Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 07-03-07, 09:02
Το avatar του χρήστη Litsa
Litsa Ο χρήστης Litsa δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 25-01-2006
Περιοχή: ολούθε
Μηνύματα: 2.315
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Μιχάλης
Λίτσα μου, ερμηνεύεις ξανά ένα απόσπασμα των ευαγγελίων με τρόπο που να συμφέρει το συλλογισμό σου. Ειλικρινά δεν βρίσκω καμία σχέση μεταξύ του "άει παράτα μας" με το "τι εμοί και συ, γύναι;"
Μιχάλη μου, με κατηγορείς άδικα.
Θα τολμούσα ποτέ να κάνω αποσπασματική ερμηνεία ;
Έχω και άλλες περιγραφές που ενισχύουν αυτό που λέω

Πρόσεξε που αλλού εμφανίζεται αυτή η "αθώα" φράση στην ΚΔ



ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ Ε΄
5 και δια παντός νυκτός και ημέρας εν τοις μνήμασι και εν τοις
όρεσιν ην κράζων και κατακόπτων εαυτόν λίθοις. 6 ιδών δε τον Ιησούν
από μακρόθεν έδραμε και προσεκύνησεν αυτόν, 7 και κράξας φωνή μεγάλη
λέγει· τι εμοί και σοί, Ιησού, υιε του Θεού του υψίστου; ορκίζω σε
τον Θεόν, μη με βασανίσης. 8 έλεγε γαρ αυτω· έξελθε το πνεύμα το
ακάθαρτον εκ του ανθρώπου. 9 και επηρώτα αυτόν· τι όνομά σοι; και
απεκρίθη λέγων· λεγεών όνομά μοι, ότι πολλοί εσμεν.


&

ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ Η΄
27 εξελθόντι δε αυτω επί την γην υπήντησεν αυτω ανήρ τις εκ της πόλεως,
ος είχε δαιμόνια εκ χρόνων ικανών, και ιμάτιον ουκ ενεδιδύσκετο και
εν οικία ουκ έμενεν, αλλ’ εν τοις μνήμασιν. 28 ιδών δε τον Ιησούν
και ανακράξας προσέπεσεν αυτω και φωνή μεγάλη είπε· τι εμοί και σοί,
Ιησού, υιε του Θεού του υψίστου; δέομαί σου, μη με βασανίσης
[/color]

Δηλαδή , τα δαιμόνια για να βρίσουν τον Ιησού του λένε · τι εμοί και σοί,

Δηλαδή το "τι εμοί και σοί" είναι βρισιά.

Το ότι έχουν επενδύσει την ΚΔ με φράσεις που εξυμνούν τον
ρόλο της γυναίκας θα μπορούσε να εξηγηθεί ότι την έχουν
συγγράψει περισσότεροι από ένας γραφέας σε κάθε ευαγγέλιο
και είχαν διαφορετικές "τάσεις" μέσα στο κείμενο.
Μπορεί να είχαν κι άλλες βρισιές που τις αλλάξαν αλλά τους
ξέφυγε αυτή.
Απ τις λεπτομέρειες ανακαλύπτεις περισσότερα παρά απ τα προφανή.
Αυτό ισχύει σε ΟΛΑ τα προπαγανδιστικά κείμενα.
Απάντηση με παράθεση