AVATARGR-1
06-08-16, 17:00
Φίλοι μου καλησπέρα σας.
Μέσα απο τις αναζητήσεις μου στο διαδίκτυο έπεσα σε μια που αναφερόταν σε
κάποιον Θανάση Λέφα...
Άγνωστο για εμένα αλλά γνωστός για όσους είναι μοτοσυκλετιστές και γενικά
αγαπούν την μοτοσυκλέτα.....
Η ΠΗΓΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ.....
http://ardin-rixi.gr/archives/197141
Τίτλος...
O μηχανικός Θανάσης Λέφας και η πρωτοποριακή, πρότυπη μοτοσυκλέτα του
Έκλεισαν δέκα χρονιά από τότε που φύγε από κοντά μας ο Θανάσης Λέφας ο
ευφυέστερος αυτοδίδακτος μηχανικός που πέρασε ποτέ από την Ελλάδα.
Έφυγε κι αυτός πικραμένος από την ελληνική πραγματικότητα, αφού πρώτα
ανάλωσε τα τελευταία δέκα χρονιά της ζωής του προσπαθώντας να βάλει σε
παραγωγή την απίστευτη «σύλληψη» που είχε για το πώς πρέπει να είναι οι
σπορ μοτοσυκλέτες ώστε η οδική συμπεριφορά τους να περάσει σε μια «ανώτερη πίστα».
(Μια οδική συμπεριφορά που μονό όσοι είχαν την τύχη να οδηγήσουν
την «μοτοσυκλέτα-πρότυπο» που κατασκεύασε, μπορούν να αντιληφθούν…)
Για τη ζωή του και την επαναστατική μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε, έχουν
γραφτεί τόσα και τόσα, στο παρελθόν.
Εδω, θα αρκεστώ στο να αναφέρω κάποιες άγνωστες πτυχές σχετικά με το
πως ξεκίνησε η όλη ιδέα – και πώς έγινε και δεν κατάκτησε τον κόσμο…
Ο Θανάσης ήταν μηχανικός μοτοσυκλετών αλλά και μηχανουργός.
Και όχι μόνο μηχανουργός αλλά και κατασκευαστής πρωτότυπων
μηχανουργικών εργαλειομηχανών για ειδικές χρήσεις – αλλά αυτό είναι μια
άλλη ιστορία…
Απλά, το αναφέρω για να γίνει αντιληπτό ότι ήταν «ο άνθρωπος που μπορούσε να κατασκευάσει τα πάντα».
Όλα ξεκίνησαν, ένα απόγευμα, όταν άκουσε τον ήχο από το εμβολοφόρο
ελικόπτερο ενός φίλου του, που τον είχε μεταφέρει για να παραλάβει ύστερα
από μια «γενική επισκευή».
Την ώρα της προθέρμανσης κάτι του κίνησε την προσοχή.
«Δεν έχω ξανακούσει από κοντά ελικόπτερο, αλλά οι μηχανές έχουν
υποχρέωση να βγάζουν τον ίδιο ήχο, όταν είναι σωστά μονταρισμένες…
Σε παρακαλώ, πριν απογειωθείς να φύγεις, κράτα το, για μισό λεπτό, σε
αιώρηση κάνα δυο μέτρα πάνω από το έδαφος, να το ακούσω…»
Όπως και έγινε.
Πριν συμπληρωθεί το μισό λεπτό, το ελικόπτερο είχε σκάσει σαν καρπούζι κάτω, από βλάβη κινητήρα.
«Φέρε ένα μέσο να το φορτώσουμε και να το πάμε στο συνεργείο μου να δούμε τι έγινε..
Μην τους ξαναεμπιστευτείς αυτούς…».
Και κάπως έτσι, ξεκίνησε μια «άκρως ελληνική» φάση, όπου ένα συνεργείο
μοτοσυκλετών, στη Χασια, υποδεχόταν ελικόπτερα, στη ζουλά, για επισκευές!
Και αυτό κράτησε για χρόνια…
Η Ιστοσελίδα περιέχει και πολλά άλλα στοιχεία αλλά έχει και ένα βίντεο που
πραγματικά θα σαν ξαφνιάσει και μάλιστα όσους γνωρίζουν απο μοτοσικλέτες
ή έχουν μοτοσυκλέτα....
Και μάλιστα περιγράφονται και οι προσπάθειές του μια και είχε πάρει δίπλωμα
ευρεσιτεχνίας ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΣΗ ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΏΝ.
Ευχαριστώ.
Μέσα απο τις αναζητήσεις μου στο διαδίκτυο έπεσα σε μια που αναφερόταν σε
κάποιον Θανάση Λέφα...
Άγνωστο για εμένα αλλά γνωστός για όσους είναι μοτοσυκλετιστές και γενικά
αγαπούν την μοτοσυκλέτα.....
Η ΠΗΓΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ.....
http://ardin-rixi.gr/archives/197141
Τίτλος...
O μηχανικός Θανάσης Λέφας και η πρωτοποριακή, πρότυπη μοτοσυκλέτα του
Έκλεισαν δέκα χρονιά από τότε που φύγε από κοντά μας ο Θανάσης Λέφας ο
ευφυέστερος αυτοδίδακτος μηχανικός που πέρασε ποτέ από την Ελλάδα.
Έφυγε κι αυτός πικραμένος από την ελληνική πραγματικότητα, αφού πρώτα
ανάλωσε τα τελευταία δέκα χρονιά της ζωής του προσπαθώντας να βάλει σε
παραγωγή την απίστευτη «σύλληψη» που είχε για το πώς πρέπει να είναι οι
σπορ μοτοσυκλέτες ώστε η οδική συμπεριφορά τους να περάσει σε μια «ανώτερη πίστα».
(Μια οδική συμπεριφορά που μονό όσοι είχαν την τύχη να οδηγήσουν
την «μοτοσυκλέτα-πρότυπο» που κατασκεύασε, μπορούν να αντιληφθούν…)
Για τη ζωή του και την επαναστατική μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε, έχουν
γραφτεί τόσα και τόσα, στο παρελθόν.
Εδω, θα αρκεστώ στο να αναφέρω κάποιες άγνωστες πτυχές σχετικά με το
πως ξεκίνησε η όλη ιδέα – και πώς έγινε και δεν κατάκτησε τον κόσμο…
Ο Θανάσης ήταν μηχανικός μοτοσυκλετών αλλά και μηχανουργός.
Και όχι μόνο μηχανουργός αλλά και κατασκευαστής πρωτότυπων
μηχανουργικών εργαλειομηχανών για ειδικές χρήσεις – αλλά αυτό είναι μια
άλλη ιστορία…
Απλά, το αναφέρω για να γίνει αντιληπτό ότι ήταν «ο άνθρωπος που μπορούσε να κατασκευάσει τα πάντα».
Όλα ξεκίνησαν, ένα απόγευμα, όταν άκουσε τον ήχο από το εμβολοφόρο
ελικόπτερο ενός φίλου του, που τον είχε μεταφέρει για να παραλάβει ύστερα
από μια «γενική επισκευή».
Την ώρα της προθέρμανσης κάτι του κίνησε την προσοχή.
«Δεν έχω ξανακούσει από κοντά ελικόπτερο, αλλά οι μηχανές έχουν
υποχρέωση να βγάζουν τον ίδιο ήχο, όταν είναι σωστά μονταρισμένες…
Σε παρακαλώ, πριν απογειωθείς να φύγεις, κράτα το, για μισό λεπτό, σε
αιώρηση κάνα δυο μέτρα πάνω από το έδαφος, να το ακούσω…»
Όπως και έγινε.
Πριν συμπληρωθεί το μισό λεπτό, το ελικόπτερο είχε σκάσει σαν καρπούζι κάτω, από βλάβη κινητήρα.
«Φέρε ένα μέσο να το φορτώσουμε και να το πάμε στο συνεργείο μου να δούμε τι έγινε..
Μην τους ξαναεμπιστευτείς αυτούς…».
Και κάπως έτσι, ξεκίνησε μια «άκρως ελληνική» φάση, όπου ένα συνεργείο
μοτοσυκλετών, στη Χασια, υποδεχόταν ελικόπτερα, στη ζουλά, για επισκευές!
Και αυτό κράτησε για χρόνια…
Η Ιστοσελίδα περιέχει και πολλά άλλα στοιχεία αλλά έχει και ένα βίντεο που
πραγματικά θα σαν ξαφνιάσει και μάλιστα όσους γνωρίζουν απο μοτοσικλέτες
ή έχουν μοτοσυκλέτα....
Και μάλιστα περιγράφονται και οι προσπάθειές του μια και είχε πάρει δίπλωμα
ευρεσιτεχνίας ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΣΗ ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΏΝ.
Ευχαριστώ.