Το forum του μεταφυσικού  

Επιστροφή   Το forum του μεταφυσικού > Συζητήσεις > Ανεξήγητα Φαινόμενα - Παγκόσμια μυστήρια

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 25-10-06, 04:12
Το avatar του χρήστη άβαξ
άβαξ Ο χρήστης άβαξ δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 26-08-2005
Μηνύματα: 44
Arrow To Α/Τ “Λέων” και το "Πειραμα της Φιλαδελφειας"

Είναι από της εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις όπου ένα ολόκληρο και σημαντικότατο στοιχείο ενός διάσημου μυστηρίου περιέρχεται στο Ελληνικό κράτος. Ο λόγος για το πολεμικό πλοίο USS Eldridge (DE-173),στο οποίο όπως επίμονα αναφέρεται, έγιναν πάνω του διάφορα πειράματα τηλεμεταφοράς, διαφάνειας κτλ. στο περίφημο “Πείραμα της Φιλαδέλφειας”, γνωστό και ως Project Rainbow. Το πλοίο αυτό, στις αρχές του ΄50, δωρίθηκε από της ΗΠΑ στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό και μετονομάστηκε σε Α/Τ “Λέων”. Από ότι γνωρίζω, το “Λέων” υπηρέτησε το ναυτικό μέχρι το 1990 όπου και αφοπλίσθηκε. Κάποιοι λένε ότι αποσυναρμολογήθηκε, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι βρίσκεται αραγμένο στην στρατιωτική βάση της Σούδας στην Κρήτη.

Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον , εάν κάποιος που υπηρέτησε ή επισκέφθηκε ή ακόμα γνωρίζει κάποιες πληροφορίες για την κατάσταση του θρυλικού αυτού πλοίου, να τις μοιραστεί μαζί μας. Επειδή συχνά αναφέρονται τα αντίστοιχα βιβλία, γύρο από το θέμα του “Πειράματος”, στις παραισθήσεις και στις παράξενες δονήσεις που προκαλούσε το “Λέων” στο πλήρωμα του, θα ήταν καλό κάποιος να επιβεβαιώσει ή να αναιρέσει αυτούς τους ισχυρισμούς. Ευχαριστώ!
__________________
Όλες οι γενικεύσεις είναι επικίνδυνες…ακόμα και αυτή! Doumas
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-10-06, 10:56
Το avatar του χρήστη beetlejuice
beetlejuice Ο χρήστης beetlejuice δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος της ομάδας Gateway
 
Εγγραφή: 07-06-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 4.680
Προεπιλογή

Αβαξ μετεφερα εδω το θεμα σου μιας και δεν υπαρχει κατι αναλογο στην κατηγορια των συζητησεων.

Για να βοηθησω καπως τη συζητηση δινοντας τροφη για ερεθισματα σας παραπεμπω στο αρθρο του Paul για το θεμα στο: http://www.metafysiko.gr/?p=1208

Ακομη ομως πιο ενδιαφερον (για οσους δε το γνωριζουν ακομη) ειναι και οι εμπειριες που μας παρεθεσε εδω στο φορουμ ο χρηστης Captain. Σας παραπεμπω στο http://www.metafysiko.gr/?p=2512 (για οσους δε γνωριζουν τιποτα για την ιστορια αυτη, ας κανουν τον κοπο να διαβασουν και την εισαγωγη του κειμενου).
__________________
EN TO ΠΑΝ

Ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος επικοινωνίας Gateway Team
Ιδρυτικό μέλος Κέντρου Αναζήτησης Πανεπιστημίου Αιγαίου
----------------------------------------
meta Journalist

Μυθικισμός

Το πρόβλημα της ιστορικότητας του Ιησού

Δούρειος Ίππος (Β' έκδοση!)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη beetlejuice : 26-04-11 στις 12:57
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-10-06, 14:29
rokko74
Guest
 
Μηνύματα: n/a
Προεπιλογή

Η ταυτότητα του πλοίου


Στο βιβλίο των Moore & Berlitz γίνεται και η πρώτη αναφορά στην ταυτότητα
του πλοίου που υπήρξε το αντικείμενο του πειράματος.

Σύμφωνα με τις έρευνες των συγγραφέων και τις αφηγήσεις του Allen το
DE-173 Εldridge ήταν το πλοίο που χρησιμοποιήθηκε στο πείραμα.

Επρόκειτο για ένα αντιτορπιλικό συνοδείας, εκτοπίσματος 1240tn της κλάσης
Cannon. Σύμφωνα με τα επίσημα αρχείο το πλοίο εισήλθε στην υπηρεσία τον
Αύγουστο του 1943 και χρησιμοποιήθηκε για τη συνοδεία νηοπομπών στο
Ατλαντικό και τη Μεσόγειο μέχρι το 1945, οπότε και μεταφέρθηκε στον
Ειρηνικό. Τον Ιούλιο του 1946 αποσύρθηκε στην εφεδρεία (Reserve Fleet).

Σε ότι αφορά την κρίσιμη χρονική περίοδο, δηλαδή το 2ο μισό του 1943, τα
επίσημα αρχεία του Ναυτικού των ΗΠΑ αναφέρουν:

Το πλοίο εισήλθε στην υπηρεσία στις 27 Αυγούστου 1943 στη Ν. York

Αναχώρησε στις 16 Σεπτεμβρίου για τις Bermuda στα πλαίσια ταξιδιού
προσαρμογής

Επέστρεψε από την προσαρμογή συνοδεύοντας μια νηοπομπή στη Ν. York, όπου
και κατέπλευσε στις 18 Οκτωβρίου

Παρέμεινε στη Ν. York έως την 1η Νοεμβρίου οπότε και αναχώρησε ως συνοδεία
της νηοπομπής UGS-23, την οποία συνόδευσε αρχικά στο Norfolk και στη
συνέχεια (3 Νοεμβρίου) στην Casablanca

Επέστρεψε στη N. York στις 17 Δεκεμβρίου ως συνοδεία της νηοπομπής GUS-22

Παρέμεινε στη N. York έως την 31η Δεκεμβρίου οπότε και αναχώρησε για το
Norfolk.

Στις 15 Ιανουαρίου του 1951 μεταβιβάστηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό
στα πλαίσια των μεταπολεμικών προγραμμάτων ενίσχυσης. Υπήρξε 1 από τα 4
αντιτορπιλικά της κλάσης Cannon που δόθηκαν στο Ελληνικό Π.Ν. και έγιναν
γνωστά ως «τα θηρία», καθώς ονοματίστηκαν «Αετός», Ιέραξ», «Πάνθηρ» και
«Λέων». Δύο από αυτά έμελλε να γίνουν διάσημα: ο «Αετός» καθώς ήταν το
πλοίο που «πρωταγωνίστησε» σε αρκετές ταινίες μεταξύ των οποίων «Τα
κανόνια του Ναβαρόνε» και «Η Αλίκη στο Ναυτικό» και ο «Λέων», D-54, όπως
ονομάσθηκε το DE-173 Eldridge.

Έχει γραφθεί από αρκετούς ερευνητές ότι αξιωματικοί και ναύτες που
υπηρέτησαν στο «Λέων» ανέφεραν παράξενες καταστάσεις που είχαν να κάνουν
τόσο με τα ηλεκτρολογικά του πλοίου (καλώδια που έμοιαζαν να ξεκινούν από
το που θενά και να καταλήγουν πουθενά), σφραγισμένα διαμερίσματα,
παραισθήσεις των μελών

του πληρώματος. Έχει επίσης γραφεί ότι οι σελίδες του ημερολογίου του
πλοίου από τον Αύγουστο μέχρι το Σεπτέμβριο του 1943 λείπουν. Άλλες πάλι
αναφορές θέλουν τον «Αετό» να παρουσιάζει παράξενη συμπεριφορά
εξαφανιζόμενος από τα ραντάρ κατά τη διάρκεια ασκήσεων και με αρκετές
δυσκολίες στις επικοινωνίες. Έτσι αρκετοί καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι
ήταν ο Αετός και όχι ο Λέων το πλοίο του πειράματος και ότι σκόπιμα το
Ναυτικό των ΗΠΑ «άλλαξε» τα πλοία κατά την παράδοσή τους στην Ελλάδα ώστε
να μπερδευτούν τα ίχνη.

Το «Λέων» υπηρέτησε έως το 1991 οπότε και παροπλίστηκε μεταφερόμενο στην
Αμφιάλη. Το πλοίο οδηγήθηκε προς διάλυση προς το τέλος της δεκαετίας του
90. Ο «Αετός», επίσης υπηρέτησε μέχρι το 1991, και παρέμεινε στην Αμφιάλη
μέχρι το 1993 οπότε και δωρίθηκε από την την Ελληνική κυβέρνηση στην
΄Ένωση Ναυτικών Αντιτορπιλικών Συνοδείας (Destroyes Escort Sailors
Association). Τα έξοδα της επιστροφής χρηματοδοτήθηκαν, μέσω εισφορών
$275.000 από μέλη της ένωσης. Το πλοίο μεταφέρθηκε στη N. York, συνοδεία
ενός Ρωσικού ρυμουλκού, στις 23 Αυγούστου 1993. Παρέμεινε στο Αεροναυτικό
Μουσείο του USS

Interpid (N. York) όπου και αφού επισκευάσθηκε και επαναεξοπλίσθηκε
σύμφωνα με τη μορφή του κατά το Β ΠΠ, στις 30/4/1994 επανακαθελκύστηκε με
το αρχικό του όνομα USS Slater DE-766. Να σημειωθεί ότι η μετασκευή έγινε
από εθελοντές και όχι από εργολάβους ή συνεργεία του Πολεμικού Ναυτικού
των ΗΠΑ και σε κοινή θέα, σε μή προστατευόμενη περιοχή. Στη συνέχεια
παρέμεινε πλάι στο USS Interpid μέχρι τον Οκτώβριο του 1997, όταν
μεταφέρθηκε στη πόλη του Albany NY στον ποταμό Hudson, όπου και έδεσε
μόνιμα ως ναυτικό μουσείο. Να σημειωθεί ότι το πλοίο δεν ανήκει στο
Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ αλλά στην ΄Ένωση Ναυτικών Αντιτορπιλικών
Συνοδείας (DESA), ενώ συγκατελέγεται στον κατάλογο των ιστορικών μνημείων
της πολιτείας της N. York. Για την ιστορία, τα επίσημα αρχεία του
Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ αναφέρουν ότι το DE-766 Slater εισήλθε στην
υπηρεσία στις 1/5/1944.

Κωνσταντίνος Ι. Δελήμπασης

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ & ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Allen C., The letters to M. Jessup, (1956)

Bempos T., The Philadelphia Experiment, FLIGHT magazine vol 41 July-August 1986

Berlitz C., Without a trace, (1977)
http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...senviroindu-20

Berlitz C.- Moore W., The Philadelphia Experiment, (1979)
http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...senviroindu-20

Commander X, Philadelphia Experiment Chronicles, (1994)
http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...senviroindu-20

Department of the Navy, Philadelphia Experiment the official statement, (2000)
http://www.history.navy.mil/faqs/faq21-1.htm

Department of the Navy, Office of Naval Research, Philadelphia Experiment information sheet, (1996)
http://www.history.navy.mil/faqs/faq21-2.htm

Department of the Navy, Online library of selected images, USS Eldridge (DE-173), 1943-1951,
http://www.history.navy.mil/photos/s...sh-e/de173.htm

Greek Navy Old ships,
http://www.hellenicnavy.gr/version1/greek/index.htm

Goerman R., The mystery man behind the Philadelphia Experiment, (1980)
http://www.parascope.com/en/articles/allende.htm

Guthrie J., An interview with Al Bielek
http://www.leadingedgenews.com/bielek2.htm

Pantoulas G., The current whereabouts of the USS Eldridge, (1996)
http://www.v-j-enterprises.com/geldrige.html

Turell S., Anatomy of a hoax the rebuttal, (1997)
http://www.sightings.com/ufo/philahoax.htm#anchor172776

Shelton M., Quest for truth: The Philadelphia Experiment,
http://www.geocities.com/Area51/Labyrinth/9378/

Steiger B., Philadelphia Experiment and other UFO conspiracies, (1990)
http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...senviroindu-20

Valee J., Anatomy of a hoax, (1993)
http://www.geocities.com/Area51/7354/Hoax.txt

Unknown, A twisted tale: The Philadelphia Experiment
http://ufos.about.com/library/weekly/aa081997.htm
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-02-07, 04:43
Το avatar του χρήστη Izzy
Izzy Ο χρήστης Izzy δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 09-02-2007
Περιοχή: Chania
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή

στην σελιδα που παραπεπεμτεις με τον Captain που ειναι η συνεχεια...μηπως δεν μπορεσε να μεταφερει αλλα?και για ποιον λογο τοτε?

Φιλε Izzy επειδη εδω συζητουμε για το Λεων και οχι για το αρθρο του Captain σε παραπεμπω στο http://www.metafysiko.gr/forum/showthread.php?t=179 οπου υπαρχει thread αποκλειστικα για το αρθρο αυτο.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη beetlejuice : 09-02-07 στις 07:23
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-02-07, 18:13
Το avatar του χρήστη Voel
Voel Ο χρήστης Voel δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 31-07-2004
Περιοχή: Queensland, Australia
Μηνύματα: 1.007
Προεπιλογή

Nα προσθεσω δυο-τρια κομματια στο παζλ της ολης παραφιλολογιας σχετικα με το "Λεων"

-Το "Λεων" ΔΕΝ ειναι αραγμενο στη βαση της Σουδας. Οποιοσδηποτε "σοβαρος ερευνητης" με ενα ταξιδι στα Χανια και ενα ζευγαρι κυαλια μπορει να το διαπιστωσει αυτο.

-Απο διηγηση φιλου στο Ναυτικο (η ακριβεια της οποιας ελεγχεται) το "Λεων" εχει βυθιστει ως στοχος στα πλαισια ασκησεων του ΠΝ πριν απο μερικα χρονια. Και πριν αρχισουν οι συνωμοσιολογοι να κραυγαζουν για καταστροφη στοιχειων να συμπληρωσω οτι αυτη ειναι η τυχη ΑΡΚΕΤΩΝ πλοιων του ΠΝ, να χρησιμοποιουνται ως στοχοι προκειμενου να ελεγθει η καταστροφικοτητα των οπλων του ΠΝ.

-Ο καπταιν μας ειχε φλομωσει στο ψεμα
__________________
"And you shall know the truth, and the truth shall make you free."
"καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς."
John 8:32
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 10-02-07, 00:41
Το avatar του χρήστη Izzy
Izzy Ο χρήστης Izzy δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 09-02-2007
Περιοχή: Chania
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή

θελω να πω εγω σχετικα με το ΛΕΩΝ οτι ειχα διαβασει σε μια ιστοσελιδα εδω και καμποσο καιρο και δεν θυμαμαι ακριβως να σας την πω και κατα ποσο ειναι εγκυρες πληροφοριες οτι τα Α/Τ ΛΕΩΝ και ΑΕΤΟΣ ηταν ιδια κατασκευης και οτι το ΑΕΤΟΣ οι αμερικανοι το πηραν πισω και καπως πηραν τα πραγματα του για να ξεκινησουν παλι τα πειραματα... θα προσπαθησω να εντοπισω παλι την σελιδα για το μελετησετε και εσεις...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 04-03-07, 12:21
Το avatar του χρήστη panths
panths Ο χρήστης panths δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 22-01-2007
Μηνύματα: 13
Προεπιλογή A/T ΛΕΩΝ

Ο αδερφός μου υπηρέτησε την θητεία του στο Π.Ν. αφού ήταν μηχανικός στο Εμπορικό Ναυτικό. Φίλος του υπηρέτησε την ίδια περίοδο στο Λέων. Του είπε ότι το καράβι είχε παράξενα τερτίπια. 'Επεφτε η τάση του ρεύματος χωρίς λόγο ενώ οι Ηλεκτρογεννήτριες δούλευαν κανονικά και έδειχναν κανονική τάση. Η μηχανή πολλές φορές έχανε τον ρυθμό που δούλευε χωρίς να σβήνει.Η πυξίδα τρελαινόταν τακτικά. Κυκλοφορούσε δε, μια ιστορία, ότι κάποτε πήγε το πλοίο αυτό στις ΗΠΑ για άσκηση. Ο τότε πλοίαρχος, άρχισε να ρωτάει τις Αρχές εκεί για το τι είχε συμβεί στο καράβι.Όταν γύρισε είπε ότι δεν έμαθε τίποτα και καλό είναι να μην ασχοληθεί κανείς με το θέμα πάλι....
__________________
PGGPGG
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 09-03-07, 10:34
sumotori Ο χρήστης sumotori δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-03-2007
Μηνύματα: 152
Προεπιλογή

εντάξει...ενδιαφέροντα όλα αυτά...αλλά...

το 1991 που παροπλίστηκε ο ΛΕΟΝΤΑΣ Α/Τ 54 δυστυχώς ήμουν ένας από αυτούς που κουβαλούσαν τα πυρομαχικά στην Αμφιάλη

σκεφτείτε βλήματα για κανόνια 3άρια (τα μεγαλύτερα του καταστρώματος),
περίπου 40 κιλά το ένα,στην πλάτη και κάτω τη σκάλα,με τον κίνδυνο να σου φύγει και να βαρέσει τον από κάτω...

...ναι,πολλά μυστήρια κρύβει (έκρυβε μάλλον) ο ΛΕΟΝΤΑΣ,με πιο χαρακτηριστικό
το ότι το κοτόπουλο είχε γεύση από κιμά και το αντίστροφο...

...οπως και το ότι ήταν το μοναδικό ίσως Α/Τ που έβγαινε για "ξιφία" στο Αιγαίο με 13 μποφώρ
(όταν δηλαδή ισχύει απαγορευτικό για ΟΛΑ τα καράβια...)

...όλα τα παράξενα δηλαδή !

στο Α/Τ ΛΕΩΝ υπηρέτησα από τον Νοέμβριο του 1990 έως και τον -ευλογημένο- Φεβρουάριο του 1992...

έκτοτε δεν το είδα ξανά το κωλοκάραβο και ούτε θέλω να το ξαναδώ !

ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ !
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 05-05-07, 00:06
Το avatar του χρήστη t.ASSOS
t.ASSOS Ο χρήστης t.ASSOS δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 08-04-2007
Περιοχή: ΕΛΛΑΣ
Μηνύματα: 206
Προεπιλογή

Παράθεση:
...ναι,πολλά μυστήρια κρύβει (έκρυβε μάλλον) ο ΛΕΟΝΤΑΣ,με πιο χαρακτηριστικό

Εγώ θα σου έλεγα πως αυτό είναι κοινό χαρακτηριστικό των ενόπλων μας δυνάμεων , όταν μάλιστα δεν καθαρίζει καλά το ταψί ο μάγειρας.
Το μόνο παράξενο που εντοπίζω σ αυτά που αναφέρεις είναι ότι το φαγητό το τρώγατε.
Σ ένα πλοίο θρύλο όπως αυτό , περίμενα να ακούσω ότι συμβαίνανε «σημεία και τέρατα».
Κάτι πιο αξιοπερίεργο δεν σου έχει μείνει από την θητεία σου εκεί?
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 05-05-07, 09:59
sumotori Ο χρήστης sumotori δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-03-2007
Μηνύματα: 152
Προεπιλογή

Σαν τι να μου μείνει ρε t.ASSOS ??

Με το χέρι την καρδιά απάντησέ μου...σαν τι θα περίμενες να βρεις σε ένα πλοίο
σαν όλα τ'άλλα ??

Πρόσεξε που είναι το λάθος στην όλη παραφιλολογία : εμείς δεν γνωρίζουμε ΚΑΝ αν έγινε το περιβόητο αυτό πείραμα !
Δεν ξέρουμε επίσης την πραγματική -ελληνική- ταυτότητα του ELLDRIDGE...
Είναι το Α/Τ ΛΕΩΝ ? Ο ΙΕΡΑΞ ? Ή,όπως υποστήριζαν πολλοί παλιότερα,
το ΒΕΛΟΣ ?

Εγώ υπηρέτησα για δεκαπέντε μήνες περίπου στο Α/Τ ΛΕΩΝ,ήμουν σειρά 90Δ,
η σειρά μου και κάποιες νεώτερες ήταν οι άτυχες που το παρόπλισαν στην Αμφιάλη.

Αλλά,γιατί δεν πας να το επισκεφτείς και μόνος σου ? Στην Αμφιάλη είναι ακόμη
-αν δεν το'χουν μετατρέψει σε παλιοσίδερα-,οπότε μπορείς να πας μέσω κάποιου γνωστού σου να το περιεργαστείς.

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω για μία ακόμη φορά,αλλά το πρώτο που θυμάμαι από το ΛΕΩΝ είναι ποδαρίλα,βρώμα,έλλειψη νερού στις πλεύσιμες και πολλά drugs στα αμπάρια !

Έχω και μία αναμνηστική πλακέτα της πλάκας...μας την έδωσαν σα δώρο για τον παροπλισμό !

Όσο για τα του πειράματος...αυτά είναι συμπεράσματα των λογής λογής "ερευνητών"...

Ή,αυτό λέω εγώ τουλάχιστον
__________________
sumo is the way to the top
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν μπορείτε να προσθέσετε νέα threads
Δε μπορείτε να απαντήσετε
Δεν μπορείτε να προσθέσετε συνημμένα
Δεν μπορείτε
BB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 20:00.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.