Το forum του μεταφυσικού

Το forum του μεταφυσικού (http://www.metafysiko.gr/forum/index.php)
-   Θρύλοι και παραδόσεις (http://www.metafysiko.gr/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   Λεχώνια (http://www.metafysiko.gr/forum/showthread.php?t=1013)

Nikoladim 05-02-06 23:51

Λεχώνια
 
Γεια χαρά παιδιά ! Λέγομαι Τάσος είμαι φοιτητής και λάτρης του μεταφυσικού. Μετά την εξεταστική θα ανέβω στη Λάρισα σ' ένα φίλο μου για 2-3 μέρες. Εδώ και πολύ καιρό σκέφτομουν να κάνω μια επίσκεψη στο χωριό Λεχόνια(νομός μαγνησίας) το οποίο φημολογείται πως είναι στοιχειωμένο και πιστεύω πως είναι ιδανική ευκαιρία. Εσείς τι λέτε? Έχετε κάποια στοιχεία? Ψάχνοντας στο google βρήκα κάποια πράγματα αλλά όχι αρκετά. Επίσης αν θυμάμαι καλά πριν αλλάξει το forum-στην σημερινή του μορφή- είχε γραφτεί μια προσωπική εμπειρία από μια κοπέλα κατά την επίσκεψη της σε ένα χωριό κοντά στο Βόλο, την έχετε ακόμη?

xontro_mpizeli 06-02-06 00:33

Γειά σου Nikoladim και καλώς ήρθες στην παρέα του metafysiko.gr !

Καλή περιήγηση στο site και στο forum του www.metafysiko.gr !

Τώρα στο θέμα που άνοιξες, αν δεν κάνω λάθος αναφέρεσε στο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι που βρίσκεται στα Λεχώνια, κοντά στην πόλη του Βόλου.
Από αυτά που έχω δει σε εκπομπές στην τηλεόραση και από ό,τι έχει πάρει το μάτι μου σε διάφορα έντυπα πρόκειται για ένα πολύ παλιό σπίτι. Χρησιμοποιήθηκε στην κατοχή από τους Γερμανούς σαν φυλακές-βασανιστήρια.
Δεν γνωρίζω και πολλά πράματα για το συγκεκριμένο σπίτι αλλά πιστεύω άμα ψάξεις στο ίντερνετ θα βρεις πολλά links για το σπίτι που ψάχνεις.

Φυσικά τις καλύτερες πληροφορίες θα τις βρεις ... εκεί! :)
Μακάρι να το επισκεφτείς για να μας μεταφέρεις τις εμπειρίες σου από το πολυσηζητημένο αυτό στοιχειωμένο σπίτι! :D

Nikoladim 06-02-06 00:40

να σαι καλά μπιζέλι! Σε 2-3 εβδομάδες θα σας πω..

tsilof 07-02-06 00:47

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από Nikoladim