Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 26-07-05, 12:55
Pholarchos Ο χρήστης Pholarchos δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 07-09-2004
Μηνύματα: 1.882
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από solest
Προσωπικά, δεν γνωρίζω κανένα τρόπο χορδίσματος μουσικού οργάνου που να συμπίπτει με τα όσα είπα πιο πριν. Δηλαδή οι μουσικοί κάθονται για 15 λεπτά (τόσο περίπου χρειάζεται για να αλλάξει η συχνότητα «λειτουργίας» του εγκεφάλου) ακούγοντας ένα βιολί στο ένα αυτί κι ένα πιάνο στο άλλο (και μάλιστα με διαφορά στη συχνότητα) για να τα κουρδίσουν; Μάλλον όχι.
Η τεχνική είναι πρόσφατη, και εφαρμόστηκε από τον Robert Monroe (hemi-sync). Όσοι ασχολούνται με θέματα συνειδητού ονειρέματος, προβολής κλπ, σίγουρα κάπου θα το έχουν δει γραμμένο. (π.χ: «Το Συνειδητό Ονείρεμα» του Δημ. Ευαγγελόπουλου.)
Η τεχνική δεν είναι καθόλου πρόσφατη - εκτός κι αν το "πρόσφατη" καλύπτει τα τελευταία 30 χρόνια.
Ειδικά την τεχνική της συμβολής κυμάτων για να γίνουν αντιληπτοί υπόηχοι την δοκίμασα την περίοδο 1986-1987 μετά από κάποιο άρθρο στο Ανεξήγητο ενώ τα πειράματα του Μονρώ νομίζω ξεκινούν από τη δεκαετία του 1970 αν όχι πιο πριν...
Απάντηση με παράθεση