Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sumotori
Αναρωτιέμαι πάντως αν ο Γιαννουλάκης και το επιτελείο του
έχουν διαβάσει την εκδοχή των marketers για την ώρα που είναι πάντα η ίδια 
|
Φαντάζομαι εννοείς τη "σύμπτωση" όλα τα διαφημιζόμενα ρολόγια (ή έστω η πλειοψηφία τους) να δείχνουν 10:10 (±μερικά λεπτάκια).
Αυτό που ξέρω εγώ πάντως, είναι πως οι διαφημιστικές εταιρείες προτιμούν το "άνοιγμα" των 20 λεπτών μεταξύ των δεικτών, για αισθητικούς λόγους. Συνήθως η μάρκα αναγράφεται στο κέντρο και κάτω από το 12, οπότε οι δείκτες δεν πρέπει να καλύπτουν την επωνυμία.

Απλό δεν είναι;;
Θα μου πείτε, τόσες εναλλακτικές ώρες υπάρχουν γιατί αυτή; Διότι η συγκεκριμένη ώρα παρουσιάζει μια ισορροπία κι όπως θα μπορούσε κανείς να διαπιστώσει, αν διδαχθεί λιγουλάκι βασικό σχέδιο, είναι πως "στέκεται" καλύτερα οπτικά.
Κάτι για τη χρυσή τομή έχει πάρει το αυτί σας;;