Παράθεση:
Ανέφερα πως είχε ατομα και δεν ήταν δυνατόν να είναι το ελαφρυ..
Επίσης έχουμε αναφορές για 50 ατομα πού ηταν στο πλοίο...
|
Ελαφρύ στην κατασκευή AVATARGR...
Για αυτό άλλωστε υπάρχει και η θεωρία ότι έκαναν το γύρω της Ευρώπης διερχόμενοι από τα ποτάμια της Ουκρανίας και της Πολωνίας... Το μετέφεραν από ποτάμι σε ποτάμι... Για να το κάνει αυτό θα πρέπει το σκάφος να ήταν πολύ ελαφρύ όπως ήταν και τα υπόλοιπα πλοία που περνούσαν π.χ από την Κόρινθο...
Με λίγα λόγια ήταν πολύ ελαφρά κατασκευασμένο να αντέχει τόσο μεγάλα ταξίδια.
Για παράδειγμα ο Κουκ δεν πήρε ένα πολεμικό πλοίο για να εξερευνήσει το νότο, πήρε ένα πλοίο μεταφοράς κάρβουνου. Ο λόγος; Είχε πολύ πιο στιβαρή κατασκευή από τα άλλα πλοία, λόγω του ότι μετέφερε ένα προϊόν που είχε την τάση να μετατοπίζει τον όγκο του σε κάθε κακό καιρό...
Δεδομένου τώρα ότι το πλοίο θα διένυε μεγάλες αποστάσεις θα επρεπε:
α) Να διαθέτει ένα μεγάλο αμπάρι για να μπορεί να μεταφέρει την τροφή και τα υγρά που χρειαζόταν το πλήρωμα. Μην ξεχνάμε ότι οι θαλάσσιες εξερευνήσεις έγιναν πραγματικότητα ΜΕΤΑ την εφαρμογή "μόνο πανιά" στα πλοία.
β) Να διαθέτει επαρκείς χώρους για το πλήρωμα. Οι άντρες ΔΕΝ μπορούν να ζήσουν τόσο καιρό (2 μήνες) σε μία πεντηκοντήρη απλά και μόνο γιατί δεν διαθέτει τους κατάλληλους χώρους - οι σκαρμοί των κουπιών δεν είναι ο κατάλληλος χώρος να κοιμάσαι επί 2 μήνες...
Παράθεση:
Οπως διαπιστώνεις υπήρχαν σε όλη την Μεσόγειο πλοία με αυτην την
μέθοδο ναυπηγησης. Δηλαδή μακρινα ταξίδια σε δύσκολη θάλασσα...
|
Για το πρώτο το έγραψα και εγώ: στο διάφορο διαφωνούμε...
Δεν υπάρχουν στη Μεσόγειο μακρινά ταξίδια...
Ακόμα και μετά από 5 ημέρες στην θάλασσα θα βρεις στεριά - και αυτό ακριβώς έκαναν ακόμα και τα εμπορικά πλοία στην αρχαιότητα...
Παράθεση:
όσο για αγγεία κατέθεσε ο AVATARGR φίλε μου,
και μετά απο αυτό δεν είδα αντιρήσεις απο πλευράς σου, οπότε το θεώρησα άστοχο..
|
Για το συγκεκριμένο αγγείο υπάρχουν πολλές αντιρρήσεις, τις οποίες τις έχω γράψει μετά το ποστ του AVATARGR...
Παράθεση:
τώρα γιατί δεν έχουμε βρεί τίποτα, μήπως επειδή δεν έχουν γίνει ανασκαφές στην περιοχή,ή γίνονται σε λάθος σημεία?
|
To ξαναγράφω: ψάξε λίγο στην ιστορία τους...
Παράθεση:
Έτσι στο πουθενά δηλαδή τους ήρθε και το ονόμασαν έτσι; Περίεργο...
|
Καθόλου περίεργο. Όπως έγινε με την Μελανησία και την Πολυνησία. Βλέπεις η Ινδονησία αποτελείται από 47 εθνότητες με πάνω από 5 κύριες γλώσσες. Εάν δεν της έδιναν ένα διεθνές όνομα (Ελληνικό ή Λατινικό) θα είχαν προβλήματα - όχι βέβαια ότι στην συνέχεια δεν είχαν, με κυριότερο την σφαγή 250.000 κινέζων μεταναστών...
Παράθεση:
αυτό έκανα κι εγώ για να δω αν ισχύουν τα όσα λες, και μάλλον θα διαφωνήσουμε.
|
Μα γιατί;;;
Τι είναι αυτό στα κείμενα που παρέθεσες που σε κάνει να πιστεύεις ότι έχω άδικο;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από teoilio
Ήταν διδάκτωρ Iστορικών Επιστημών, καθηγητής της Σχολής Παραψυχολογίας του Μπουένος ¶ϊρες.
|
Παίδες είμαι μηχανολόγος - εάν βγω και πω ότι ένα κινητήρας 1000 κυβικών βγάζει 3500 ίππους σημαίνει ότι έχω δίκιο; Η μήπως είστε σίγουροι ότι ο άνθρωπος δεν βρήκε τον τρόπο να γίνει διάσημος (και φραγκάτος) βγάζοντας μία θεωρία που μπορούσε να την βολέψει; Ακόμα και εδώ στην Ελλάδα υπάρχει μελετητής ιστορικός που έχει πει ότι η μάχη των Θεμοπυλών δεν έχει γίνει ποτέ και ήταν απλός μία αψιμαχία μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων κατά την επανάσταση...
Από την άλλη φυσικά ακόμα και οι ψυχολόγοι ή παραψυχολόγοι (ειδικότερα αυτοί) την "ψωνίζουν"...

Μεταξύ των τριών παραπάνω τι μπορώ να προτιμήσω;
Το ζήτημα όμως παραμένει ένα:
Η θεωρία του είναι του 1974.
Από τότε δεν έχει βρεθεί καμία άλλη απόδειξη επί τούτου...
Μόνο ότι έχει γράψει ο εν λόγω κύριος και οι συμπορευόμενοι του...
Αλήθεια την ιστορία των Αραουκανών την ξέρετε;