PDA

Επιστροφή στο Forum : Ο Γιάννης Λυμπέρης επινόησε φιλόδοξη αντισεισμική πατέντα


seismic
24-04-15, 23:38
http://www.zougla.gr/greece/article/ergodigos-epinoise-elpidofora-antisismiki-evresitexnia#%2EVSYBiNbtX30%2Elinkedin

Ο Παναγιώτης Καρύδης, ομότιμος καθηγητής αντισεισμικής τεχνολογίας στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, συναντήθηκε με τον Γιάννη Λυμπέρη και είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει το πείραμά του. «Πράγματι έχει απόδοση και μπορεί να βρει εφαρμογή σε πολλές κατασκευές για την προστασία από τους σεισμούς! Θα μπορούσε να ενσωματωθεί στις μελέτες. Αρκεί να γίνει αποδεκτό αυτό το σύστημα από την ευρύτερη επιστημονική κοινότητα», επισημαίνει , σχολιάζοντας τη συγκεκριμένη πατέντα. «Το καλωσορίζω και εύχομαι να το δούμε και στην πράξη», καταλήγει…

Φίλοι μου είμαι ο Γιάννης Λυμπέρης και σας παρουσιάζω το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα που έγινε ποτέ.
https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4
https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
https://www.youtube.com/watch?v=8ubLKyyO2q0
https://www.youtube.com/watch?v=CVZSqNsMuV0

ΓΙΑ ΤΟΥ ΜΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ.

Αν πάνω σε ένα τραπέζι τοποθετήσεις δύο κολώνες.
Την μία την βιδώνεις με το τραπέζι και την άλλη απλά την ακουμπάς πάνω στο τραπέζι.
Αν κουνήσεις το τραπέζι, η κολόνα που απλά ακουμπάει το τραπέζι θα πέσει κάτω από το κούνημα.
Η βιδωμένη κολόνα αντέχει πιο πολύ στο κούνημα.
Αυτό έκανα σε κάθε κολόνα της κατασκευής και εγώ.
Τις βίδωσα με το έδαφος για να αντέχουν το κούνημα.

seismic
25-04-15, 21:55
Επιχειρηματική Ιδέα

Το Απόλυτο Αντισεισμικό Σύστημα δομικών έργων

Περιγραφή προϊόντος και
μεθόδου τοποθέτησης

Οι σεισμοί των τελευταίων
δεκαετιών σε όλο τον κόσμο, καθώς και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Ελλάδα, έχουν
θέσει σε πρώτη προτεραιότητα το μείζον κοινωνικό και οικονομικό θέμα της
σεισμικής συμπεριφοράς και της γενικότερης αντισεισμικής προστασίας των
κατασκευών έναντι των σεισμών. Λόγω της αναγκαιότητας του περιορισμού των
επιπτώσεων του σεισμού έχουν αναπτυχθεί διάφορες μέθοδοι βελτιστοποίησης της
απόκρισης των κατασκευών προς τις σεισμικές κινήσεις.

Ο μηχανισμός του
ελκυστήρας δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και η μέθοδος σχεδιασμού
των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό της παρούσας εφεύρεσης
έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την
ασφάλεια όλων των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών
φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί
πλευρικοί άνεμοι.

Σύμφωνα
με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με την εφαρμογή κάθετων αξονικών δυνάμεων στα
άκρα των επιμήκη υποστυλωμάτων πάνω στο δώμα.

Αυτή την κατακόρυφη αξονική
δύναμη την εφαρμόζει ο μηχανισμός του ελκυστήρα δομικών έργων. Αυτός
αποτελείται από έναν τένοντα ο οποίο διαπερνά ελεύθερος μέσα από τα άκρα τους τα κάθετα επιμήκη
υποστυλώματα της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω
απΆ αυτά.

Στο κάτω άκρο του είναι πακτωμένος με ένα
μηχανισμό τύπου άγκυρας που πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί
να ανέλθει. Στο επάνω μέρος του, ο τένοντας φέρει έναν κοχλία ο οποίος το έλκη με μια
συνεχή δύναμη ανόδου.

Η ασκούμενη έλξη στο συρματόσχοινο από τον
κοχλία και η αντίδραση σΆ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη
άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή
παρεμπόδιση του δώματος του επιμήκη υποστυλώματος να ανέλθει κατά την
ταλάντωση που του προκαλεί ο σεισμός.

Αυτή η κατακόρυφη αξονική
δύναμη που εφαρμόζει ο μηχανισμός του ελκυστήρα στα άκρα των επιμήκη
υποστυλωμάτων στο δώμα, αποσκοπεί στο να σταματήσει αμφίπλευρα την στροφή των,
η οποία προέρχεται από την ροπή
ανατροπής που προκαλεί η ταλάντωση του σεισμού και το αναγκάζει να χάσει την
εκκεντρότητά του και να δημιουργήσει ροπές στους κόμβους με αποτέλεσμα την αστοχία
των στοιχείων των κατασκευών.

Οι ροπές στους κόμβους
δημιουργούν μία στροφή στον κορμό της δοκού και του υποστυλώματος

Όταν η περιστροφή του
κορμού των φερόντων στοιχείων περάσει πάνω από το όριο ελαστικότητας, η δομή
αρχίζει να «διαλύει την αποθήκευση της ενέργειας «μέσω πλαστικής μετατόπισης,
το οποίο σημαίνει ότι τα τμήματα θα έχουν μια υπολειμματική μετατόπιση που δεν
θα είναι σε θέση να ανακτηθεί και θα αστοχήσει
(ενώ στην ελαστική περιοχή όλες οι μετατοπίσεις ανακτούνται χωρίς να
υπάρχει κανένα πρόβλημα στην κατασκευή).

Βασικά η ευρεσιτεχνία
είναι ένας ρυθμιστής ταλάντωσης ολόκληρης της κατασκευής, επιτρέποντας μεν σε
αυτή να ταλαντωθεί μέσα στην ελαστική φάση, αλλά την εμποδίζει να περάσει στην πλαστική περιοχή αστοχίας.

Ακόμα αυξάνει την
δυνατότητα των μαλακών εδαφών θεμελίωσης να δέχονται περισσότερα φορτία.
Προστατεύει τις ελαφριές ξύλινες κατασκευές από τους ανεμοστρόβιλους.
Τοποθετείτε τόσο σε δομές υπό κατασκευή, όσο και σε υφιστάμενες.
Χρησιμοποιείται και σαν αγκύριο για την συγκράτηση των μαλακών πρανών στις
εθνικές οδούς.

Αγοραστικό κοινό (ανάγκες πελατών,
προστιθέμενη αξία)

Απευθύνομαι σε όσους θέλουν να κατασκευάσουν δομικά έργα τοποθετώντας
την απόλυτη αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών. Η σημερινή τεχνολογία
προσφέρει μόνο μερική αντισεισμική προστασία.
Σήμερα δεν υπάρχει απόλυτη αντισεισμική προστασία. Μόνο η αναφερθείσα
τεχνολογία προσφέρει την απόλυτη
αντισεισμική προστασία χωρίς καμία αστοχία, σε πολύ ισχυρούς σεισμούς.
Απευθύνομαι και σε όσους έχουν υφιστάμενες κατασκευές, και θέλουν να τις ανακατασκευάσουν
κάνοντάς αυτές σεισμικά θωρακισμένες.

Εκτός από την αντισεισμική
και αντιανεμική προστασία που προσφέρει η ευρεσιτεχνία σε όλα τα δομικά έργα
στον κόσμο, ( υφιστάμενα και υπό κατασκευή ) εξασφαλίζει και μικρότερο κόστος
κατασκευής στα υπό κατασκευή έργα από ότι εξασφαλίζει η πεπατημένη τεχνολογία. Οι λόγοι είναι πολλοί. Α) Αν μια κατασκευή
είναι πολύ ισχυρή στον σεισμό, τόσο πολύ ισχυρή που δεν το χρειαζόμαστε, τότε
έχουμε την δυνατότητα να αφαιρέσουμε πολύ χάλυβα οπλισμού και πολλά κυβικά
σκυροδέματος από τον φέροντα οργανισμό. Β) Αφού η ευρεσιτεχνία εξασφαλίζει
βελτίωση της ικανότητας παραλαβής μεγαλύτερων φορτίων στα μαλακά εδάφη, τότε
δεν υπάρχει η ανάγκη κατασκευής μεγάλων βάσεων και αυτό συμβάλει στην μύωση του σκυροδέματος των βάσεων, και μύωση της
εργασίας των εκσκαφών. Γ) Αν μία ανεμογεννήτρια θέλει 500 κυβικά οπλισμένου σκυροδέματος
στην βάση της για να μπορέσει να παραλάβει τις πλάγιες φορτίσεις του αέρα,
τοποθετώντας τέσσερις αγκυρώσεις της ευρεσιτεχνίας στις άκρες της βάσης της και
με 100 κυβικά οπλισμένου σκυροδέματος έχουμε τα ίδια αποτελέσματα. Κατ αυτόν
τον τρόπο μειώνεται το υφιστάμενο κατασκευαστικό κόστος, υπερκαλύπτοντας το
κόστος της ευρεσιτεχνίας το οποίο δεν ξεπερνά το 2% του γενικού κόστους της κατασκευής.

Μοντέλο Εσόδων

Το μοντέλο εσόδων θα
προέρχεται από πολλές προσφερόμενες υπηρεσίες.
Α) Από το προβλεπόμενο κέρδος πώλησης του
μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας. Β) Από τις εργασίες τοποθέτησης του προιόντος (
Γεωτρήσεις, εξειδικευμένα συνεργία τοποθέτησης, κλπ ) Γ) Από την πώληση υπολογιστικού
λογισμικού προγράμματος στους πολιτικούς μηχανικούς, απαραίτητο για τις μελέτες
οι οποίες θα περιλαμβάνουν τις προδιαγραφές της ευρεσιτεχνίας. Δ) Από την πώληση
των πνευματικών δικαιωμάτων σε τρίτους τα οποία κατοχυρώνουν τόσο τον
μηχανισμό, όσο και την μέθοδο αντισεισμικού σχεδιασμού και τοποθέτησης.

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Αρκεί ένα αναπάντητο ερώτημα για να καταρριφθεί μια συγκεκριμένη θεωρία για χάρη
κάποιας καινούριας. Η νέα θεωρία γίνεται, τότε, ανώτερη, γιατί μπορεί να
απαντάει στο ερώτημα που δεν μπορούσε να απαντήσει η προηγούμενη.

Μια νέα θεωρία
πατάει με το ένα πόδι στη συσσωρευμένη γνώση, αλλά με το άλλο δίνει μια κλωτσιά
και αλλάζει ότι
ίσχυε μέχρι κείνη τη στιγμή. Φαίνεται πως η επιστημονική πρόοδος είναι
περισσότερο το προϊόν μιας ρήξης με την παράδοση παρά η συνέχειά της.

Αυτό κάνω και εγώ στους Ευρωκώδικες και τους
ΕΚΩΣ-ΕΑΚ

Γιατί το κάνω....γιατί η μέθοδος που προτείνω βάζει όρια μετατόπισης ( ελέγχει ) στο διαφορετικό καθ ύψος πλάτος
ταλάντωσης των κατασκευών, αφού για πρώτη φορά παγκοσμίως ενώνει το δώμα των
κατασκευών με το έδαφος. Δεν επιτρέπει
στην κατασκευή να φύγει έξω από την ελαστική
φάση και να περάσει σε
υπολειμματική πλαστική παραμόρφωση η οποία προκαλεί τις αστοχίες ή ακόμα και
την κατάρρευση.

Ο ΕΑΚ πως το κατορθώνει αυτό σε έναν πολύ ισχυρό σεισμό?

Έχει την απάντηση ή όχι?

Αν δεν την έχει καταρρίφθηκε.

seismic
11-05-15, 18:21
http://www.makeleio.gr/?p=342329

seismic
15-06-15, 13:49
Ο Ελληνικός Αντισεισμικός Κανονισμός ( Ε.Α.Κ ) βασικά είναι ένας κανονισμός ο οποίος βασίζετε στην ελαστικότητα των κατασκευών.
Η ελαστικότητα είναι μια χρήσιμη αντίδραση του φέροντα οργανισμού όταν γίνετε ένας σεισμός, διότι είναι ένας μηχανισμός απόσβεσης της σεισμικής ενέργειας. Τον ίδιο μηχανισμό απόσβεσης έχουν και τα αμορτισέρ των αυτοκινήτων για να μας προστατεύουν από τις λακκούβες.
Δεν μπορεί κανείς να πει ότι η ελαστικότητα δεν είναι χρήσιμη στις δομικές κατασκευές.
Αυτή η μέθοδος όμως παρουσιάζει πάρα πολλά προβλήματα διότι οι δομικές κατασκευές έτσι όπως φτιάχνονται ούτε αυτοκίνητα είναι, ούτε είναι φτιαγμένες από λάστιχο.
Τα υλικά κατασκευής στα έργα έχουν διαφορετικές προδιαγραφές ως προς την ελαστικότητα, την αντοχή σε εφελκυσμό και θλίψη.
Η συνεργασία των υλικών με την διαφορετικότητα προδιαγραφών που παρουσιάζουν καθιστά τον φέροντα οργανισμό να μην μπορεί να έχει την απαιτούμενη ελαστικότητα που χρειάζεται σε ένα πολύ ισχυρό σεισμό, διότι τα υλικά του που είναι κατασκευασμένος δεν είναι από λάστιχο, και έχουν διαφορετική ελαστικότητα.
Οπότε σε πολύ μεγάλους σεισμούς ο φέροντας αδυνατεί να έχει την ελαστικότητα που χρειάζεται και περνά σε ανελαστικές παραμορφώσεις, και αστοχίες.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορούν οι πολιτικοί μηχανικοί να πουν ότι σχεδιάζουν με τον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό.
Η ελαστικότητα από την άλλη, εκτός από το καλό της σεισμικής απόσβεσης, παρουσιάζει και πάρα πολλά προβλήματα πάνω στην φέρουσα κατασκευή.
Το μεγαλύτερο από τα προβλήματα της ελαστικότητας είναι η παραμόρφωση του φέροντα οργανισμού.
Ο φέροντας οργανισμός, λόγο και της ελαστικότητας που σχεδιάζετε να έχει σε έναν σεισμό, παραμορφώνει τους κορμούς των φερόντων στοιχείων δηλαδή τους κορμούς της δοκού και της κολόνας.
Αυτά τα φέροντα στοιχεία δέχονται μία στρέψη στον κορμό τους που τους δημιουργεί μία καμπύλη και τα παραμορφώνει μέχρι να σπάσουν.
Μικρός σεισμός μικρή παραμόρφωση...μεγάλος σεισμός μεγάλη παραμόρφωση.
( Η καλύτερα να λέμε μεγάλη και γρήγορη μετατόπιση με μεγάλη χρονική διάρκεια,= μεγάλη παραμόρφωση )
Μεγάλη παραμόρφωση = σπάσιμο και κατάρρευση.
Τι κάνω εγώ και μπορώ να πω ότι έχω εφεύρει τον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό?
Απλά μπόρεσα να ελέγξω την παραμόρφωση του φέροντα οργανισμού.
Δεν αφήνω την κατασκευή ( βασικά την κάθε μία κολόνα ) να παραμορφωθεί πολύ.
Ελέγχο την ταλάντωση της κάθε μίας κολόνας χωριστά, ( και με τον έλεγχο όλων μαζί ελέγχω την ταλάντωση σε όλο τον φέροντα ) έτσι ώστε αυτή να βρίσκεται πάντα μέσα στην ελαστικότητα που αντέχει. Δεν την αφήνει η πατέντα να περάσει σε ανελαστικές παραμορφώσεις.
Και δεν μιλάμε για μηχανισμό ή σύστημα που απλά παρεμποδίζει ή εφαρμόζει σεισμική απόσβεση.
Μιλάμε για μία μέθοδο και ένα μηχανισμό που μπορεί να ελέγξει την παραμόρφωση του φέροντα ώστε αυτός να ταλαντεύεται πάντα μέσα στην ελαστική περιοχή, ασχέτως της έντασης και της διάρκειας του σεισμού.
Ποιος μηχανικός και ποιος κανονισμός ανά τον κόσμο δεν θα ήθελε ένα σύστημα σαν αυτό που έχω?
Πολιτικοί Μηχανικοί απαντήστε επί αυτού... και μετά μιλάμε για το πως το κατορθώνει αυτό η πατέντα, χωρίς καμία αρνητική επίδραση επί του σχεδιαζόμενου ΕΑΚ

seismic
27-07-15, 22:55
5) τον δρόμο που ακολουθούν οι δυνάμεις του σεισμού πάνω στο σώμα της κατασκευής
Ένας σκελετός μιας οικοδομής αποτελείτε από τα υποστυλώματα ( κάθετα στοιχεία ) και τις δοκούς και πλάκες ( οριζόντια στοιχεία ) Οι δοκοί τα υποστυλώματα και οι πλάκες ενώνονται στους κόμβους. Όταν ο σκελετός είναι σε κατάσταση ηρεμίας, όλες οι φορτίσεις είναι κατακόρυφες.Όταν γίνεται σεισμός δημιουργούνται πρόσθετες οριζόντιες φορτίσεις στον σκελετό. Οι κατακόρυφες στατικές φορτίσεις ισορροπούν με την αντίδραση του εδάφους.
Όταν όμως ενεργούν πλάγιες και κατακόρυφες μετατοπίσεις επί του σκελετού της κατασκευής από τον σεισμό, τότε έχουμε την αλλαγή του δρόμου που ακολουθούν οι δυνάμεις του σεισμού πάνω στο σώμα της κατασκευής. Δηλαδή οι δυνάμεις δεν είναι πια μόνο κάθετες, αλλά αποτελούνται από μία πληθώρα συνισταμένων οριζόντιων και κάθετων δυνάμεων.
Οι συνισταμένες των οριζόντιων σεισμικών φορτίσεων και κατακόρυφων στατικών φορτίσεων καταπονούν τους κόμβους, διότι με τις ροπές που δημιουργούν στους κόμβους αλλάζουν τις μοίρες των, δημιουργώντας πότε ανοικτές και πότε κλειστές γωνίες.
Ακόμα αυτές οι ροπές λυγίζουν τον κορμό της κολόνας και της δοκού που αποτελούν τον κόμβο.
Αν σπάσει πρώτα ο κορμός της κολόνας με λοξή αστοχία θα έχουμε κατάρρευση της δομής. Αν σπάσει πρώτα ο κορμός της δοκού θα έχουμε εκτόνωση της σεισμικής ενέργειας.
Οι μηχανικοί φροντίζουν σήμερα η αστοχία να συμβαίνει στα δύο άκρα της δοκού, και όχι στην κολόνα, σχεδιάζοντας πιο αδύναμη την δοκό από την κολόνα.
Δες και αυτό το βίντεο στο οποίο βίντεο εξηγώ τον δρόμο που ακολουθούν οι δυνάμεις του σεισμού πάνω στο σώμα της κατασκευής. https://www.youtube.com/watch?v=CVZSqNsMuV0
και για προχωρημένους αυτό το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=cUJkObz3nBQ

6) ¶λλοι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών
Oι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρη πιθανοτικού χαρακτήρα. ( ¶γνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης, άγνωστη η διάρκειά της. ) Ακόμα η μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του σχεδιαζόμενου 10%

Ο συσχετισμός των ποσοτήτων (αν μπορούμε να το δούμε έτσι) "αδρανειακές εντάσεις - δυνάμεις απόσβεσης - ελαστικές δυνάμεις - δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής - αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής - επιβαλλομενη κίνηση εδάφους" είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης , και ανεξερεύνητες στην δυναμική των κατασκευών, με μη προφανές περιεχόμενο.
Αυτός είναι ο πιο σύγχρονος αντισεισμικός σχεδιασμός, και αυτά είναι τα προβλήματα που παρουσιάζει σήμερα.

Εγώ με την ευρεσιτεχνία που έκανα σε όλα τα πάρα πάνω προβλήματα και σε όλους τους αστάθμιστους παράγοντες που ανέφερα έχω την λύση.
7) Λύση
Η λύση των πάρα πάνω προβλημάτων καθώς και ακόμα ένα μεγάλο πρόβλημα του ΕΑΚ που λύνει η ευρεσιτεχνία είναι σε αυτό το link http://www.makeleio.gr/?p=342329

seismic
27-07-15, 22:56
Συμμετέχω να νικήσω τον σεισμό
Πρέπει πρώτα να καταλάβουμε 1) τι είναι ο σεισμός, 2) πως αντιδρά ένα σπίτι στον σεισμό, 3) από που προέρχονται αυτές οι δυνάμεις, 4) ποιες άλλες δυνάμεις διεγείρουν 5) τον δρόμο που ακολουθούν οι δυνάμεις του σεισμού πάνω στο σώμα της κατασκευής 6) ¶λλοι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών 7) Η λύση.

1) Ο σεισμός βασικά είναι μία οριζόντια και κάθετη μετατόπιση, με απεριόριστες κατευθυντήριες συνιστώσες που επαναλαμβάνεται εντόνως για ορισμένο χρονικό διάστημα.
2)πως αντιδρά ένα σπίτι στον σεισμό
Οι ιδιόμορφες παραμορφώσεις που παίρνει ο σκελετός μιας οικοδομής στον σεισμό είναι πάρα πολλές, τόσες όσες και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού οι οποίες παραμορφώνουν τον σκελετό, και αστοχεί.
Αυτές οι παραμορφώσεις συμβαίνουν στις πλαισιωτές κατασκευές. Σε ασύμμετρες κατασκευές έχουμε επιπλέον και τις στρεπτομεταφορικές παραμορφώσεις. Ένα σημαντικό τμήμα των εξελίξεων για την αντισεισμική ενίσχυση των κατασκευών, αντιτίθεται με τις σύγχρονες αρχιτεκτονικές ανάγκες, οι οποίες απαιτούν όσο το δυνατό ελεύθερες κατόψεις ( μη συμμετρική κατασκευή Ο/Σ ) και μείωση των φερόντων στοιχείων του κτιρίου.Επίσης, οι αρχιτεκτονικές ανάγκες διαφοροποιούν καθΆ ύψος την επιφάνειας κάλυψης (κάτοψης) του κτιρίου. Όλες αυτές οι αιτίες επηρεάζουν τις ιδιομορφές που παίρνει ένα κτηρίο στην διάρκεια ενός σεισμού.

Μία άλλη αιτία παραμόρφωσης του σκελετού, είναι η ανομοιογενή υποχώρηση του εδάφους θεμελίωσης.
Το έδαφος είναι γενικά ιδιαίτερα ανομοιογενές λόγω της φυσικής του γένεσης και των επακόλουθων μετακινήσεων του φλοιού της γης, έχει μεταβλητή σύνθεση και ανεξέλεγκτη μηχανική συμπεριφορά, οπότε αυτοί οι φυσικοί παράγοντες μπορούν να δημιουργήσουν διαφορετικές παραμορφώσεις του εδάφους σε κάθε θεμελίωση του ιδίου φορέα, έστω και αν τα φορτία και η θεμελίωση είναι ίδια.
Για τον σεισμό τώρα...
¶ν η μετατόπιση του σκελετού της οικοδομής στον σεισμό είναι αρκετά μικρή τότε κρατά όλα τα μέλη της δομής
( δοκούς κολόνες πλάκες ) εντός της ελαστικής περιοχής, στην οποία ελαστική περιοχή ο σκελετός δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο.

Η ενέργεια που δημιουργείται στην ελαστική περιοχή, είναι ενέργεια που αποθηκεύεται στη δομή και εκτονώνεται μετά για να επαναφέρει την δομή στην αρχική της μορφή. Ένα παράδειγμα είναι το ελατήριο.

Αυτή την αποθήκευση της ενέργειας και εν συνεχεία την απόδοσή της προς την αντίθετη κατεύθυνση που εφαρμόζει το ελατήριο, στην δομική κατασκευή την αποθηκεύει και την εκτονώνει το υποστύλωμα και η δοκός.

Με λίγα λόγια, όλη η επιτάχυνση του σεισμού μετατρέπεται σε αποθηκευμένη ενέργεια στην δομή.

Όσο η μετατόπιση κρατά κάθε τμήμα οποιουδήποτε μέλους εντός ελαστικής περιοχής, όλη η ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη δομή θα κυκλοφορήσει στο τέλος του κύκλου, προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Εάν η σεισμική ενέργεια (που μετράται από την επιτάχυνση εδάφους) είναι πάρα πολύ μεγάλη, θα παράγει υπερβολικά μεγάλες μετατοπίσεις που θα προκαλέσουν μια πολύ υψηλή καμπυλότητα στους κορμούς των κατακόρυφων και οριζόντιων στοιχείων.

Αν η καμπυλότητα είναι πολύ υψηλή, αυτό σημαίνει ότι η περιστροφή των τμημάτων των στηλών και των δοκών θα είναι πολύ πάνω από την ελαστική περιοχή (Θλιπτική παραμόρφωση σκυροδέματος πάνω από το 0,35% και τάσεις των ινών του οπλισμού πάνω από το 0,2 %).

Όταν η περιστροφή περάσει πάνω από αυτό το όριο ελαστικότητας, η δομή αρχίζει να «διαλύει την αποθήκευση της ενέργειας «μέσω πλαστικής μετατόπισης, το οποίο σημαίνει ότι τα τμήματα θα έχουν μια υπολειμματική μετατόπιση που δεν θα είναι σε θέση να ανακτηθεί (ενώ στην ελαστική περιοχή όλες οι μετατοπίσεις ανακτούνται).

Βασικά ο σχεδιασμός της αντοχής ενός σημερινού κτιρίου περιορίζετε στα όρια του ελαστικού φάσματος σχεδιασμού, και μετά περνά στις προεπιλεγμένες πλαστικές περιοχές, οι οποίες είναι προεπιλεγμένες περιοχές αστοχίας, (συνήθως είναι τα άκρα των δοκών) ώστε να μην καταρρεύσει η δομή.
Αυτές τις προεπιλεγμένες πλαστικές περιοχές αστοχίας μπορείτε να τις δείτε ζωντανά σε αυτό το δικό μου πείραμα που έκανα σπίτι μου.
https://www.youtube.com/watch?v=l-X4tF9C7SE
Σε αυτή την φάση ο σκελετός αποσβένει μεγάλο μέρος της σεισμικής ενέργειας διότι αστοχεί χωρίς να καταρρεύσει.

(Η δομή καταρρέει όταν αστοχήσουν τα υποστυλώματα με λοξό / σχήμα αστοχίας, δεν καταρρέει όταν αστοχούν οι δοκοί στα άκρα τους. )
Ο σκελετός δεν θα καταρρεύσει, οι άνθρωποι θα σωθούν, αλλά το σπίτι θα το κατεδαφίσουν μετά τον σεισμό.
Αν τα τμήματα που βιώνουν τις πλαστικές παραμορφώσεις, ξεπερνούν το όριο του σημείου θραύσης, και είναι και πάρα πολλές πάνω στην δομή, η δομή θα καταρρεύσει.
3) από που προέρχονται αυτές οι δυνάμεις
Αν είμαστε μέσα σε ένα λεωφορείο και αυτό ξεκινήσει, εμείς θα πάμε προς τα πίσω. Μετά αν κατά την διαδρομή το λεωφορείο φρενάρει εμείς θα πάμε προς τα εμπρός. Συμπέρασμα. Τα σώματα τους αρέσει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, και αντιδρούν όταν η κατάσταση που βρίσκονται αλλάξει. Η γνωστή αδράνεια.
Όσο πιο γρήγορη είναι αυτή η αλλαγή, τόσο πιο βίαιη είναι και η αντίδραση των σωμάτων.
Στον σεισμό η επιτάχυνση που τελικά φθάνει κάτω από τις βάσεις είναι αντίστοιχη της ενέργειας που εφαρμόζει στην κατασκευή. Ωστόσο υπάρχουν και άλλες παράμετρες αιτίες που πολλαπλασιάζουν αυτήν την ενέργεια πάνω στο σώμα της κατασκευής και θα τις δούμε πάρα κάτω.

4) ποιες άλλες δυνάμεις διεγείρουν
Η ενέργεια του σεισμού όπως είπαμε διεγείρει τις δυνάμεις της αδράνειας, ωστόσο διεγείρει και τις δυνάμεις της βαρύτητας, και τις υπό ορισμένες συνθήκες και πολλές άλλες δυνάμεις.
Ας εξετάσουμε μία μία τις δυνάμεις που διεγείρονται, ή πολλαπλασιάζονται με αφορμή τον σεισμό.
Το ιδανικό θα ήταν αν μπορούσαμε να κατασκευάσουμε έναν σκελετό οικοδομής ο οποίος κατά την διάρκεια του σεισμού να μετατοπίζει όλες του τις πλάκες με το ίδιο πλάτος ταλάντωσης που μετατοπίζεται ο πρώτος όροφος, χωρίς διαφορά φάσης, διατηρώντας την ίδια μορφή που έχει πριν τον σεισμό και κατά την διέγερση του σεισμού. Κατ αυτόν τον τρόπο δεν θα είχαμε καμία παραμόρφωση του σκελετού στους κόμβους, ούτε στους κορμούς των φερόντων στοιχείων, οπότε ουδεμία παραμόρφωση = καμία αστοχία.
Δεν συμβαίνει όμως αυτό για τους πάρα κάτω λόγους.
α) Γιατί η επιτάχυνση του σεισμού πολλαπλασιάζετε στους πάνω ορόφους.
Η μετατόπιση του εδάφους διεγείρει καταρχήν τις βάσεις, και οι βάσεις τις κολόνες του ισογείου, αυτές με την σειρά τους τους πάνω ορόφους. Λόγο όμως της ελαστικότητας που έχουν οι κολόνες διαφοροποιείτε κατά όροφο τόσο η επιτάχυνση μετατόπισης, όσο και το πλάτος ταλάντωσης του κάθε ορόφου.
Αυτή η άναρχη μετατόπιση δημιουργεί διαφορά φάσης στις πλάκες του κάθε ορόφου, καταπονώντας υπέρμετρα τον κορμό της κάθε μία κολόνας.
Είναι σαν να έχουμε δύο συγκρουόμενα αυτοκίνητα σε μετωπική σύγκρουση. Το ένα αυτοκίνητο είναι η επιτάχυνση της κάτω πλάκας και το άλλο αυτοκίνητο είναι η επαναφορά με διαφορετική κατεύθυνση της πάνω πλάκας. Αυτές οι πλάκες δεν συγκρούονται αλλά λυγίζουν μέχρι να σπάσουν τον κορμό της κολόνας η οποία μεσολαβεί μεταξύ των.
Βασικά η διαφορά φάσης των διαφόρων καθ ύψος πλακών μεγαλώνει την καμπυλότητας του κορμού των κολονών.

β) Η πλήρωση της τοιχοποιίας ενός σκελετού οικοδομής σταματά πολύ την ελαστικότητα των ορόφων.
Αν όμως ένας όροφος δεν έχει τοιχοποιία και οι άλλοι όροφοι έχουν, π.χ οι πιλοτές, τότε όλα τα φορτία συγκεντρώνονται σε αυτόν τον όροφο λόγο του ότι αυτός έχει ελαστικότητα ενώ οι άλλοι όροφοι δεν έχουν και αφού λυγίσουν σπάνε της κολόνες.
Αυτό ονομάζεται μηχανισμός ορόφου ή αλλιώς μαλακός όροφος.

γ)Συντονισμός.
Βασικά σε έναν σεισμό το έδαφος είναι ο διεγέρτης και το κτίριο είναι ο ταλαντωτής.
Όταν η ταλάντωση είναι εξαναγκασμένη, η συχνότητα της είναι η συχνότητα του διεγέρτη.
Όταν η συχνότητα του διεγέρτη ταυτίζεται με την ιδιοσυχνότητα του ταλαντωτή έχουμε συντονισμό.
Κατά το συντονισμό το σύστημα έχει το μέγιστο δυνατό πλάτος και τη μέγιστη δυνατή ενέργεια.
Αν δεν υπάρχουν αποσβεστικές δυνάμεις, τότε το πλάτος της ταλάντωσης γίνεται θεωρητικά άπειρο.
Έτσι, η ταλάντωση μπορεί να γίνει τόσο έντονη, ώστε να καταστραφεί ο ταλαντωτής. Αν η προσφορά ενέργειας είναι μεγαλύτερη, τότε υπάρχει κίνδυνος καταστροφής του ταλαντωτή.

δ) Δυνάμεις βαρύτητας.
Το πως η ταλάντωση διεγείρει τις δυνάμεις της βαρύτητας θα το εξετάσουμε πάρα κάτω μαζί με την 5) ενότητα 5) τον δρόμο που ακολουθούν οι δυνάμεις του σεισμού πάνω στο σώμα της κατασκευής.

seismic
27-08-15, 19:38
Scientific Research
Dear Author(s),
We are writing with our great pleasure to let you know that your manuscript is accepted for publishing by our journal Open Journal of Civil Engineering (OJCE) and our heartfelt appreciation for your intellectual contribution.
Paper ID: 1880388
Paper Title: The ultimate anti seismic system
Your paper is ready to be published.
Οι κριτές του περιοδικού είπαν για την πατέντα.
It studies the ultimate anti seismic system in the paper. The focus is clear, the innovation is strong and the academic level is high. This study has great social significance.

Editorial Assistant of OJCE
Scientific Research Publishing
Email: ojce@scirp.org
http://www.scirp.org/journal/ojce

seismic
02-09-15, 22:44
Υπάρχουν ή καλύτερα υπήρχαν δύο σχολές πολιτικών μηχανικών.
Η πρώτη σχολή πίστευε ότι οι κατασκευές πρέπει να σχεδιάζονται άκαμπτες και να αντιδρούν στον σεισμό δυναμικά.
Η δεύτερη σχολή πίστευε ότι οι κατασκευές έπρεπε να έχουν μεγάλη ελαστικότητα.
Τελικά η σχολή που επικράτησε και σήμερα κατασκευάζουν τα έργα είναι η σχολή της ελαστικής θεωρίας.
Υπήρχαν μηχανικοί της πρώτης σχολής οι οποίοι έσκισαν τα πτυχία τους όταν επικράτησε νομοθετικά η θεωρία του σχεδιασμού της ελαστικότητας.
Όλη η διδακτική δομή των πολιτικών μηχανικών στα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο έχει γραφτεί πάνω στην ελαστική θεωρία.
Και έρχομαι εγώ τώρα με την αντισεισμική ευρεσιτεχνία, και τους αλλάζω πάλη την θεωρία σχεδιασμού.
Βασικά αυτό που κάνω με την ευρεσιτεχνία είναι να λύσω τις παθογένειες της πρώτης σχολής που πίστευε στην δυναμική απόκριση των κατασκευών.
Το πρόβλημα είναι ότι βγάζω άχρηστη την ελαστική θεωρία σχεδιασμού, διότι με την ευρεσιτεχνία υπερτερεί η δυναμική θεωρία σχεδιασμού.
Ένα ολόκληρο σύστημα μεθοδολογίας έχει χτιστεί πάνω στην ελαστική θεωρία, και τώρα τους το ανατρέπω ανατρέποντας συγχρόνως και τις γνώσεις των πολιτικών μηχανικών. Για αυτό με αγαπούν πολύ οι πολιτικοί μηχανικοί.
Όλα αυτά τα paper που έχουν γραφτεί στα επιστημονικά περιοδικά πολιτικών μηχανικών καταργούνται ως ανεπαρκείς με το δικό μου paper! Για τον λόγο αυτόν είναι ένα μοναδικό paper διότι δεν βελτιώνει κατά κάτι τα άλλα paper απλά τα ανατρέπει ριζικά.
Βασικά η ευρεσιτεχνία αυτή επαναφέρει δυναμικά μία παλιά και ξεχασμένη θεωρία σχεδιασμού.
Οπαδοί της δυναμικής απόκρισης των κατασκευών ενωθείτε μαζί μου!

Σε έναν ισχυρό σεισμό παραμορφώνονται οι κόμβοι ( γωνίες ) της κατασκευής του φέροντα οργανισμού, και καμπυλώνουν οι κορμοί των φερόντων στοιχείων ( κολόνας, δοκού, και πλάκας )
Αυτή η παραμόρφωση των κόμβων είναι που αναγκάζει την κατασκευή να αστοχεί πολύ ή λίγο.
Η παραμόρφωση των κόμβων οφείλεται στις κάτωθι 3 αιτίες .
1)Στον σεισμό τα υποστυλώματα με την ταλάντωση που δημιουργείται δέχονται μια ροπή ανατροπής, χάνουν την εκκεντρότητα – κατακόρυφη, ανασηκώνοντας την βάση τους εναλλάξ, δημιουργώντας στροφές-ροπές σε όλους στους κόμβους της κατασκευής.
2)Η ελαστικότητα των στοιχείων και η διαφορά φάσης των καθ ύψος πλακών παραμορφώνουν τους κόμβους.
Όπως και τα άλλα στοιχεία του φέροντα οργανισμού έτσι και οι κολόνες έχουν μία ελαστικότητα. Η μετατόπιση του εδάφους στον σεισμό διεγείρει μετακινώντας καταρχήν τις βάσεις, και οι βάσεις τις κολόνες του ισογείου, αυτές με την σειρά τους τις πλάκες και τις κολόνες των πάνω ορόφων. Λόγο όμως της ελαστικότητας που έχουν οι κολόνες διαφοροποιείτε κατά όροφο και καθ ύψος προσθετικά, τόσο η επιτάχυνση μετατόπισης, όσο και το πλάτος ταλάντωσης του κάθε ορόφου.
Αυτή η άναρχη καθ ύψος μετατόπιση των ορόφων δημιουργεί διαφορά φάσης στις πλάκες του κάθε ορόφου, καταπονώντας υπέρμετρα τον κορμό της κάθε μία κολόνας που συνδέει αυτές τις πλάκες μαζί.
Είναι σαν να έχουμε δύο συγκρουόμενα αυτοκίνητα σε μετωπική σύγκρουση. Το ένα αυτοκίνητο είναι η επιτάχυνση και φορά της κάτω πλάκας και το άλλο αυτοκίνητο είναι η επαναφορά με διαφορετική κατεύθυνση της πάνω πλάκας. Αυτές οι πλάκες δεν συγκρούονται αλλά λυγίζουν τον κορμό της κολόνας και της δοκού σε σχήμα, S,
Βασικά η διαφορά φάσης των διαφόρων καθ ύψος πλακών προερχόμενη από την ελαστικότητα των κολονών δημιουργεί ανομοιόμορφη καμπυλότητα σχήματος (S) στον κορμό των κολονών καταπονώντας αυτές υπέρμετρα, πέραν της συνήθους αρμονικής ταλάντωσης.
3) Μία άλλη αιτία η οποία δημιουργεί ροπές και παραμορφώσεις στον κορμό των στοιχείων του φέροντα οργανισμού είναι η ανομοιογενή υποχώρηση του εδάφους θεμελίωσης.
Το έδαφος είναι γενικά ιδιαίτερα ανομοιογενές λόγω της φυσικής του γένεσης και των επακόλουθων μετακινήσεων του φλοιού της γης, έχει μεταβλητή σύνθεση και ανεξέλεγκτη μηχανική συμπεριφορά, οπότε αυτοί οι λόγοι μπορούν να δημιουργήσουν διαφορετικές παραμορφώσεις (καθιζήσεις ) του εδάφους σε κάθε θεμελίωση του ιδίου φορέα, έστω και αν τα φορτία και η θεμελίωση είναι ίδια.
Πως η αντισεισμική ευρεσιτεχνία λύνει τα πάρα πάνω προβλήματα.
Λύση 1, και 2
Για να σταματήσουμε τo ανασήκωμα της βάσης πακτώνουμε με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας την βάση με το έδαφος. Αν όμως θέλουμε να σταματήσουμε το ολικό ανασήκωμα του δώματος του υποστυλώματος που προέρχεται από 1) το ανασήκωμα της βάσης αφενός, 2) την ελαστικότητα του κορμού του από την άλλη, 3) και την διαφορά φάσης των διαφόρων πλακών, τότε το καλύτερο σημείο για την επιβολή αντίθετων τάσεων ισορροπίας όλων αυτών των συνιστωσών είναι το δώμα.
Λύση 3
Λόγο των μόνιμων ισχυρών πλευρικών τάσεων που εφαρμόζει ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας προς τα πρανή της γεώτρησης, και λόγο της μετέπειτα πλήρωσης αυτής με ένεμα σκυροδέματος εξασφαλίζεται ισχυρή θεμελίωση σε μαλακά εδάφη ως προς τα κάθετα φορτία.

seismic
23-09-15, 23:29
Από τον περσινό παγκόσμιο διαγωνισμό τεχνολογίας που πήρε μέρος στο Μέγαρο μουσικής. Βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=8t-q8L-45RU
Στην επιστημονική μου ομάδα ο ομότιμος καθηγητής Παναγιώτης Καρύδης.

seismic
25-09-15, 14:41
Η εργασία μου δημοσιεύθηκε
http://www.scirp.org/Journal/PaperInformation.aspx?PaperID=59888
http://www.scirp.org/journal/ojce/

seismic
26-10-15, 16:40
Η ιδέα της εφεύρεσης.
Αν έχουμε ένα ξύλινο ασταθή τραπέζι. Επάνω του τοποθετούμε τρεις ξύλινες κολόνες. Την πρώτη απλά την ακουμπάμε πάνω στο τραπέζι. Την δεύτερη την καρφώνουμε με μία πρόκα κάτω από το τραπέζι, έτσι ώστε η μύτη της πρόκας να μπει στο κάτω μέρος της κολόνας.

Στην τρίτη κολόνα ανοίγουμε με ένα τρυπάνι μία κατακόρυφη οπή έτσι ώστε το τρυπάνι να διαπεράσει την κολόνα και το τραπέζι μαζί. Μετά περνάμε μέσα από την οπή μία βίδα και στο άνω και κάτω της μέρος τοποθετούμε και σφίγγουμε με δύο κοχλίες την κολόνα με το τραπέζι. Αν κουνήσουμε το τραπέζι η κολόνα που απλά ακουμπάει πάνω στο τραπέζι θα ανατραπεί.
Οι άλλες δύο κολόνες αντέχουν την ταλάντωση. Αυτήν την ένωση εδάφους κατασκευής εφαρμόζει σε όλα τα επιμήκη υποστυλώματα της οικοδομής η εφεύρεση για να αντέχουν στην πλάγια φόρτιση του σεισμού.
Ας εξετάσουμε τώρα τα άλλα δύο υποστυλώματα, το προτεταμένο μεταξύ του τραπεζιού και το καρφωμένο. Ποιο υποστύλωμα αντέχει πιο πολύ σε μία πλάγια εξωτερική φόρτιση? 1) Το καρφωμένο υποστύλωμα με το τραπέζι το οποίο συνδέεται με την πρόκα μέσο της συνάφειας δηλαδή μέσο τριβής. Ή 2) Η το προτεταμένο με το τραπέζι υποστύλωμα με τους κοχλίες πάνω και κάτω από το τραπέζι? Στο μεν πρώτο Το μήκος της πρόκας που ευρίσκεται καρφωμένο μέσα στο ξύλο καθορίζει και το μέγεθος της συνάφειας και αντοχής ως προς την πλάγια εξωτερική φόρτιση.
Δηλαδή η τριβή που ενώνει την πρόκα με το ξύλο είναι ανάλογη του εμβαδού της συνάφειας και την αντοχή στην τριβή του πιο ανίσχυρου υλικού που στην περίπτωσή μας είναι το ξύλο. Στο μεν δεύτερο ξύλινο υποστύλωμα που το διαπερνά η βίδα υφίσταται διαφορετικός μηχανισμός λειτουργίας ως προς την πλάγια εξωτερική φόρτιση. Λόγω του ότι διαπερνά ελεύθερο η βίδα, δεν υφίσταται ουδεμία συνάφεια.
Οι κοχλίες πάνω κάτω είναι που συνδέουν το τραπέζι και το ξύλινο υποστύλωμα. Αν εφαρμόσουμε σε αυτή την μέθοδο μία πλάγια φόρτιση το υποστύλωμα δέχεται μία ροπή ανατροπής με αποτέλεσμα να ανασηκώσει μονόπλευρα την μία πλευρά της βάσης και του δώματός της. Εκεί αντιδρά ο κοχλίας ως προς την άνοδο του δώματος της κολόνας. Η δύναμη που δημιουργείται μεταξύ κοχλία και δώματος ονομάζετε θλίψη.
Πια κολόνα εσείς λέτε ότι αντέχει στην πλάγια εξωτερική φόρτιση? Αυτή που δέχεται θλίψη ή αυτή που δουλεύει μέσο τριβής? Φυσικά το υποστύλωμα με την βίδα είναι αυτό που μπορεί να δεχθεί περισσότερα πλάγια φορτία.

Το ασύνδετο υποστύλωμα είναι αυτό που κατασκευάζουν σήμερα οι μηχανικοί. Οι άλλες δύο μέθοδοι υπάγονται στην ευρεσιτεχνία . Ναι αλλά τι οι μηχανικοί απλά ακουμπάνε τις κολόνες στο έδαφος όπως την ασύνδετη κολόνα του τραπεζιού? Όχι τις συνδέουν μεταξύ των με την δοκό και την πεδιλοδοκό. Αυτά τα δύο στοιχεία έχουν μία μεγάλη αντίδραση στην ροπή ανατροπής.. Είναι όμως μία άλλη αντίδραση προερχόμενη από διαφορετική πηγή.

Η ευρεσιτεχνία προσφέρει άλλες δύο πρόσθετες αντιδράσεις βοηθώντας την πεπατημένη τόσο ώστε να ενισχύσουμε σημαντικά την αντίδραση των δομών προς τον σεισμό. Με τον μηχανισμό της συνάφειας, ο κορμός των υποστυλωμάτων παρουσιάζει μεγαλύτερη κάμψη με αποτέλεσμα μετά από ορισμένες τιμές να εκκρίνεται το σκυρόδεμα επικάλυψης προκαλώντας απώλεια της συνάφειας μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα.

Αντίθετα ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας δεν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα διότι διαπερνά ελεύθερος μέσα από το υποστύλωμα παρεμποδίζοντας την κάμψη του υποστυλώματος διότι οι πλάγιες τάσεις που δέχεται από την κάμψη μετατρέπονται σε θλιπτικές τάσεις στο δώμα (που αντέχει το σκυρόδεμα) και όχι δε ακτινωτές διατμητικές τάσεις που παρουσιάζονται στην διεπιφάνεια σκυροδέματος χάλυβα με τον μηχανισμό της συνάφειας. Αυτή η πάκτωση του δώματος μιας κατασκευής με το έδαφος εφαρμόζεται πρώτη φορά παγκοσμίως και σταματά δυναμικά την παραμόρφωση των κατασκευών.
+ ότι έχουμε και ισχυρή θεμελίωση στα μαλακά εδάφη.
http://www.scirp.org/Journal/PaperDownload.aspx?paperID=59888
https://www.youtube.com/watch?v=8t-q8L-45RU

seismic
07-02-16, 21:24
http://www.thegreeksenergy.com/t69439-topic#381090

seismic
26-01-17, 21:10
Φίλοι μου την πήρα την πατέντα στην Αμερική Δημοσιεύτηκε.
http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PALL&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsrchnum.htm&r=1&f=G&l=50&s1=9%2C540%2C783.PN.&OS=PN%2F9%2C540%2C783&RS=PN%2F9%2C540%2C783

The Ultimate Anti-Seismic System
http://file.scirp.org/Html/6-1880388_59888.htm

Most popular papers in Open Journal of Civil Engineering
http://www.scirp.org/journal/HottestPaper.aspx?JournalID=788

https://www.researchgate.net/publication/305652881_To_apolyto_antiseismiko_systema

seismic
11-08-17, 00:03
Σε αντίθεση με τη βιομηχανία, όπου οι απαιτήσεις στη λειτουργία και στην απόδοση ενός προϊόντος είναι συγκεκριμένες και τα τελικά παραγόμενα προϊόντα χαρακτηρίζονται από πλήρη ομοιογένεια, τα τελικά «προϊόντα» του Πολιτικού Μηχανικού εμφανίζουν ανομοιογένειες και κάθε έργο παρουσιάζει τις δικές του ιδιαιτερότητες, τις δικές του απαιτήσεις και τους δικούς του περιορισμούς ως προς την υπολογιστική προσομοίωση, υπό την έννοια μίας ολοκληρωμένης επιστημονικής μεθοδολογίας για την επίλυση διαφόρων προβλημάτων του Πολιτικού Μηχανικού.
Πρόλογος
Η αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών στην Ελλάδα διαθέτει εδώ και πολλά χρόνια τους πιο σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς στον κόσμο! Εν τούτης οι κατασκευές δεν αντέχουν σε οποιοδήποτε μεγάλο σεισμό. Υπάρχουν πάρα πολλοί αστάθμητοι παράγοντες οι οποίοι μπορούν να επιφέρουν την καταστροφή και στις ποιο σύγχρονες αντισεισμικές κατασκευές. Βασικά οι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρη πιθανοτικού χαρακτήρα. (¶γνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης, άγνωστη η διάρκειά της.) Ακόμα η μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, και καθορίζουν τον συντελεστή αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του 10%.
Ο συσχετισμός των ποσοτήτων όπως είναι οι “αδρανειακές εντάσεις - δυνάμεις απόσβεσης - ελαστικές δυνάμεις- δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής - αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής - επιβαλλόμενη κίνηση εδάφους” είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης και δυσκολεύουν πολύ τον σωστό αντισεισμικό σχεδιασμό.
Σκοπός του σύγχρονου αντισεισμικού κανονισμού είναι να κατασκευάσει δομές που: α) Σε συχνούς σεισμούς μεγάλης πιθανότητας να συμβούν ( 0,36 g επιτάχυνσης ) δεν θα πάθουν τίποτα, β) Σε σεισμούς μέσης πιθανότητας να συμβούν ( 0,50 – 0,60 g επιτάχυνσης ) θα πάθουν μικρές, επιδιορθώσιμες ζημιές και γ) Σε πολύ ισχυρούς σεισμούς μικρής όμως πιθανότητας να συμβούν ( 0,60 – 1,00 g επιτάχυνση ) δεν θα έχουμε απώλειες ανθρώπινων ζωών. ¶ρα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο "απόλυτα" στις αντισεισμικές κατασκευές. Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο "ποιοτικές" κατασκευές που σημαίνει εφαρμογή τουλάχιστον των απαιτήσεων όλων των σύγχρονων κανονισμών. Η ποιότητα των κατασκευών και η ασφάλειά τους, είναι και συνάρτηση της οικονομικής κατάστασης των χωρών, μεταξύ των άλλων παραγόντων. Είναι ευνόητο ότι φτωχές χώρες δεν μπορούν να συγκριθούν με χώρες όπου έχουν ακριβούς σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς. ΅¶λλοι αστάθμητοι παράγοντες που επηρεάζουν της κατασκευές στον σεισμό είναι α) Η απόσταση της κατασκευής από το επίκεντρο του σεισμού. β) Αν ο σεισμός γίνει στην στεριά ή στην Θάλασσα. γ) Αν ο σεισμός είναι επιφανειακός ή βαθύς. δ) Αν το έδαφος μετάδοσης των σεισμικών κυμάτων μεταξύ του σεισμικού επίκεντρου και της κατασκευής είναι το κατάλληλο ή ΅όχι για την μετάδοση της σεισμικής ενέργειας η οποία φθάνει τελικά κάτω από τις βάσης της κατασκευής. Γενικά οι τέσσερεις αυτοί παράγοντες είναι αυτοί που καθορίζουν το πόσο μεγάλη θα είναι τελικά η σεισμική ενέργεια που θα φθάσει κάτω από την κατασκευή. Το πόσο μεγάλες καταστροφές και το πόσα πολλά θύματα θα έχουμε δεν εξαρτάτε τόσο από το μέγεθος του σεισμού αλλά από τους αναφερθέντες αστάθμητους παράγοντες και από την μέγιστη τελική επιτάχυνση g ( ενέργεια ) του σεισμού που τελικά θα φθάσει κάτω από τις κατασκευές, και πολύ λιγότερο από το πόσο σύγχρονοι είναι οι κανονισμοί. Οπότε από τα αναφερθέντα συμπεραίνουμε τα εξής. α) Κανένας αντισεισμικός κανονισμός δεν είναι απόλυτος. β) Οι κατασκευές είναι πολύ ακριβές και δεν είναι δυνατόν οι πάντες να απολαμβάνουν την ασφάλεια που πρέπει να έχουν. Εγώ βλέπω εδώ ένα μεγάλο κενό που λέγετε ... όπου φτωχός και η μοίρα του. Και βλέπω ακόμα ότι το αν πάθουμε καταστροφές από τον σεισμό ή όχι είναι και θέμα τύχης, η οποία εξαρτάτε από τους αστάθμητους παράγοντες. Φυσικά είναι και θέμα σχεδιασμού, και θέμα κόστους. Συμπέρασμα... δεν υπάρχει απόλυτος αντισεισμικός σχεδιασμός σήμερα, και δεν πρέπει να αναφερόμαστε σε απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό. Οπότε υπάρχει μεγάλη ανάγκη σήμερα να εφεύρουμε έναν πιο σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό ο οποίος να ανταποκρίνεται στον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό, με μικρότερο κατασκευαστικό κόστος.
Πως σχεδιάζουν σήμερα οι πολιτικοί μηχανικοί.
Σύμφωνα με τους σύγχρονους κανονισμούς, ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κτιρίων γίνεται με βάση τις απαιτήσεις του ικανοτικού σχεδιασμού και πλαστιμότητας. Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας.

Ειδικότερα, η έλλειψη ικανοτικού σχεδιασμού των κόμβων και η σαφώς περιορισμένη πλαστιμότητα των στοιχείων οδηγούν σε ψαθυρές μορφές αστοχίας. Ο ικανοτικός έλεγχος των κόμβων γίνεται με την σύγκριση αντοχής των ροπών που δημιουργούνται προσθετικά σε όλους τους δοκούς που υπάρχουν στον κόμβο, με την σύγκριση αντοχής των ροπών όλων των υποστυλωμάτων.Ελέγχονται ως προς την πλαστιμότητα, και την αποφυγή του σχηματισμού μηχανισμού (μαλακού ορόφου). Στις κολόνες δεν επιτρέπεται η δημιουργία πλαστικών αρθρώσεων, παρά μόνο στο σημείο κοντά στην βάση, ή στο σημείο που ενώνονται με το στερεό κιβώτιο του υπογείου. Φυσικά ελέγχουμε και την αντοχή τους προς την τέμνουσα βάσης.

Όταν μιλάμε για σεισμική «ενέργεια», δεν είναι ένας δείκτης που μπορούμε να υπολογίσουμε, αλλά ένας όρος που περιγράψει την συμπεριφορά του φέροντα η οποία μπορεί να αναλυθεί με μαθηματικές εξισώσεις ισορροπίας. Η συμπεριφορά της δομής κατά τη διάρκεια ενός σεισμού είναι βασικά μια οριζόντια μετατόπιση (ας ξεχάσουμε για μια στιγμή οποιαδήποτε κατακόρυφη συνιστώσα) που επαναλαμβάνεται μερικές φορές.
Αν η μετατόπιση είναι αρκετά μικρή για να κρατήσει όλα τα μέλη της δομής εντός της ελαστικής περιοχής, η ενέργεια που δημιουργείται, είναι ενέργεια που αποθηκεύεται στη δομή και εκτονώνεται μετά για να επαναφέρει την δομή στην αρχική της μορφή. Ένα παράδειγμα είναι το ελατήριο.

Αυτή την αποθήκευση της ενέργειας και εν συνεχεία την απόδοσή της προς την αντίθετη κατεύθυνση που εφαρμόζει το ελατήριο, στην
δομική κατασκευή την αποθηκεύει και την εκτονώνει το υποστύλωμα και η δοκός.
Με λίγα λόγια, όλη η επιτάχυνση του σεισμού μετατρέπεται σε αποθηκευμένη ενέργεια στην δομή. Όσο η μετατόπιση κρατά κάθε τμήμα οποιουδήποτε μέλους εντός ελαστικής περιοχής, όλη η ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη δομή θα κυκλοφορήσει στο τέλος του κύκλου, προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Εάν η σεισμική ενέργεια (που μετράται από την επιτάχυνση εδάφους) είναι πάρα πολύ μεγάλη, θα παράγει υπερβολικά μεγάλες μετατοπίσεις που θα προκαλέσουν μια πολύ υψηλήκαμπυλότητα στα κατακόρυφα και οριζόντια στοιχεία. Αν η καμπυλότητα είναι πολύ υψηλή, αυτό σημαίνει ότι η περιστροφή των τμημάτων των στηλών και των δοκών θα είναι πολύ πάνω από την ελαστική περιοχή (Θλιπτική παραμόρφωση σκυροδέματος πάνω από το 0,35% και τάσεις των ινών του οπλισμού πάνω από το 0,2 %). Όταν η περιστροφή περάσει πάνω από αυτό το όριο ελαστικότητας, η δομή αρχίζει να «διαλύει την αποθήκευση της ενέργειας «μέσω πλαστικής μετατόπισης, το οποίο σημαίνει ότι τα τμήματα θα έχουν μια υπολειμματική μετατόπιση που δεν θα είναι σε θέση να ανακτηθεί (ενώ στην ελαστική περιοχή όλες οι μετατοπίσεις ανακτούνται). Βασικά ο σχεδιασμός της αντοχής ενός σημερινού κτιρίου περιορίζετε στα όρια του ελαστικού φάσματος σχεδιασμού, και μετά περνά στις προεπιλεγμένες πλαστικές περιοχές, οι οποίες είναι προεπιλεγμένες περιοχές αστοχίας, (συνήθως είναι τα άκρα των δοκών) ώστε να μην καταρρεύσει η δομή. (Η δομή καταρρέει όταν αστοχήσουν τα
υποστυλώματα με λοξό/ σχήμα αστοχίας) Αν τα τμήματα που βιώνουν τις πλαστικές παραμορφώσεις, ξεπερνούν το όριο του σημείου θραύσης, και είναι και πάρα πολλές πάνω στην δομή, η δομή θα καταρρεύσει.
Τι επιτυγχάνει η νέα αναφερόμενη πάρα κάτω εφεύρεση
Σύντομη περιγραφή της εφεύρεσης
Οι σεισμοί των τελευταίων δεκαετιών σε όλο τον κόσμο, καθώς και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Ελλάδα, έχουν θέσει σε πρώτη προτεραιότητα το μείζον κοινωνικό και οικονομικό θέμα της σεισμικής συμπεριφοράς και της γενικότερης αντισεισμικής προστασίας των κατασκευών έναντι των σεισμών. Λόγω της αναγκαιότητας του περιορισμού των επιπτώσεων του σεισμού έχουν αναπτυχθεί διάφορες μέθοδοι βελτιστοποίησης της απόκρισης των κατασκευών προς τις σεισμικές κινήσεις.

seismic
11-08-17, 00:04
Ο μηχανισμός του ελκυστήρα δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και η μέθοδος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό του ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.
Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή έλξη της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα. Αυτή τη δύναμη έλξης την εφαρμόζει ένας μηχανισμός έλξης. Αυτός αποτελείται από έναν τένοντα ο οποίος διαπερνά ελεύθερα μέσα από σωλήνες διόδου τοποθετημένες στα άκρα τα καθ ύψος κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος των γεωτρήσεων ευρισκόμενες κάτω από την βάση τους μέσα στο έδαφος. Στο κάτω άκρο του ο τένοντας είναι συνδεδεμένος με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που ανοίγει και πακτώνεται στα βάθη της γεώτρησης πάνω στα πρανή της και δεν μπορεί να ανέλθει ή να κατέλθει. Στο επάνω μέρος του, ο τένοντας είναι συνδεδεμένος με έναν μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Η ασκούμενη έλξη του άνω άκρου του τένοντα από τον μηχανισμό έλξης με τον οποίον συνδέεται και βρίσκεται τοποθετημένος στο ανώτατο δώμα της κατασκευής και η αντίδραση σΆ αυτήν την έλξη του τένοντα προερχόμενη από την πακτωμένη άγκυρα ευρισκόμενη συνδεδεμένη στο κάτω άκρο του μέσα στα βάθη της γεώτρησης γεννά την επιθυμητή θλίψη μεταξύ του εδάφους προς την κατασκευή και της κατασκευής προς το έδαφος εξασφαλίζοντας κατ αυτόν τον τρόπο την ένωση αυτών των δύο ανεξάρτητων σωμάτων κάνοντάς αυτά ένα σώμα.
Τι επιτυγχάνει αυτή η ένωση εδάφους δώματος
Με την μέθοδο σχεδιασμού πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις εξωτερικές πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού σε πιο ισχυρές περιοχές της δομής από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα. Αυτές οι ισχυρές περιοχές που οδηγούνται οι εντάσεις του σεισμού είναι οι εγκάρσιες καθ ύψος δομές των επιμήκη υποστυλωμάτων καθώς και άλλων καθ ύψος κατακόρυφων φερόντων δομικών στοιχείων οι οποίες έχουν την ικανότητα να προλαμβάνουν και να αποτρέπουν την εμφάνιση της ελαστικής παραμόρφωσης και του στρεπτοκαμπτικού λυγισμού, πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων, της δοκού και του υποστυλώματος οπότε ευελπιστώ να εμφανίζονται λιγότερες εντάσεις και αστοχίες.
Πως σχεδιάζουν σήμερα.
Όταν το υποστύλωμα είναι σχεδιασμένο με πεδιλοδοκούς και ο οπλισμός του σήμερα σταματάει μέσα σε αυτούς τότε είναι μοιραίο όλες οι πλάγιες φορτίσεις του σεισμού να οδηγούνται μέσο των ροπών του κόμβου πάνω στα φέροντα στοιχεία κάμπτοντας τον κορμό τους προκαλώντας την ελαστική παραμόρφωση και με την αύξηση της προσφοράς σεισμικής ενέργειας περνάνε σε ανελαστικές παραμορφώσεις και αστοχούν.
Λύση
Η αμφίπλευρη πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης ενός επιμήκη υποστυλώματος με το έδαφος μέσο μηχανισμών τύπου πάκτωσης και έντασης αποτρέπει α) την ροπή ανατροπής του β) την ελαστική παραμόρφωση του κορμού των φερόντων στοιχείων γ) το αμφίπλευρο ανασήκωμα της βάσης του υποστυλώματος κατά το λίκνισμα της κατασκευής που μαζί με την ελαστική παραμόρφωση των καθ ύψος κορμών των υποστυλωμάτων συντελούν στην παραμόρφωση όλων των καθ ύψος κόμβων δοκών και πλακών συμπεριλαμβανομένων και αυτών της ανώτατης στάθμης . H πάκτωση στο ανώτατο επίπεδο όλων των άκρων των καθ ύψος επιμήκη υποστυλωμάτων με το έδαφος της γης, χρησιμοποιώντας τους μηχανισμούς της ευρεσιτεχνίας, διατηρεί την εγκάρσια καθετότητα τους κατά το λίκνισμα του σεισμού διότι αδυνατούν να ανατραπούν λόγο της ύπαρξης των μηχανισμών της ευρεσιτεχνίας ο οποίοι παραλαμβάνουν και εκτρέπουν τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού και τις μεταφέρουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή των υποστυλωμάτων μέσα στο έδαφος. Η αντίθεση των δύο δυνάμεων επί της εγκάρσιας δομής των καθ ύψος υποστυλωμάτων δημιουργούμενες αφενός α) από το αρνητικό πρόσημο της έντασης του μηχανισμού ο οποίος δημιουργεί μια αντίρροπη ροπή ως προς την ροπή ανατροπής των καθ ύψος υποστυλωμάτων εφαρμοζόμενη πάνω στα ανώτατα άκρα του προερχόμενη από το έδαφος και αφετέρου β) η αντίδραση του εδάφους καθώς και η αντίδραση του άλλου αντικριστού μηχανισμού προς τα θλιπτικά στατικά φορτία ευρισκόμενος τοποθετημένος στο αντικριστό κάτω μέρος τις βάσης του, εκτρέπουν μέσα από την εγκάρσια ισχυρή δομή του τα φορτία του σεισμού και τα μεταφέρουν μέσα στο έδαφος δηλαδή τα επιστρέφει μέσα σε αυτό από το οποίον προήλθαν. Δηλαδή το έδαφος κάτω από την βάση ενός αμφίπλευρα πακτωμένου επιμήκη υποστυλώματος δέχεται δύο δυνάμεις ήτοι στο ένα άκρο θλίψη και στο άλλο έλξη. Ο μηχανισμός πάκτωσης κάτω από την βάση ανταποκρίνεται επιτυχώς τόσο στην θλίψη όσο και στην έλξη που του δημιουργεί εναλλάξ κατά την ταλάντωση η ροπή ανατροπής του επιμήκη υποστυλώματος διότι έχει ισχυρή πάκτωση με το έδαφος και μπορεί να δέχεται επιτυχώς ανοδικές και καθοδικές εντάσεις τις οποίες μεταβιβάζει στα βάθη των πρανών των γεωτρήσεων μέσα στο έδαφος.
Επίσης ο τένοντας του μηχανισμού κατά την κάμψη του κορμού των υποστυλωμάτων τείνει να επιμηκυνθεί και δέχεται μεγάλες εντάσεις εφελκυσμού στις οποίες όμως αντιδρά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αποτρέπει την ελαστική παραμόρφωση των φερόντων στοιχείων.
Κατ αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι παραμορφωτικές ιδιομορφές του φέροντα οργανισμού που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού. Και με την κατάλληλη διαστασιολόγηση, πάκτωση όλων των άκρον, μορφοποίηση και σωστή τοποθέτηση των επιμήκη υποστυλωμάτων επί του φέροντα οργανισμού σταματάμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό των ασύμμετρων κατασκευών.
Αυτές τις δυνάμεις που παίρνουμε από το έδαφος ( μέσο του μηχανισμού αγκύρωσης - πάκτωσης ) πρέπει να τις μεταφέρουμε πάνω στο δώμα ελεύθερες αποφεύγοντας την δημιουργία του μηχανισμό της συνάφειας πάνω στην διεπιφάνεια του τένοντα και του σκυροδέματος. Για να το κατορθώσουμε αυτό πρέπει ο τένοντας του μηχανισμού που μεταφέρει αυτές τις δυνάμεις πάνω στο δώμα να διαπερνά εγκάρσια το υποστύλωμα μέσα από μία σωλήνα διόδου.
Αυτό είναι αναγκαίο για να απαλλάξουμε τα υποστυλώματα από τα προβλήματα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας ο οποίος πλέων καθ αυτόν τον τρόπο δεν υφίστανται και η νέα μέθοδος όπλισης αλλάζει τον μηχανισμό καταπόνησης των υποστυλωμάτων.
Με αυτήν την μέθοδο το τελευταίο υποστύλωμα καθ ύψος στο ανώτατο άκρο του δέχεται θλιπτικά φορτία με αρνητικό πρόσημο διότι κατά το λίκνισμα παρεμποδίζεται από τον μηχανισμό να ανέλθει και να στρέψει τον κορμό του κυκλικά σταματώντας καθ αυτόν τον τρόπο την ροπή ανατροπής. Αυτά τα θλιπτικά φορτία στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προέρχονται από το έδαφος και τα μεταφέρει ο μηχανισμός της εν λόγο μεθόδου ώστε αυτά να αντιταχθούν αρνητικά ως προς την ροπή ανατροπής των καθ ύψος υποστυλωμάτων. Το σκυρόδεμα έχει τις προδιαγραφές να παραλάβει αυτές τις θλιπτικές εντάσεις με αρνητικό πρόσημο που του επιβάλει ο μηχανισμός διότι η θλιπτική ικανότητα αντοχής του σκυροδέματος είναι 12 φορές μεγαλύτερη από ότι είναι η ικανότητα του στον εφελκυσμό. Αυτή η θλίψη στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος προέρχεται από τον μηχανισμό και δεν περιλαμβάνει πρόσθετα στατικά φορτία της κατασκευής διότι έχει αρνητικό πρόσημο από αυτά οπότε δεν υφίσταται κίνδυνος υπέρβασης της θλιπτικής ικανότητας του σκυροδέματος. Καταργείται καθ αυτόν τον τρόπο η καταπόνηση που δέχεται το σκυρόδεμα επικάλυψης του υποστυλώματος από τον μηχανισμό της συνάφειας ο οποίος ισούται με την εμφάνισης ακτινωτών διατμητικών εντάσεων εξασκούμενες πάνω στην διεπιφάνεια του σκυροδέματος και του χάλυβα οι οποίες αν περάσουν ορισμένες τιμές έντασης επέρχεται το αποτέλεσμα της εμφάνισης διόρυξης του σκυροδέματος επικάλυψης και εξόλκησης του χάλυβα δηλαδή η πλήρη αστοχία. Ακόμα αποφεύγεται η εξόλκηση του χάλυβα από το σκυρόδεμα κοντά στην βάση λόγο του ότι ο οπλισμός του υποστυλώματος του ισογείου δεν σταματά στην βάση του αλλά επεκτείνεται μονοκόμματος μέχρι τα βάθη της γεώτρησης. Κατ αυτόν τον τρόπο αλλάζει η διαφορά δυναμικού των ροπών και αντίρροπων ροπών που παρατηρείται στην θέση του υπομοχλίου που δημιουργείται κοντά στην βάση του ισογείου πάνω στον κορμό του υποστυλώματος μεταξύ ελαστικής και άκαμπτης περιοχής και έχει σαν αποτέλεσμα την εξόλκηση του οπλισμού μέσα από την βάση του υποστυλώματος. Κατ αυτόν τον τρόπο ο χάλυβας εξαντλεί 100% τις εφελκυστικές αντοχές του οι οποίες δεν ακυρώνονται πια λόγο της εξόλκησής του μέσα από το σκυρόδεμα. Αυτό σημαίνει ότι με λιγότερο χάλυβα επιτυγχάνουμε τις επιθυμητές αντοχές με οικονομία.
Εάν με τους ίδιους μηχανισμούς έντασης και πάκτωσης του δώματος και του εδάφους εφαρμόσουμε από το δώμα και θλιπτικές εντάσεις πάνω στα καθ ύψος υποστυλώματα τις τάξεως έως και του 70% του σ.θρ του σκυροδέματος τότε εκτός των άλλων έχουμε πετύχει και την αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος ως προς τις τέμνουσες, μεγαλύτερης του κανονικού έως και 37%.

seismic
16-08-17, 10:37
Η πατέντα δημοσιεύθηκε στο Efevresi.gr http://www.efevresi.gr/%ce%b1%cf%80%cf% ... %bc%ce%b1/
και στο facebook https://www.facebook.com/Efevresigr-304412226638339/ if you like κάνε like!