![]() |
#241
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
Το βήτα προφερόταν σαν b. Γενικά δεν υπάρχει μεγάλο μυστήριο, γιατί η σημερινή Εβραϊκή γλώσσα μοιάζει αρκετά με τα Αρχαία Φοινικικά καθώς επίσης και τα γράμματά της. Η θέση ότι τα γράμματα τα πήραν οι Φοίνικες από τους Ελληνες και όχι αντίστροφα, είναι πολύ αδύνατη επειδή είναι αντίθετη προς την φυσική ροή των πραγμάτων: Λογικό είναι οι Ελληνες να πήραν ένα ατελές σύστημα γραφής χωρίς φωνήεντα και να το εξελίξουν προσθέτοντας τα φωνήεντα, ενώ δεν είναι λογικό οι Φοίνικες να πήραν ένα αλφάβητο με φωνήεντα και να το χαλάσουν αφαιρώντας τα. Αλλο ένα επιχείρημα: Τα γράμματα κόππα (περίπου q) και σανπί χρησιμοποιούνται στα Ελληνικά σαν αριθμητικά σύμβολα ενώ δεν χρησιμοποιούνται σαν γράμματα. Και τα δύο υπήρχαν στο Φοινικικό αλφάβητο και το μεν ένα προφερόταν σαν κ λαρυγγικό (όπως στην λέξη Qatar) το δε δεύτερο σαν s παχύ. Στα Ελληνικά περιέπεσαν σε αχρηστία επειδή δεν υπάρχουν οι φθόγγοι αυτοί στην Ελληνική γλώσσα. |
#242
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
Δεν παύει όμως να είναι, για μένα τουλάχιστον, εξαιρετικά εντυπωσιακό , οπότε δεν μπορώ να το παραβλέψω έτσι απλά χωρίς απόδειξη. Οπως εξαιρετικά ενυπωσιακή είναι και η ομοιότητα των φοινικικών συμβόλων με τα ελληνικά και για τον ίδιο λόγο δεν μπορείς παρά να ΜΗΝ την παραβλέψης. Η συνέχεια και η εξέλιξη της γλώσσας προφανώς (πάντα κατά την κρίση μου) δίνουν προβάδισμα στην θεωρία της Φοινικικής καταγωγής των Ελληνικών γραμματοσυμβόλων. Πάντως, στις λίγες ομολογουμένως, μέρες που ασχολήθηκα με το θέμα δεν βρήκα πουθενα αποδείξεις για την μια ή την άλλη κατεύθυνση . Ακόμα και η φερόμενη ως ονοματολογία του Φοινικικού αλφάβητου δεν είναι κάτι αποδεδειγμένο σύμφωνα με wikipedia.org , αλλά μία θεωρία. Για μένα ανατροπή της βαρύτητας της κάθε θεωρίας είναι να βρεθεί ελληνική επιγραφή παλαιότερη της Φοινικικής , αλλά κι αυτό δεν αποτελεί απόδειξη (διότι αργότερα πιθανόν να βρεθεί ακόμα πιο παλαιά Φοινικική). Εκτός πλέον και βρεθεί κάτι που δεν "παίζει" με 100-500 χρόνια αλλά με χιλιάδες. Λίτσα η επιγραφή που λες χρονολογείται στο "περίπου" 1000 π.Χ. και όχι στο 1250 π.Χ. Εδώ παρεπιπτόντως να πώ οτι ανακρίβειες τελικά έχω διαβάσει εκατέρωθεν και είμαι σίγουρος ότι όσο το ψάχνω τόσο θα βρίσκω ![]() Παράθεση:
![]() |
#243
|
||||
|
||||
![]()
μην αρχισετε τις θεωριες περι εξωγηινων και γενικα οτιδηποτε λιακοπουλικο...
μαλιστα δεν πρεπει σε ολα τα γεγονοτα και τα πραγματα τα οποια δεν μπορουμε να τα καταλαβουμε να τα οριζουμε με μεταφυσικη βαση και παρεμβασεις εξωγηινων η οτιδηποτε αλλο και αυτο γιατι η αποσταση του δυσνοητου απο το μεταφυσικο ειναι τεραστια εως απροσεγγιστη καθως σχεδον για ολα υπαρχει και μια λογικη εξηγηση, οσο περιεργο και να σας φαινεται αυτο. αναρωτιομουν που βραθηκε αυτο το<<ποιημα>>, υπαρχει απλα γραμμενο στο διαδυκτιο η υπαρχει γραμμενο, χαραγμενο καπου και απο εκει πηγαζει ολο αυτο το 8εμα? ρωτω δηλαδη αν ειναι κατι σαν τον δισκο της φαιστου η παρομοιο
__________________
Αρχή σοφίας, ονομάτων επίσκεψις. |
#244
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
|
#245
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
![]() Παράθεση:
Παράθεση:
Το βιβλίο ούτε το διάβασα και πιθανόν να μην το διαβάσω και ποτέ, απλά παραθέτω κάποια στοιχεία για να μην λαμβάνει λανθασμένες εντυπώσεις ο αναγνώστης του forum. |
#246
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
|
#247
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
αυτού του είδους τα επιχειρήματα, τα οποία τα συναντώ πολύ συχνά ως θέσφατα, ότι δηλαδή εφόσον υποστηρίζω τα συμφέροντα και τις θέσεις της χώρας μου δεν υπάρχει κανένα "ηθικό κενό" και όλα είναι εντάξει. Ο συλλογισμός αυτός όμως είναι τόσο βάσιμος όσο το επιχείρημα του κλέφτη που λέει ότι εφόσον το επάγγελμά μου είναι να είμαι κλέφτης και να μπαίνω τις νύχτες στα σπίτια και να κλέβω τις τηλεοράσεις τα βίντεα και ότι λεφτά βρω, τότε δεν υπάρχει ηθικό ζήτημα διότι αυτό είναι το συμφέρον μου και το επάγγελμα που εξασκώ για να ζήσω. Ετσι λοιπόν κάποιοι αυτοεπενούνται επειδή, αδιαφορώντας για την ηθική ακεραιότητα όσων λένε, φροντίζουν μόνο να είναι εναρμονισμένοι και να υποστηρίζουν τις θέσεις και τα συμφέροντα της χώρας τους και μοιράζουν σε τρίτους συγχαρητήρια που και αυτοί υπερασπίζονται τα δίκαια της δικής τους χώρας επομένως αξίζουν συγχαρητήρια και στους αμερικανούς μιλιταριστές που βομβαρδίζουν αθώους επειδή και αυτοί έχουν συμφέροντα στις χώρες της μέσης ανατολής, μπράβο και στους Τούρκους επειδή και αυτοί έχουν συμφέροντα στο αιγαίο και θράκη και τα διεκδικούν με παραβιάσεις και με εμπρηστικές δηλώσεις. Στην πραγματικότητα η δομή παρόμοιων επιχειρημάτων, εντυπωσιάζει τον αναγνώστη όμως είναι σφόδρα ανήθικη και άκρως ελαττωματική. Ανήθικη διότι καταλύει κάθε έννοια δικαιοσύνης, ελαττωματική διότι, εφόσον ρε φίλε μας δηλώνεις πως υπερασπίζεσαι τις θέσεις της χώρας σου, δηλαδή παίζεις με το νόημα του όρου "δικό μου" αδιαφορώντας για το "δίκαιο" τότε, ποιος ο λόγος να διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου για την ιστορική αδικία που θέλουν να ασκήσουν οι άλλοι σε βάρος σου;
__________________
http://www.metafysiko.gr/forum/showthread.php?t=2378 |
#248
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Κανω λαθος? Και αφου μιλας για αναγνωστες, γιατι δεν βαζεις κι αυτα που λενε παρακατω? Πχ. 20 of 22 people found the following review helpful: 5.0 out of 5 stars Excellent technical thesis., August 2, 1999 By A Customer I perused a copy from the Library of Congress. Could not find one anywhere else. Not easy reading and it requires more than a passing knowledge of classical Greek, Biblical Hebrew and old Arabic. It is a book of interest only to advanced students of comparative linguistics. The thesis of the book is that the Hebrew and to a lesser extent Arabic languages show a high affinity of word origins from ancient Greek. Few readers other than expert philologists would be able to pass judgement on this monumental work. Παράθεση:
Αν πιστευεις οτι πρεπει να το σχολιασω, πες τι ακριβως θελεις να σχολιασω.
__________________
Αργές ώρες. Μικρές ώρες... Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη melian : 18-10-08 στις 17:25 |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|