Το forum του μεταφυσικού  

Επιστροφή   Το forum του μεταφυσικού > Συζητήσεις > Προσωπικές Εμπειρίες

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 13-08-10, 01:19
drthan Ο χρήστης drthan δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 14-01-2010
Περιοχή: Berlin
Μηνύματα: 6
Προεπιλογή Περίεργος τύπος....

Καλησπέρα, είμαι καινούριο μέλος της κοινότητας και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μία εμπειρία μου! Είμαι φοιτητής στην Πάτρα..,καθώς ταξίδευα για Αθήνα, με το τελευταίο λεωφορείο από Πάτρα στις 2:30 το βράδυ συνέβει ένα περίεργο γεγονός! Το λεωφορείο όταν ξεκίνησε από Πάτρα ήταν σχεδόν άδειο είχε 4 άτομα στις μπροστά μπροστά θέσεις και ένα δυο άτομα στο κέντρο. Εγώ επειδή ήθελα να κοιμηθώ με την ησυχία μου πήγα στην προτελευταία θέση για να ρίξω το κάθισμα!! Οπως χαζοκοιμόμουν σε κάποια από τις στάσεις μπαίνει ένας "γέρος" (μόνο αυτός μπήκε απ όλες τις στάσεις) με μακριά μαλλιά και γένια τελείως απεριποίητος, θα 'λεγε κανείς πως ηταν ζητιάνος, με κάτι βρώμικα ρούχα (δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά προσπαθώ το περιγράψω όσο καλυτερα μπορώ)..! Τέλος πάντων αυτός αρχικά κάθισε λίγο πίσω από το κέντρο αλλά μακριά μου! Εγώ δεν έδωσα σημασία και ξανακοιμήθηκα..,σε κάποια φάση,επειδή έβρεχε καταρρακτωδώς, ξύπνησα και τον βλέπω να κάθεται ακριβώς δίπλα μου..εκεί τρόμαξα πολύ γιατί η φυσιογνωμία του ήταν πολύ άγρια (εγώ καθόμουν στο παράθυρο και αυτός ακριβώς δίπλα μου). Με τα πολλά και επειδή τα χρειάστηκα σκέφτομαι να αλλάξω θέση..του λέω 2 φορές αν μπορεί να κάνει λίγο στην άκρη να περάσω και εκείνος δεν αντιδρούσε καθόλου παρά κοίταζε μπροστά μόνο χωρίς καν να γυρίσει να με δει,καθόταν δηλαδή σαν άγαλμα! Με τα πολλά πηδάω από πάνω του για να περάσω και πάω και κάθομαι πίσω στην γαλαρία..με το μάτι γαρίδα εγώ κοίταζα να δω τι παίζει..ο τύπος αλλάζει πάλι θέση και πάει πιο μπροστά..έπειτα από λίγη ώρα κατεβαίνει σε μία στάση..! Δεν ξέρω τι ερμηνεία να δώσω σε αυτό το σκηνικό,μπορεί να ήταν κάτι μπορεί και τίποτα..αν κάποιος μπορεί να μου δώσει μια ερμη