Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #84  
Παλιά 16-07-14, 11:37
Bernie Rico Jr Ο χρήστης Bernie Rico Jr δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 21-11-2007
Μηνύματα: 696
Προεπιλογή

Ιέρεια, αυτό είναι που ζητούσα επίμονα και σε προηγούμενα μηνύματα. Κάποια συγκεκριμένα δεδομένα. Πχ. αυτό με την τριγωνικότητα. Εξετάζουμε όμως και γεωγραφικά δεδομένα? Χρονικά δεδομένα? Αν ναι, ποιά είναι αυτά? Αν και δεν βλέπω λόγο να αφήσουμε έξω τα δυστυχήματα στην Ινδία, εκεί πολύ πιθανό να υπήρξε τριγωνικότητα λόγω και της σχετικής πυκνότητας αυτών. Επίσης, συχνά δυστυχήματα συμβαίνουν και σε πιο οργανωμένες χώρες όπως η Αμερική και ο Καναδάς που το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι αχανές (τα εμπορικά τρένα εκεί φτάνουν σε μήκος το 1-1/2 χλμ). Ζητούσα δεδομένα και εισέπραξα βρισιές.

Τελικά, πρέπει νομίζω να υπάρξει λιγότερη ασάφεια ως προς τα κριτήρια βάσει των οποίων αναζητούμε δυστυχήματα. Αναφέρεις: "...αν βγάλουμε βέβαια την Ινδία γιατί μιλάς για ατυχήματα λόγο οργάνωσης και παλαιότητας μηχανημάτων τα γνωρίζουμε αυτά, άρα και φυσικό τα ατυχήματα να είναι τόσο συχνά..." Εάν μείνουμε εκεί, ίσως διαπιστώσουμε πως η φυσικότητα ως διαπίστωση ισχύει σε όλα τα δυστυχήματα! Δηλαδή, φαίνεται πως πάντα υπάρχει ένας φυσικός λόγος.

Αναφέρω σχετικά ένα συμβάν π η τργικότητα του εμφανίζει μια επαναληψιμότα (και όχι το ίδιο το συμβάν) αλλά έχει και μια φυσική εξήγηση που δεν ξέρω τι περιθώρια σκέψης μας αφήνει από άποψη μεταφυσικης θεώρησης των πραγμάτων. Πρόκειται για ένα σιδηροδρομικό δυτύχημα (σορυ για που λέω τα ίδια) και έγινε στο San Bernardino της California: http://en.wikipedia.org/wiki/San_Ber...train_disaster
Εν ολίγοις, ένα εμπορικό τρένο εκτροχιάστηκε (λόγω χαλασμένων φρένων) σε μια στροφή δίπλα σε μια μικρή πολή καταστρέφοντας κάποια σπίτια ενώ 15 ημέρες αργότερα, ένα μέρος της πολης ανατιχάχθηκε λόγω διαρροής αερίου.Η εξήγηση ήταν απλή τελικά: λάθος στοιχεία στους οδηγούς για την (υπερ)φόρτωση του τρένου, ελαττωματικά φρένα εις γνώση του ενός οδηγού χωρίς ποτέ να ενημερώσει, δημιουργία ζημιάς κατά την αποκομιδή των συντριμιών αρκετές ημέρες μετά σε σωλήνα αερίου, αδυναμία άμεσης αντίδρασης από τους υπευθύνους μόλις διαπιστώθηκε διαφορά στην πίεση, ελαττωματικες βαλβίδες που κλείνουν αυτόματα και τελικά μπουμ.

Οπότε, το παραπάνω το εξετάζουμε ή όχι?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bernie Rico Jr : 16-07-14 στις 11:39
Απάντηση με παράθεση