο κεφάλαιο 19 της Αποκάλυψης διαβάζουμε:

11.καὶ εἶδον τὸν οὐρανὸν ἠνεῳγμένον, καὶ ἰδοὺ ἵππος λευκός, καὶ ὁ καθήμενος ἐπ᾽ αὐτὸν, πιστὸς καὶ ἀληθινός, καὶ ἐν δικαιοσύνῃ κρίνει καὶ πολεμεῖ. (Μετ. Eίδα, ακόμα, τον ουρανό ανοιχτό, και να! Ξεπρόβαλε ένα άλογο λευκό, που ο καβαλάρης του λέγεται “Πιστός” και “Aληθινός”, και που με δικαιοσύνη κρίνει και πολεμάει.)


12.οἱ δὲ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ φλὸξ πυρός, καὶ ἐπὶ τὴν κεφαλὴν αὐτοῦ διαδήματα πολλά, ἔχων ὄνομα γεγραμμένον ὃ οὐδεὶς οἶδεν εἰ μὴ αὐτός, (Μετ. Σαν φλόγα φωτιάς ήταν τα μάτια του και στο κεφάλι του φορούσε πολλά στέμματα και είχε ένα όνομα γραμμένο, που κανένας δεν ξέρει παρά μόνο ο ίδιος.)


13.καὶ περιβεβλημένος ἱμάτιον βεβαμμένον αἵματι, καὶ κέκληται τὸ ὄνομα αὐτοῦ ὁ λόγος τοῦ θεοῦ. (Μετ. Kι ήταν ντυμένος με ένα ένδυμα αιματοβαμμένο, και τΆ όνομα που του είχε δοθεί ήταν: “O ΛOΓOΣ TOY ΘEOY”.)
14.καὶ τὰ στρατεύματα ἐν τῶ οὐρανῶ ἠκολούθει αὐτῶ ἐφ᾽ ἵπποις λευκοῖς, ἐνδεδυμένοι βύσσινον λευκὸν καθαρόν. (Μετ. Kαι τα στρατεύματα που είναι στον ουρανό τον ακολουθούσαν καβάλα σε λευκά άλογα, ντυμένοι με κάτασπρο καθαρό λινό.)15.καὶ ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύεται ῥομφαία ὀξεῖα, ἵνα ἐν αὐτῇ πατάξῃ τὰ ἔθνη, καὶ αὐτὸς ποιμανεῖ αὐτοὺς ἐν ῥάβδῳ σιδηρᾷ· καὶ αὐτὸς πατεῖ τὴν ληνὸν τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τῆς ὀργῆς τοῦ θεοῦ τοῦ παντοκράτορος.(Μετ. Kι από το στόμα του έβγαινε μια κοφτερή ρομφαία, για να χτυπάει μΆ αυτήν τα έθνη, και είναι αυτός που θα τους κυβερνάει με σιδερένιο ραβδί. Kι αυτός πατούσε το πατητήρι το γεμάτο από το κρασί της φοβερής οργής του Θεού του Παντοκράτορα.)

16.καὶ ἔχει ἐπὶ τὸ ἱμάτιον καὶ ἐπὶ τὸν μηρὸν αὐτοῦ ὄνομα γεγραμμένον· βασιλεὺς βασιλέων καὶ κύριος κυρίων.(Μετ. Kαι πάνω στην ενδυμασία του και πάνω στο μηρό του είχε γραμμένο τον τίτλο: “O BAΣIΛIAΣ TΩN BAΣIΛIAΔΩN KAI O KYPIOΣ TΩN KYPIΩN”!)

17.καὶ εἶδον ἕνα ἄγγελον ἑστῶτα ἐν τῶ ἡλίῳ, καὶ ἔκραξεν φωνῇ μεγάλῃ λέγων πᾶσιν τοῖς ὀρνέοις τοῖς πετομένοις ἐν μεσουρανήματι, δεῦτε συνάχθητε εἰς τὸ δεῖπνον τὸ μέγα τοῦ θεοῦ, (Μετ. Eίδα κι έναν άγγελο που στεκόταν στον ήλιο, ο οποίος έκραξε με δυνατή φωνή, λέγοντας σε όλα τα όρνια που πετούσαν στα μεσούρανα: “Eμπρός, συναχτείτε στο μεγάλο δείπνο του Θεού)

18.ἵνα φάγητε σάρκας βασιλέων καὶ σάρκας χιλιάρχων καὶ σάρκας ἰσχυρῶν καὶ σάρκας ἵππων καὶ τῶν καθημένων ἐπ᾽ αὐτῶν καὶ σάρκας πάντων ἐλευθέρων τε καὶ δούλων καὶ μικρῶν καὶ μεγάλων. ( Μετ. για να φάτε σάρκες βασιλιάδων και σάρκες στρατιωτικών διοικητών και σάρκες ισχυρών και σάρκες αλόγων και των καβαλάρηδών τους, και κάθε είδους ανθρώπων ελευθέρων και δούλων, μικρών και μεγάλων”!)

19 καὶ εἶδον τὸ θηρίον καὶ τοὺς βασιλεῖς τῆς γῆς καὶ τὰ στρατεύματα αὐτῶν συνηγμένα ποιῆσαι τὸν πόλεμον μετὰ τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ ἵππου καὶ μετὰ τοῦ στρατεύματος αὐτοῦ. (Μετ. Eίδα, τότε, το θηρίο και τους βασιλιάδες της γης και τα στρατεύματά τους συγκεντρωμένους για να πολεμήσουν με τον καβαλάρη του αλόγου και με το στράτευμά του)20.καὶ ἐπιάσθη τὸ θηρίον καὶ μετ᾽ αὐτοῦ ὁ ψευδοπροφήτης ὁ ποιήσας τὰ σημεῖα ἐνώπιον αὐτοῦ, ἐν οἷς ἐπλάνησεν τοὺς λαβόντας τὸ χάραγμα τοῦ θηρίου καὶ τοὺς προσκυνοῦντας τῇ εἰκόνι αὐτοῦ· ζῶντες ἐβλήθησαν οἱ δύο εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς τῆς καιομένης ἐν θείῳ. (Μετ. Πιάστηκε, όμως, το θηρίο, όπως και ο ψευδοπροφήτης που ήταν μαζί του, εκείνος που είχε κάνει τα εκπληκτικά φαινόμενα μπροστά του, και με τα οποία παραπλάνησε εκείνους που δέχτηκαν να χαραχτούν με το σύμβολο του θηρίου κι εκείνους που προσκυνούσαν την εικόνα του. Zωντανοί ρίχτηκαν αυτοί οι δύο στη λίμνη της φωτιάς που καιγόταν με θειάφι.)

21.καὶ οἱ λοιποὶ ἀπεκτάνθησαν ἐν τῇ ῥομφαίᾳ τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ ἵππου τῇ ἐξελθούσῃ ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ, καὶ πάντα τὰ ὄρνεα ἐχορτάσθησαν ἐκ τῶν σαρκῶν αὐτῶν. (Μετ. Kαι οι υπόλοιποι θανατώθηκαν με τη ρομφαία που βγήκε από το στόμα εκείνου που καθόταν επάνω στο άλογο, κι όλα τα όρνια χόρτασαν από τις σάρκες τους.)

Βλέπουμε λοιπόν ότι αυτό το κεφάλαιο της Αποκάλυψης κάνει λόγο για έναν καβαλάρη με το άσπρο άλογο,που κατά πολλούς είναι ο ίδιος ο Χριστός (ή τέλος πάντων κάποιος που έρχεται στο όνομα του Χριστού), ο οποίος κατεβαίνει σαν λυτρωτής από τον ουρανό για να πολεμήσει το θηρίο(τον Αντίχριστο δηλαδή κατα την χριστιανική παράδοση).

Εχει πύρινα φλογώδη μάτια, κρατάει σπαθί/ρομφαία (κυριολεκτικά ή/και μεταφορικά), ονομάζεται ΠΙΣΤΟΣ και ΑΛΗΘΙΝΟΣ, ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ, είναι η έκφραση του θείου θυμού, λόγω της ανομίας του Αντιχρίστου, νικάει το θηρίο και το πετάει στην πύρινη λίμνη(στο πύρ το εξώτερο που έλεγαν οι παλαιότεροι).


Ας δούμε την ίδια περιγραφή απο τον Σολωμό.

Στον Ύμνο της Ελευθερίας,λοιπόν, διαβάζουμε:
94. Α! Το φως που σε στολίζει,
Σαν ηλίου φεγγοβολή,
Και μακρόθεν σπινθηρίζει,
Δεν είναι, όχι, από τη γη


95. Λάμψιν έχει όλη φλογώδη
Χείλος, μέτωπο, οφθαλμός
Φως το χέρι, φως το πόδι
ΚιΆ όλα γύρω σου είναι φως.


96. Το σπαθί σου αντισηκώνεις,
Τρία πατήματα πατάς,
Σαν τον πύργο μεγαλώνεις,
Και εις το τέταρτο κτυπάς.


97. Με φωνή που καταπείθει
Προχωρώντας ομιλείς
«Σήμερ΄, άπιστοι, εγεννήθη
Ναι, του κόσμου ο Λυτρωτής.


98. Αυτός λέγει... Αφοκρασθήτε:
Εγώ είμΆ ¶λφα, Ωμέγα εγώ
Πέστε, που θΆ αποκρυφθήτε
Εσείς όλοι, αν οργισθώ;


99. Φλόγα ακοίμητην σας βρέχω,
Που μΆ αυτήν αν συγκριθή
Κείνη η κάτω οπού σας έχω
Σαν δροσιά θέλει βρεθή.


100. Κατατρώγει, ωσάν τη σχίζα,
Τόπους άμετρα υψηλούς,
Χώρες, όρη από τη ρίζα,
Ζώα και δένδρα και θνητούς.


101. «Και το πάν το κατακαίει,
Και δεν σώζεται πνοή,
Πάρεξ του άνεμου που πνέει
Μες στη στάχτη τη λεπτή».


102. Κάποιος ήθελε ερωτήσει:
Του θυμού του είσαι αδελφή;
Ποιός είνΆ άξιος να νικήση,
Ή με σε να μετρηθή;


103. Η γη αισθάνεται την τόση
Του χεριού σου ανδραγαθιά,
Που όλην θέλει θανατώσει
Τη μισόχριστη σπορά.


122. Σε γνωρίζω από την κόψη
Του σπαθιού την τρομερή,
Σε γνωρίζω από την όψη
Που με βία μετράει τη γη...

πηγή : Oionoskopos (http://oionoskopos.blogspot.com) & Tsekouratoi (http://tsekouratoi.blogspot.com/2011/08/blog-post_6704.html)

Ὕμνος εἰς τὴν Ελευθερίαν πολυτονική έκδοση (http://el.wikisource.org/wiki/%CE%8E%CE%BC%CE%BD%CE%BF%CF%82_%CE%B5%CE%B9%CF%82_ %CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%95%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8% CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B1%CE%BD)

AVATARGR
25-01-12, 23:38
Φίλοι μου καλησπέρα σας,

Φίλε GrizX3 παίρνεις μιά ανάλυση απο μια ιστοσελίδα χωρίς να κάνεις έστω
μια δικιά σου ανάλυση δεν επιχείρησες να κάνεις ??????

Μήπως φίλε μου είναι κάτι άλλο ?????
Μην τυχόν είναι το εσωτερικό φως που έχει η ΕΛΕΥΘΈΡΙΑ....
Πόσες και πόσες φορές ποιήματα δεν αναφέρονται στο εσωτερικό φώς ????

Οι παρομοιώσεις βρίθουν μέσα στα ποιήματα.....

Ο τίτλος εάν θυμάσαι είναι ο ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ....

Ευχαριστώ.

GrizX3
26-01-12, 01:34
ακούω κατά καιρούς
για την αρχή της Αποκάλυψη του Ιωάννη
κ οτι θα τελειώσει με αυτήν... απο θρησκόληπτους
σαν γενική αποκάλυψη

άλλους πάλι ότι ο ύμνος έχει γραφτεί για τον Μ. Αλέξανδρο
οπου εκει που λέει : ε γνωρίζω από την κόψη Του σπαθιού την τρομερή...
αναφέρετε* στο σπαθί του Μ.Αλεξάνδρου... ((( μου ειπαν μια ιστορία για το σπαθί του προσπάθησαν να κάνουν κατι με αυτο με ενα μηχάνημα... κ ξαφνικά το μηχάνημα κόπηκε στα δυο ...τελεία κοπεί* κ το σπαθί απλα βρέθηκε στην θέση του απο οπου το είχαν πάρει.. αν θυμάμαι καλά ¶γιον Όρος )))

προσωπικά δεν εχω διαβάσει ποτέ κάποια βίβλο (((μια φίλη μου θεολόγος βάλθηκε να με κάνει να την διαβάσω άλλα δεν )))
ουτε την Αποκάλυψη του Ιωάννη πέρα απο τα κείμενα εδω μέσα
σίγουρα λείπουν σελίδες απο της αρχικές βίβλους
κ σίγουρα έχουν αλλαχτεί κείμενα... φροντίζει το Βατικανό για αυτα νομίζω :cool:

Voel
26-01-12, 09:48
μου ειπαν μια ιστορία για το σπαθί του προσπάθησαν να κάνουν κατι με αυτο με ενα μηχάνημα... κ ξαφνικά το μηχάνημα κόπηκε στα δυο ...τελεία κοπεί* κ το σπαθί απλα βρέθηκε στην θέση του απο οπου το είχαν πάρει.. αν θυμάμαι καλά ¶γιον Όρος
Πηγη;

προσωπικά δεν εχω διαβάσει ποτέ κάποια βίβλο (((μια φίλη μου θεολόγος βάλθηκε να με κάνει να την διαβάσω άλλα δεν )))
Απο αντιδραση ή φοβασαι μην κολλησεις τιποτα;

σίγουρα λείπουν σελίδες απο της αρχικές βίβλους
κ σίγουρα έχουν αλλαχτεί κείμενα...
Πως εισαι βεβαιος αφου δεν εχεις διαβασει;

φροντίζει το Βατικανό για αυτα νομίζω
Μην παιρνεις ορκο..... ;)


Μηπως λοιπον, πριν αρχισεις να σχολιαζεις ο,τιδηποτε (και να εκτιθεσαι με αυτα που λες) να καθισεις να το διαβασεις πρωτα; Kαι εμεις αθεοι ειμαστε αλλα εχουμε καταδεχτει να διαβασουμε την Καινη Διαθηκη

Θα ξεκινουσα απο τα δυο κειμενα που μας αναφερεις. Την Αποκαλυψη του Ιωαννη και τον Υμνο εις την Ελευθερια του Σολωμου;

Σχετικα μικρα κειμενα ειναι και τα δυο, δεν θα σου παρει πολυ χρονο, οποτε θα μπορεσεις να μας μεταφερεις τις εντυπωσεις σου και οχι μονο αυτα που ειδες γραμμενα σε αλλο site.

Στη συνεχεια δεν θα σου κανει κακο να διαβασεις την Καινη Διαθηκη και να δεις που συμφωνεις και που διαφωνεις με αυτη.

Το να κατακρινεις κατι το οποιο δεν εχεις διαβασει και δεν ξερεις ειναι ο ορισμος του δογματισμου......

AVATARGR
26-01-12, 12:55
Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Φίλε GrizX3 αναφέρεις πράγματα για τον Εθνικό μας Ύμνο χωρίς όμως να
διαβάσεις την ιστορία του έστω και λίγο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σου καταθέτω λοιπόν μια ιστοσελίδα που καλό θα ήταν να την διαβάσεις....
http://www.neolaia.de/2opseis/DaneiaeeU/periodiko16/Aeieeuo_3iiio/aeieeuo_3iiio.html

Ευχαριστώ.

GrizX3
26-01-12, 23:37
δεν εχω διαβάσει την ιστορία του ? κ που το ξέρεις ?
θα έπρεπε να το αναφέρω κ αυτό ?

όσο για της πηγές καμία δεν είναι αξιόπιστη 100% στο νετ
οπότε αδίκως τησ ζητάτε τόσο πολύ κ το σκάλωμα που έχετε με αυτό...

το θέμα πρώτα ανάλυση του δημιουργού δεν θα σχολιαστεί

κ οχι δε φοβάμαι χαζή ερώτηση...απλά δεν μου κάνει εντύπωση
άλλα κάποια στιγμή θα γίνει...

οι πηγές...συνήθως θεολόγοι κ άλλοι εθνικιστές...κ γενικός όποιος έχει άποψη για οτιδήποτε κάθομαι κ τον ακούω κ αν έχω κάτι να του πω το λέω...

Βατικανό...η αρχή!

αρκετοί στοίχοι του Ύμνου (Π.χ 17 , 197 , 122 )
όταν την διαβάζεις στο νου σου έρχεται ο Μ. Αλέξανδρος

Αυτός που έγραψε την αρχή πριν την Μελοποίηση
θα τον ρωτούσατε την πηγή έμπνευσης ? ? ?

παρόλα αυτά έχετε κάτι να πείτε η να προσθέσετε άποψη κάτι ???

(Το να κατακρινεις κατι το οποιο δεν εχεις διαβασει και δεν ξερεις ειναι ο ορισμος του δογματισμου...... )
δεν έκανα κάτι τέτοιο...αντιθέτως απο οτι είδα όμως...

AVATARGR
27-01-12, 13:09
Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Φίλη GrizX3 αναφέρεις περί δογματισμού για τον Μ.Αλέξανδρο για το
Βατικανό για Εθνικισμό και την έλλειψη αξιοπιστίας του Διαδικτύου......

Αλλά όλη η αναφορά σου για το θέμα στηρίζεται σε Ιστοσελίδα.....
Πως είναι δυνατόν απο την μιά μεριά ανοίγεις ένα θέμα ΑΠΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ¶ΛΛΗ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΊΣ ΤΟ ΔΙΑΔΊΧΤΥΟ !!!!!!!!!!!!!!!

Η ιστοσελίδα που έχω καταθέσει αναφέρει πολλά και αξιόπιστα στοιχεία που
έχω διαβάσει και σε βιβλίο πριν απο αρκετά χρόνια.....
Τώρα για το θέμα για το σπαθί του Μ. Αλεξάνδρου έχει βρεθεί ???????

Ευχαριστώ.

Voel
27-01-12, 15:15
Καλε/καλη μου GrizX3

δεν εχω διαβάσει την ιστορία του ? κ που το ξέρεις ?
θα έπρεπε να το αναφέρω κ αυτό ?
Ναι, θα επρεπε να το αναφερεις αυτο.....

όσο για της πηγές καμία δεν είναι αξιόπιστη 100% στο νετ
οπότε αδίκως τησ ζητάτε τόσο πολύ κ το σκάλωμα που έχετε με αυτό..
Γνωριζουμε πολυ καλα το ελλειμα αξιοπιστιας του ιντερνετ, καποιοι απο εμας ημασταν εκει στα πρωτα βηματα του, ωστοσο η αναφορα στις πηγες της εκαστοτε πληροφοριας δεν ειναι "σκαλωμα" αλλα ακρογωνιαιος λιθος της διαδικασιας της ερευνας γενικοτερα.
Εχει να κανει με την σοβαροτητα αυτου που φερει την πληροφορια (εν προκειμενω εσενα) την αξια της πληροφοριας καθεαυτης, και το εαν αξιζει καποιος τριτος να ασχοληθει με την πληροφορια και με εσενα, η να παει σε αλλο τοπικ και να αφησει το συγκεκριμενο να πεθανει. Αν παρατηρησεις, οι μονοι οι οποιοι ασχοληθηκαν με το τοπικ σου και με εσενα ειναι ο γραφων και ο Avatar αμφοτεροι για να σου πουμε να παραθεσεις περισσοτερες πληροφοριες. Οι υπολοιποι χρηστες γιατι δεν ασχολουνται, αραγε;

Τυχαιο, δε νομιζω

Επιστρεφοντας στο θεμα του ξιφους του Αλεξανδρου, η πληροφορια που παρεθεσες πρεπει να συνοδευεται απο την πηγη της.

Αλλη βαρυτητα θα εχει πληροφορια αν μας αναφερεις πχ οτι ησουν εσυ παρων στο πειραμα που αναφερεις (Οποτε η πηγη εισαι εσυ)

Αλλη αν μας πεις οτι πηγη σου ηταν καποιος που ηταν παρων

Αλλη αν ηταν πχ μοναχος στο Αγ. Ορος που το ακουσε απο καποιον

Αλλη αν το ειδες στην ταδε σελιδα, ή στο ταδε βιβλιο

Αλλη αν το ειδες γραμμενο στον τοιχο των δημοσιων ουρητηριων

Οσον δε αφορα τον Υμνο εις την Ελευθερια, οι στιχοι που αναφερεις (Τους οποιους, παρεπιπτωντως θα επρεπε να παραθεσεις, απο ευγενεια και μονο και σεβασμο σε αυτον που διαβαζει τη δημοσιευση σου) ειναι ασχετοι με το θεμα σου. Αν παλι αναφερεσαι στα τετραστιχα, και οχι στους στιχους , εμενα μου ερχεται στο μυαλο η ελευθερια, και οχι ο Αλεξανδρος.

Βατικανό...η αρχή!
????????????

fantasy
28-01-12, 12:23
Καλημέρα.
Η δική μου γνώμη είναι ότι είναι δύο διαφορετικά πράγματα που δεν μπορούμε να δώσουμε σύγκριση ή ταύτιση. Είναι σαν να μαγειρεύεις δύο φαγητά με τον ίδιο τρόπο, αλλά διαφέρουν στο άρωμα και στη γεύση. Το ένα μιλά για το φως της ελέυθερίας ενώ το άλλο επευθύνεται στον φωτοδότη Χριστό. Μην σε μπερδεύουν πράγματα που δεν έχουν καμία σύνδεση μεταξύ τους.

Ελευθέριος Παλιγγίνης
06-02-12, 19:31
Ο "Ύμνος εις την Ελευθερίαν" έχει αρκετές Πνευματικές-Μυστικιστικές αναφορές. Και η "Αποκάλυψη" έχει και εκείνη. Αυτό είναι το ένα κοινό τους. Αλλά μεγαλύτερη ομοιότητα δεν βρίσκω. Ο Σολωμός απευθύνεται στην Ελευθερία ως Έννοια, "Νοότητα" και Θεότητα εδώ.

Και ο Σολωμός είναι οικογενείας με Οικόσημο. Αυτό σημαίνει οτι ήταν απο τους Μυημένους της εποχής, και αν δεν είχε μυηθεί συνειδητά ο ίδιος, είχε κληρονομήσει κάτι Πνευματικό απο τον πατέρα του. Είναι μάλιστα Οικόσημο με ένα χαρακτηριστικό ψάρι να δεσπόζει ανάμεσα σε άλλα, έτσι συσχετίζεται το Όνομα Σολωμός -που είναι απο το ψάρι- με αυτή την εικόνα και υπονοεί και γνώση για την Κύστη Ιχθύος.

Μία απλή έρευνα στα Οικόσημα αποκαλύπτει σχέση της απεικόνισης μερικών απο αυτά, με την σημασία του επιθέτου του Οίκου. Το Οικόσημο του Κεφαλά έχει ένα κεφάλι, του Τριβόλη έχει τρεις σφαίρες-βόλους, του Μάτεση έχει τρία μάτια, κλπ. Αυτό έχει να κάνει και με τους Συμβολισμούς των Μυστών, που τους ξέρουμε πολύ καλά απο τις αρχαίες παραστάσεις, των κεραμικών περισσότερο. Και των νομισμάτων. Όπου για παράδειγμα η Ρόδος έκοβε με ένα... ρόδο -τριαντάφυλλο-, λόγω του ίδιου ονόματος, και πολλές πόλεις με το ίδιο σκεπτικό. Προσπαθούσαν να απεικονίζουν το όνομα, αν γινόταν.