Πολύ ενδιαφέρων η τοποθέτηση σας αγαπητέ συντονιστά αν και παρά τα λεγόμενα σας θεωρώ ότι η τοποθέτηση σας θα μπορούσε να γίνει στο θέμα του smolaris «ζητώ ακρόαση θεού» ή στο θέμα του «θεού» όπου την στείλατε. Αν μου επιτρέπετε όλα αυτά.
Πριν ξεκινήσουμε την σε βάθος μελέτη των δυο θεωριών θα ήθελα να ταχθώ εξ αρχής υπέρ των Ριλιτζιονιστών και να τονίσω ότι η άποψη των Ρεντουκσιονιστών μας φέρνει τελικά στην άποψη ότι αυτός που δημιούργησε τον κόσμο δηλαδή ο Θεός είναι η «σύμπτωση» και μόνο αυτή. Και αφού η σύμπτωση είναι κάτι που δεν μπορούμε να ελέγξουμε, οι επιστήμονες έχουν άλλοθι σε όλα αυτά που δεν μπορούν να εξηγήσουν.
Θυμάμαι ένας ιερέας σε μια εκπομπή στην τηλεόραση έλεγε ότι μπορεί να ξέρουμε για παράδειγμα με ποιο τρόπο μια γυναίκα παράγει γάλα αλλά δεν μπορούμε να φτιάξουμε μια μηχανή που να το παράγει. Άρα δεν ξέρουμε. Τώρα ισχυρίζονται ότι μπορούμε να παράγουμε κάτι ακόμα πιο δύσκολο που είναι στη σφαίρα όχι του υλικού αλλά του πνευματικού.
Το κράνος του Θεού άραγε προκαλεί τις εμπειρίες ή βοηθά στην εκδήλωση τους φέρνωντας την βιοχημεία του εγκεφάλου σε κατάσταση τέτοια που αυτές μπορούν να εκδηλωθούν ή να γίνουν αντιληπτές. Άραγε μπορεί το κράνος του Θεού να προκαλέσει σε ένα βουδιστή εμπειρία ενός χριστιανού; Να βλέπει δηλαδή κάποιον συγκεκριμένο Άγιο Χριστιανό ή τον ίδιο τον Χριστό ή την Παναγία αντί τον Βούδα;
Χρήσιμες θα ήταν περισσότερες πληροφορίες για τις παραπάνω έρευνες.
|