![]() |
|
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Είναι θαύμα το Άγιο Φως; | |||
Ναι |
![]() ![]() ![]() ![]() |
81 | 40,30% |
Όχι |
![]() ![]() ![]() ![]() |
90 | 44,78% |
Δεν γνωρίζω |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 14,93% |
Ψήφισαν: 201. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#61
|
|||
|
|||
![]()
Επιτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Το επιχείρημα αυτό το ακούω από πιτσιρικάς του κατηχητικού, και τώρα πια από κάθε απορούντα και αδυνατούντα να αρθρώσει Λόγο, υπερασπιστεί ενός σάπιου και διεφθαρμένου έως το κόκαλο ιερατείου (Προς Θεού δεν εννοώ εσένα). Δεν εννοείται τίποτα; Όποτε βολεύει να μην συγχέουμε το ιδιωτικό με το όποιο λειτούργημα, και άλλοτε να τους σεβόμαστε και σαν πρόσωπα (τα παιδιά να τους φιλούν το χέρι, να τους παραχωρούν θέσεις, κ.ο.κ) γιατί ανάμεσα στα άλλα είναι και επιλογή του Αγίου Πνεύματος!! Πόσο Άγιο είναι το Πνεύμα που επιλέγει ή διατηρεί κίναιδους να υπηρετούν το Θείο; Στο συνάφι σου, τις επιλογές τις κάνει η επετηρίδα, και η κοινή γνώμη παραείναι αυστηρή με τους παραβατικούς εκπαιδευτικούς παρά με τους παρόμοιους ιερωμένους. Πώς να γίνει; Κλέβω, απατώ κόσμο, σωρεύω χρήμα, είμαι κίναιδος, ιεροσυλώ μέσα στους ναούς, μπορεί και να έχω δολοφονήσει, αλλά ξαφνικά γυρίζω διακόπτη και γίνομαι ενδιάμεσο του Θείου προς τον άνθρωπο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αυτά μόνο για σουρεαλιστικό θεατρικό μοιάζουν και όχι με κανόνες σχέσεων Θεού ανθρώπων, ούτε κάν κανόνες συνύπαρξης ανθρώπων υποκριτών. Τη μια βάζεις τον φουκαρά Αβραάμ να θυσιάσει τον γυιό του για (άκουσον άκουσον) δεις αν σε αγαπά, μαρμαρώνεις και καις μια ολόκληρη πόλη που επιλέγει μια σεξουαλική παραλλαγή, από την άλλη αφήνεις κάποιους, που επιδίδονται σε πεολειχίες στον ιερότερο για χριστιανό χώρο, το Ναό, να ιερουργούν, και απαιτείς από τους πιστούς σεβασμό σε τέτοια πρόσωπα; Και τους έχεις για ενδιάμεσους προκειμένου να στέλνεις το Φως σου; Δεν τους ζεματάς σαν κοτόπουλα καλλίτερα; Θα καταλάβαινα το Θαύμα του Φωτός στο Πανάγιο Τάφο, αν είχαμε γεγονότα που ο Θεός να αρνήθηκε να ανάψει το φως με την παρουσία αμαρτωλού Ιεράρχη (Θάταν και κριτήριο αγαθής ιεροσύνης) |
#62
|
||||
|
||||
![]()
Έχουμε ένα Φως που ανάβει κάθε χρόνο, στον ίδιο τόπο, από διαφορετικούς Πατριάρχες, άξιους και μη, παρουσία χιλιάδων πιστών, πραγματικά ή μη πιστών, μπροστά σε εκατομμύρια μάτια τηλεθεατών και αναρωτιόμαστε αν και γιατί ο Θεός δεν παύει να ανάβει αυτό το Φως ως κριτήριο αγαθής ιεροσύνης; Μα, αν όντως είναι θαύμα, για τον κάθε Πατριάρχη ανάβει, ως διαπιστευτήριο της αξίας του;
|
#63
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
Αγαπητέ φίλε xalia:γενικότητες,λογικά άλματα,άγνοια κ.α. Δεν περιμέναμε από τα τηλεοπτικά κανάλια(!)να παραστήσουν τον(εμπαθή,επί το πλείστον)εισαγγελέα-δήμιο των αναξίων κληρικών.Οι ανάξιοι ιερείς τίθενται κάτω από σχετικά επιτίμια(τ'αποφασίζει η Εκκλησία αυτά,αυτό εννοώ εδώ).Βαριά("παύονται")κι ελαφριά.Ας μην ξεχνούμε πως όλοι είναι εν δυνάμει Άγιοι.Δεν είναι θεάρεστος(και δεν σώζεται) ο αναμάρτητος(μόνο,εξ άλλου αυτό είναι αδύνατον),αλλά ο(από καρδιάς)μετανοών(-ήσας,αυτό ισχλυει και για τους ιερείς).Αύριο αυτοί μπορεί να επιστρέψουν μετανοημένοι,ενώ ακόμη κι εσείς με την τόση καθαρότητά σας,μπορεί να βρεθείτε στην θέση αυτών.Ο άνθρωπος είναι ευάλωτος γενικά,γι'αυτό ας μην κάνουμε αναιδείς(και σκληρές)κριτικές(κι αυτό ένα είδος κιν[ω]-αιδ[ώ]-ισμού είναι)... Οι ιερείς,αυτοί που δεν παύθηκαν εννοώ,είναι ούτως ή άλλως μεσίτες προς τον Θεό,διότι εκείνος(σύμφωνα-κυρίως-με την Κ.Δ.)έτσι το θέλησε.Τώρα,βεβαίως,όσο ένας ιερεύς είναι πιο καθαρός και τιμά(με άλλα λόγια)δια των ενεργειών του τον Θεό,τότε η προσευχή του γίνεται ισχυρότερη(κι αυτό έχει ειπωθεί πολύ εύγλωττα μεσ'στην Παλαιά Διαθήκη ακόμη)και άλλα πολλά.Αυτά όμως είναι"έξτρα"(ανταμοιβή θεική),για να υπεραπλουστεύσω και τα "πάγια"δεν χάνονται.Θα θέλατε εσείς για κάποιες νεανικές ανωριμότητες(αμαρτίες)σας π.χ.να παύσει η ισχύς του Βαπτίσματός σας;Φαντάζομαι πως όχι.Αυτό,όμως,που δεν θέλετε για εσάς(την αυστηρότητα εκ μέρους του Θεού)το επιθυμείτε για τους άλλους;"Δύο μέτρα και δύο σταθμά",δηλαδή; Η κατακλείδα,πράγματι,είναι ότι ο Θεός στον Πανάγιο Τάφο επιβραβεύει την ορθή Πίστη(δόξα περί του Χριστού) του Πατριάρχου.Κάτι που είναι σαν άφθογγη ευχή και προτροπή "ίνα πάντες(που πιστεύουν στον Ι.Χ.)εν ώσιν". ![]() Υ.Γ Την(έμμεση)μομφή σας στη μορφή των κειμένων μου την δέχομαι και είναι σωστή.Οφείλεται στην γενικότερη κόπωσή μου και είναι κάτι παροδικό.Ζητώ συγγνώμη επ'αυτού,παραταύτα.
__________________
"Βουβές ψυχές,θλιμμένες!Και τ'απόβραδο/ Προσμένουν το Χριστό μας από πέρα..... .....Κ'εκείνος έρχεται...../ με τ'άγιο φως αχνόφεγγο στεφάνι του/ .....με τα θεικά,χαμηλωμένα μάτια....../ του κάμπου τα στρουθιά και τα πετούμενα...... άμα τον δούνε χαμηλώνουν πρόσχαρα...... Και σκύβει στις ψυχές που τον προσμένουν/ Σιγά...πονετικά" Από: "Εσπερινός" του Λάμπρου Πορφύρα(1894-1932), "Πας ο επί γης και υπό γην χρυσός αρετής ουκ αντάξιος"-Πλάτων |
#64
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Να προσπαθήσουμε να τα βάλουμε σε μία σειρά, γιατί ανοίγεις μεγάλο θέμα τώρα... Παράθεση:
Ωραία. Αν ήμουν θρησκόληπτος θα σου απαντούσα ότι ο κάθε άνθρωπος "δοκιμάζεται" απ'τον Δημιουργό και θα "κριθεί" όταν έρθει η ώρα.Εγώ δε μπορώ να στο πω αυτό ,αν και στο φινάλε θα το προτιμούσα μιας και θα προϋπόθετε την μεταθάνατο ζωή ,αφού θεωρώ πολύ μίζερο να τελειώνουν όλα σ'αυτή τη ζωή! Μένω στο θέμα του διαχωρισμού προσώπου και λειτουργήματος ,αλλά δεν έχεις και άδικο να τσατίζεσαι με όλα αυτά που συμβαίνουν και στο χώρο της εκκλησίας αλλά και σ'όλη την κοινωνία! Παράθεση:
Παράθεση:
Τέλος πάντων σταματώ εδώ, σα Θεός μιλάω ![]() ![]() ![]()
__________________
Quid tibi opus est, ut sis bonus? Velle! blog: mantri blog: adioristos radio station dRadio Τα καλύτερα έρχονται ! ! ! |
#65
|
||||
|
||||
![]()
Αγαπητε Παθοκτονε,δε θα ηταν το σωστο τους ιερεις να τους δινει το χρισμα ο λαος,ο οποιος ειναι κ αυτος που καθιερωνει τους Αγιους.Απο τη στιγμη που εσυ εισαι ο ενδιαμεσος μου με το Θεο,αν δεν κανεις σωστα τη δουλεια σου δε θα επρεπε να σε κρινω,εκτος κ αν υπευθυνη ειναι η πολιτεια που τους πληρωνει.Στην αρχαια Ελλαδα τουλαχιστον δεν εχω παρατηρησει τετοια φαινομενα.Εδω ομως εχουμε κ αδικηματα που αφορουν τον ποινικο κωδικα.Μηπως κ γι'αυτα θα πρεπει να κρινει η Εκκλησια;Τα ονοματα Γιοσακης,Επιφανειος σου λενε τπτ;Ο Χριστιανισμος μαλλον θα πρεπει να προσπαθησει για να κερδισει παλι την εμπιστοσυνη των Ελληνων...
__________________
Chaos is my life - Exploited |
#66
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
ιερείς,επειδή είναι απρόκοφτοι επ'αρετή και δεν ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας( αυτοί άραγε είναι πρώτα-πρώτα Ορθόδοξοι; )...Πάντως,ενάρετοι κ.λπ. ή όχι,ο λαός πείσθηκε,ο απώτερος σκόπος επετεύχθη κι αυτό επειδή επειδή είμεθα κάπως ευσκανδάλιστοι... ![]() ![]()
__________________
"Βουβές ψυχές,θλιμμένες!Και τ'απόβραδο/ Προσμένουν το Χριστό μας από πέρα..... .....Κ'εκείνος έρχεται...../ με τ'άγιο φως αχνόφεγγο στεφάνι του/ .....με τα θεικά,χαμηλωμένα μάτια....../ του κάμπου τα στρουθιά και τα πετούμενα...... άμα τον δούνε χαμηλώνουν πρόσχαρα...... Και σκύβει στις ψυχές που τον προσμένουν/ Σιγά...πονετικά" Από: "Εσπερινός" του Λάμπρου Πορφύρα(1894-1932), "Πας ο επί γης και υπό γην χρυσός αρετής ουκ αντάξιος"-Πλάτων |
#67
|
|||
|
|||
![]()
«Αγαπητέ φίλε xalia:γενικότητες,λογικά άλματα,άγνοια κ.α.»
Θάταν καλλίτερο να σέβεσαι τον συνομιλητή σου, περισσότερο. Αν βλέπεις όλα αυτά που αναφέρεις στο κειμενό μου, θάναι πιο εύκολο για σένα να αντιμετωπίσεις με επιχειρήματα και όχι με χαρακτηρισμούς. Οσο για το βάπτισμα: 1. Βάζεις ερώτηση και απαντάς συγχρόνως; Που ξέρεις την απάντησή μου; 2. Φοβάται τo ιερατείο μην χάσει πελατεία και εξωθεί να μα βαπτίζουν και να βαπτίζουμε από νηπιακή ηλικία; Προκαθορίζοντας έτσι τις θρησκευτικές προτιμήσεις και σημαδεύοντας μέσα από ένα τελετουργικό - που μάλλον θέλει ψυχαναλυτική προσέγγιση (ως προς τις επιπτώσεις μιας τελετής που ένα μωρό, γυμνό, μπαφιάζει στο κλάμα μπροστά σε 50-100 ενήλικες) - την υπόλοιπη ζωή μας. “Η κοινή γνώμη είναι -και καλά κάνει- αυστηρή με όλα τα έκτροπα της κοινωνίας και έχω την αίσθηση ότι ιδίως με τα τελευταία γεγονότα στην εκκλησία ήταν πολύ περισσότερο από ένα παράδειγμα κίναιδου καθηγητή.” Αν ήταν έτσι, οι αμφισβητίες θάταν ελάχιστοι. Που είδες την αυστηρότητα; Άδειασαν οι ναοί από πιστούς; Αφήνω τις κυρώσεις της Ιεράς Συνόδου. Αστεία πράγματα. Αν εσύ όμως κάνεις μια «πατάτα» μέσα στη τάξη σου, γνωρίζεις πολύ καλά ότι την έχεις βάψει. Η πτώση στα μάτια των μαθητών σου και των γονιών τους (κοινή γνώμη) θάναι κάθετη και οδυνηρή. Η όχι; Οι ιερείς εξακολουθούν να ιερουργούν. «που δε ξέρω αν σε τελική είναι "αρμόδιος" » Ε όχι! Τότε ποιος είναι αρμόδιος; Δεν είναι εδώ αρμόδιος αλλά όταν μας συμβεί κάτι ωραίο "Δόξα τω Θεώ" και όταν ένα παιδάκι παθαίνει κάτι ανίατο, η παρηγορία της εκκλησίας είναι «Εστειλε ο Θεός την αρρώστια να σε δοκιμάσει»!! Αν είναι δυνατόν. Τέτοιος Θεός εγωιστής! Να δοκιμάσει φτωχούς βιοπαλαιστές που ολημερίς σταυροκοπιούνται. |
#68
|
||||||||
|
||||||||
![]() Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
![]() Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
![]()
__________________
"Βουβές ψυχές,θλιμμένες!Και τ'απόβραδο/ Προσμένουν το Χριστό μας από πέρα..... .....Κ'εκείνος έρχεται...../ με τ'άγιο φως αχνόφεγγο στεφάνι του/ .....με τα θεικά,χαμηλωμένα μάτια....../ του κάμπου τα στρουθιά και τα πετούμενα...... άμα τον δούνε χαμηλώνουν πρόσχαρα...... Και σκύβει στις ψυχές που τον προσμένουν/ Σιγά...πονετικά" Από: "Εσπερινός" του Λάμπρου Πορφύρα(1894-1932), "Πας ο επί γης και υπό γην χρυσός αρετής ουκ αντάξιος"-Πλάτων |
#69
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Φίλε xalia νομίζω ότι δε διάβασες προσεκτικά αυτά που έγραψα. Μίλησα για τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή χωρίς να θέλω να μειώσω την αξία του γεγονότος σχετικά μ'εναν "κακό, απαράδεκτο κλπ" καθηγητή, γιατρό κοκ.Σου θυμίζω.. Παράθεση:
Σε μια κοινωνία που υπάρχει το ασυγχώρητο και το "αλάθητο".....!! ![]()
__________________
Quid tibi opus est, ut sis bonus? Velle! blog: mantri blog: adioristos radio station dRadio Τα καλύτερα έρχονται ! ! ! |
#70
|
||||
|
||||
![]()
Το θαύμα του Άγιου Φώτος είναι άραγε θαύμα?
Είναι έργω του Θεού ή είναι ένα κόλπο του χριστιανισμού? Υπάρχει ο Θεός και αν υπάρχει γιατί δεν μας αποδεικνύει την ύπαρξη του με ένα θαύμα? Όλα αυτά τα ερωτήματα ειπώθηκα εδώ και θα προσπαθήσω να πω και εγώ την γνώμη μου σε αυτά. Αν είναι λιπών θαύμα το ανάμα του ¨Άγιου ¨Φωτός δεν το γνωρίζω διότι δεν έχω πάει ποτέ εκεί, να το δω με τα μάτια μου για να σας πω ειλικρινά αν είναι ή όχι, αλλά αν πιστεύω αν είναι θαύμα, ναι το πιστεύω. Πιστεύω ότι είναι έργω του παντοδύναμου Πατέρα μας αν όχι του ίδιου ακριβώς αλλά μέσω αυτού. Αν είναι κόλπο του χριστιανισμού.. τότες μπράβο τους αφού εμψυχώνουν τόσο κόσμο και τους δίνουν τόσο δύναμη για να συνεχίσουν το έργω τους όποιο και αν είναι αυτό. Ο Θεός είναι τα πάντα. Νομίζεται ότι ένα θαύμα θα μας έκανε να πειστούμε στην ύπαρξη του.. ΝΑΙ αυτή η απόδειξη θα μας φέρει και την πίστη σε αυτόν.. αλλά… νομίζετε ότι ο Θεός θέλει μέσω θαυμάτων να πιστέψουμε σε αυτόν δεν νομίζω, γιατί η πίστη μας σε αυτόν θα ήταν αναγκαία.. Η πίστη μας πρέπει να είναι καθαρή, αγνή, να προέρχεται από την πηγή, την ψυχή μας.. Αν ψάχνετε ένα θαύμα ψάξτε….. ψάξτε βαθιά μέσα σας..!! Κοιτάξτε ψηλά… δεν είμαστε μόνοι ..η……. μήπως είμαστε!! Αλλά αν είμαστε μόνοι τότες και αυτό δεν είναι ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ…!!! ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|