Το forum του μεταφυσικού  

Επιστροφή   Το forum του μεταφυσικού > Συζητήσεις > UFO – Εξωγήινοι – Διαστημική

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιά 15-10-07, 00:07
Το avatar του χρήστη skeptic
skeptic Ο χρήστης skeptic δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 13-07-2006
Μηνύματα: 1.211
Προεπιλογή

Kαι κάτι άλλο.
Ούτε και ο Βushman μίλησε για αντιβαρυτική ερμηνεία.
Συσχετισμούς μεταξύ της δύναμης του μαγνητισμού και της βαρύτητας εξέτασε με το πείραμα του. Και απέδειξε ότι ο μαγνητισμός ακυρώνει την βαρύτητα ως ένα βαθμό.
Προτείνω να δεις τη συνέντευξη του στον David Sereda για να ενημερωθείς σωστά ώστε να μην τον κατακρίνεις άδικα εδώ.
Επίσης ο Bushman μίλησε για 5 μέχρι στιγμής γνωστές δυνάμεις(ξεχωρίζει το μαγνητισμό από τον Η/Μ) στο σύμπαν και για 9 συνολικά εξεταζόμενες (οι υπόλοιπες 4 τώρα εξετάζονται και είναι όλα υπό αναθεώρηση)

Περιμένω την πηγή σου.

Ο Τ.Τ.Βrown έκανε απόρητη δουλειά για τους γνωστούς-αγνώστους. Ήταν ένας ακόμα σπουδαίος εφευρέτης και αντιδογματικός επιστήμονας που έγινε άνθρωπος φάντασμα για να γιγαντωθεί αυτό το τέρας αυτή η μαφία που λέγεται στρατιωτικο-βιομηχανικό σύμπλεγμα.

http://ttbrown.com/defying_gravity/preface.html

Science in the late 50s said what he did was against physical law, yet the government classified his work. A bunch of government contractors both American and foreign have been working on it ever since.

Παράθεση:
B-2 pilots and engineers have openly ridiculed LaViolette’s speculations. The official explanation is that enveloping the B-2 in a shield of static electricity is designed to reduce its radar and thermal signature and make it ultra-stealthy. Some writers have argued that it also reduces the craft’s air resistance and thereby improves its lift – but this is achieved aerodynamically rather than electrogravitically.
Χαχαχα!
Τι περίμενες να πούν οι πιλότοι και οι μηχανικοί του B-2. Την αλήθεια; Χαχαχα

Δεν είπαμε ότι δεσμεύονται με συμβόλαια εχεμύθιας;

On March 9, 1992, "Aviation Week and Space Technology" magazine made a surprising disclosure that the B-2 electrostatically charges its exhaust stream and the leading edges of its wing-like body. Those familiar with the electrogravitics research of American physicist T. Townsend Brown will quickly realize that this is tantamount to stating that the B-2 is able to function as an antigravity aircraft.

"Aviation Week" obtained their information about the B-2 from a small group of renegade west coast scientists and engineers who were formerly associated with black research projects. In making these disclosures, these scientists broke a code of silence that rivals the Mafia's. They took the risk because they felt that it was important for economic reasons that efforts be made to declassify certain black technologies for commercial use. Two of these individuals said that their civil rights had been blatantly abused (In The Name Of Security) either to keep them quiet or to prevent them from leaving the tightly controlled black Research And Development community.

Several months after "Aviation Week" published the article, black world security personnel went into high gear. That sector of the black Research And Development community received VERY STRONG warnings and, as a result, the group of scientists subsequently broke off contact with the magazine. Clearly, the overseers of black Research & Development programs were substantially concerned about the information leaks that had come out in that article.

ομερτά φίλε μου... μαφία...

επιπλέον:

Many people are amazed how quiet the B-2 is during take-off.

It's official operating speed is not declassified.

First the USAF said Chemicals are added to the exhaust to cool the exhaust, but later they admitted, it is to prevent the forming of contrials.

Both its wing leading edge and jet exhaust stream are charged to an incredibly high voltage.

A few USAF publications by Wright Aeronautical Laboratory and Air Force Systems Command's Astronautics Laboratory about the B-2, are about topics as 'electric-field propulsion', and 'electrogravitics' (or anti-gravity), the transient alteration of not only thrust but also a body's weight.


Η αντιβαρυτική έρευνα σε μεγάλες κλίμακες βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του άκρως απόρητου εδώ και τουλάχιστον μισό αιώνα.

Εσύ θα ρισκάριζες να χάσεις την δουλειά σου, και πιθανόν τη ζωή σου αποκαλύπτωντας την αλήθεια;

Και γιατί το Β-2 είναι τόσο ανίσχυρο με τους συμβατικούς κινητήρες; Στα χαρτιά έχει λόγο ώσης προς βάρους ίσο μόνο με 0.2.. προφανώς κάτι το σπρώχνει παραπάνω και αθόρυβα, το οποίο μας το κρύβουν.. λέγε με "αντιβαρύτητα"

Περιμένω να μου πεις τι σου έκανε να αλλάξεις 180μοίρες γνώμη σχετικά με το πείραμα του Βushman.

Εφόσον είναι πλέον γνωστό ότι το Β-2 έχει ηλεκτροβαρύτητα ενσωματωμένη (με δυνατότητες ακύρωσης της βαρύτητας περίπου μέχρι 89% ή και περισσότερο, πληροφορίες μέσω διαρροών από τον insider αμυντικών συμβολαίων Έντγκαρ Ροθτσιλντ Φουσέ, ο οποίος περιέγραψε ένα παρόμοιο σύστημα στο TR3-B, αντιβαρυτικό αεροσκάφος τριγωνικού σχήματος,κατά πάσα πιθανότητα το ΑΤΙΑ που θεάθηκε μαζικά στο Βέλγιο στις αρχές της δεκαετίας του 90) πρέπει να σημειωθεί η υψηλή στεφανιαία εκένωση που παρατηρείται γύρω από την άτρακτο τη στιγμή που αλλάζει μέθοδο προώθησης από την συμβατική τζετ τουρμπίνα σε ηλεκτροβαρυτική προώθηση.


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη apan@samos : 15-10-07 στις 11:54 Αιτία: συγχώνευση πολλαπλών δημοσιεύσεων
Απάντηση με παράθεση
  #42  
Παλιά 15-10-07, 11:56
Ηλιας Ο χρήστης Ηλιας δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-09-2004
Μηνύματα: 441
Προεπιλογή

Παράθεση:
Kαι κάτι άλλο.
Ούτε και ο Βushman μίλησε για αντιβαρυτική ερμηνεία.
Έτσι ο Bushman έκανε μια επίδειξη αντιβαρύτητας, ανατρέποντας τα δεδομένα του πειράματος του Γαλιλαίου, πήρε μάλιστα και πιστοποιητικό για την γνησιότητα του πειράματος με υπογραφές 9 μαρτύρων.

+ το πιστοποιητικο που μας εβαλες σε φωτογραφια μιλάει για αντιβαρυτητα.

Αυτά για να σου θυμισω πως ξεκινησες την κουβέντα. Κάθομαι, γράφω, γράφω, για να έρθεις να μου πεις στο τελος, "ναι εγραψα πως εκανε πειραματα αντιβαρυτητας, αλλα την ιδια στιγμη εννουσα πως δεν εκανε πειραματα αντιβαρυτητας"

Εσύ μας εδωσες την πληροφορια, με βάση αυτες τις πληροφοριες κανω τη συζήτηση.

Αν οντως δε μιλάει για αντιβαρύτητα, καλα κανει.

Κακώς βεβαια παρουσιάζει το γεγονος οτι οι μαγνητες νεοδυμιου μπορουν για να επιβραδυνθουν, ως ανακάλυψή του (+ στο πιστοποιητικο τουλάχιστον το ονομαζει αντιβαρύτητα), καθώς αυτο φαινεται πως ειναι γνωστό φυσικο φαινομενο που ουδεμια σχέση εχει με αντιβαρύτητα.

Παράθεση:
Χαχαχα!
Τι περίμενες να πούν οι πιλότοι και οι μηχανικοί του B-2. Την αλήθεια; Χαχαχα
Με την ιδια λογική τι περιμενες να πει ενας ουφολογος; Πολυ γραφικα τα εχεις ολα σχεδιασμενα στο μυαλο σου.

Και ξέρεις, το ειδος των επιχειρηματων που χρησιμοποιεις, αν το αντιστρέψεις, καταστρέφεις ολα τα επιχειρήματα σου. Έτσι ενα απλο παραδειγμα: Τι περιμενεις να πει ενας ουφολογος; Ταμπλελες βαζεις εσυ στους "μάρτυρες" και στα επιχειρήματα που επικαλουμαι, "ταμπλελες" θα βάλω κι εγω. Μην παραπονεθεις. Κάνω αυτο που "διδασκεις" και "εφαρμοζεις".

Δευτερον, δεν το λενε μονο οι μηχανικοι και οι πιλοτοι του Β2.

Τριτον σου εδωσα στοιχεια πως η μεθοδος που παρουσιάζεται ως ηλεκτροστατικη αντιβαρυτητα ειναι μη αποδοτικη. Τριτη φορα που τα αγνοεις και θεωρεις την αντιβαρυτητα ως μοναδικη πιθανοτητα. Δε σέβεσαι καθολου το χρονο που αφιερωσα να βρω πληροφοριες για το θεμα που μας παρακινησες να μιλήσουμε.

Τεταρτον σου εδωσα στοιχεια πως η φορτιση χρησιμοποιειται ως τεχνική μειωσης αντιστάσεων. Το αγνοεις και αυτό. Για πολλοστή φορα.

Τα περι μαφιας:

Η παραβιαση απορρήτου και οι ενεργειες του εκαστοτε οργανισμου να βάλει "στη θέση τους" τα άτομα που διερευσαν τις πληροφοριες δεν εχει καμμια απολύτως σχέση, μα καμμια απολύτως σχεση με το περιεχόμενο της απορρητης πληροφοριας. Συνεπώς ναι, δεν ξερω αν ειναι αληθινες οι "ιστοριες" που μας παραθέτεις, αλλα αυτο ειναι λογικο να γινεται για περιπτώσεις αποκάλυψης οποιουδήποτε απορρήτου στοιχείου. Δεν αποδευκνειει ούτε πως το απορρητο αφορουσε αντιβαρυτητα, ούτε πως δεν αφορουσε θεματα αντιβαρυτητας. Μπορει να εχεις δικιο οτι οντως τα στοιχεια σχετιζονται με αυτη την τεχνολογια, μπορει να εχεις και αδικο. Το γεγονος πως το παρουσιάζεις τοσο μονοπλευρα, δε με βρίσκει σύμφωνο.

Απορρητα έχει και η ΙΝΤΡΑΚΟΜ, και η Boeing, και κάθε οργανισμος σχεδον, για κάθε λογής θέματα, και για πολλους λογους. Ξέρεις τι ειναι απορρητο πχ; Τα ακριβή σχέδια του Boeing 747. Kαι όλων των Boeing. Αν καποιοι εργατες της εταιρειας τα βγάλουν στη φορα, ή θα λαβουν σκληρή προειδοποιηση, ή θα απολυθουν.... Αρα τι; Τα Boeing 747 χρησιμοποιούν αντιβαρύτητα; Θυμασαι πριν λιγους μηνες τι πανικος εγινε με την διαρροή απορρήτων σχεδιών της Φερραρι των αγώνων F1;

Δεν υπάρχει λιγο απορρητο, και πολύ απορρητο.

Οποιο αεροπλάνο ειναι αθόρυβο, χρησιμοποιει αντιβαρύτητα; Ενα κατασκοπευτικο, πολεμικο αεροπλανο, δεν πρεπει να ειναι αθόρυβο; Μείωση θορούβου επιτυγχάνεται μονο με αντιβαρύτητα; Και ειδικά το τελευταίο που το ξέρειε; Έχεις δει αντιβαρυτικές συσκευές σε λειτουργία;

Οποιο αεροπλάνο έχει άγνωστη ταχύτητα, έχει αντιβαρύτητα; Γιατί εγώ πάντως σε τοσες ιστοσελίδες βρίσκω πληροφορίες για την ταχύτητα του Β2 (οχι πως σημαινει τιποτα αυτό, αλλά λέμε)

Επισης, οτι κειμενακια συλλέγεις απο κάθε λογής site ουφολογιας, ειναι απόδειξη; Γιατι μου δινεις ενα κειμενακι εσυ, σου δινω ενα εγώ, τοτε ποιος εχει δικιο στο τέλος;

Επισης: λογος ώσης προς βάρος 0.2 σημαινει οτι το αεροπλανο έχει αντιβαρύτητα; Ποιος στο ειπε αυτό;Τα αεροπλάνα πετάνε και λόγω της ώσης που έχουν, και λόγω της δυναμικής άνωσης! Δηλαδή χρησιμοποιουν και τον αερα. Οι πυραυλοι που δε χρησιμοποιούν τον αερα πρεπει να έχουν λογο ωσης προς βάρος μεγαλύτερο της μονάδας.

Θες παράδειγμα;

http://www.whatreallyhappened.com/boeing_707_767.html

The thrust to weight ratio for a Boeing 707 is 4 x 18,000/336,000 = 0.214286.

The thrust to weight ratio for a Boeing 767 is 2 x 31,500/395,000 = 0.159494.


Εκτός αν τα Boeing εχουν συσκευές αντιβαρύτητας, μάλλον κάνεις λάθος...

Παράθεση:
Περιμένω να μου πεις τι σου έκανε να αλλάξεις 180μοίρες γνώμη σχετικά με το πείραμα του Βushman.
Δεν άλλαξα γνώμη. Η γνώμη μου ήταν πως δεν επροκειτο για φαινομενο αντιβαρύτητας, αλλα πιθανον για κάποιο ηλεκτρομαγνητικό φαινομενο, το οποιο δεν είχα υποψην. Δες τα πρώτα μηνύματα, αυτο γράφω. Απλα χθες βρηκα αυτό το κειμενο περι ιδιοτήτων των μαγνητών νεοδυμμίου, που οντως εξηγεί πιο φυσικο φαινομενο συμβαίνει (και συμβαίνει με ολους τους μαγνήτες, απλά με το νεοδύμιο πιο εντονα) και που οντως εξηγει πως δεν προκειται για αντιβαρύτητα. Δεν αλλαξα γνώμη, απλά έχω πιο συγκεκριμένη εικονα.
Απάντηση με παράθεση
  #43  
Παλιά 15-10-07, 11:56
Το avatar του χρήστη skeptic
skeptic Ο χρήστης skeptic δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 13-07-2006
Μηνύματα: 1.211
Προεπιλογή

Ο bushman επίσης έκανε και μια άλλη εκπληκτική αποκάλυψη σχετικά με το περιβόητο περιστατικό του Ροσγουελ.
Ανάφερε μια μαρτυρία ενός πολύ στενού του φίλου γιατρού, που περιποιήθηκε κάποτε τον πιλότο που κατέρριψε το ΑΤΙΑ στο ροσγουελ! Του διηγήθηκε την απίθανη εμπειρία του.
Αυτός ο δοκιμαστής πιλότος πετούσε το 1947, το F-86, το γρηγορότερο μαχητικό αεροσκάφος εκείνη την εποχή παρόλο αυτά το ΑΤΙΑ είχε μεγαλύτερη ταχύτητα και πέρασε μπροστά.
Αφού ζήτησε οδηγίες από τη βάση για το τι να κάνει, το κατέρριψε χρησιμοποιώντας ένα "όπλο" που έφερε σε ατρακτίδιο πάνω στο αεροσκάφος.
Ανάφερε και άλλα πράγματα που φαντάζουν απίστευτα..
Ότι τη στιγμή που μπήκαν να ερευνήσουν το σκάφος παρατήρησαν ότι τα τοιχώματα του ήταν ημιδιαφανή και το πάτωμα ελαστικό ενώ ανέφερε ότι ένα EBE από το πλήρωμα τριγυρνούσε ακόμα ζωντανό στην έρημο κοντά στο σημείο της πτώσης!

edit.
Παράθεση:
The thrust to weight ratio for a Boeing 767 is
Ναι με τη βασική διαφορά ότι το boeing 767 δεν είναι μαχητικό στρατιωτικό αεροσκάφος. Ακόμα και το πανάρχαιο βομβαρδιστικό σχηματισμού Β-52 έχει λόγο ώσης/βάρους μεγαλύτερο από ότι έχει το B-2 στα χαρτιά! σου φαίνεται αυτό λογικό;
Για δες τι λένε οι insiders...

Τι σε έκανε να αλλάξεις γνώμη για το πείραμα Ηλία; Πρώτα έσχιζες τα ρούχα σου ότι δεν ισχύει και ότι ποτέ δεν το έκανε και τώρα το πιστεύεις; Αποφάσισε τι πιστεύεις!

ακυρώνει ή δεν ακυρώνει τη βαρύτητα ως ένα βαθμό το νεοδύμιο ηλία;

Γιατί πέφτει πιο αργά;

Δεν είναι ηλεκτρομαγνητικό το φαινόμενο. Είναι μαγνητοβαρυτικό.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skeptic : 15-10-07 στις 12:18
Απάντηση με παράθεση
  #44  
Παλιά 15-10-07, 12:06
Ηλιας Ο χρήστης Ηλιας δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-09-2004
Μηνύματα: 441
Προεπιλογή

Παράθεση:
πρέπει να σημειωθεί η υψηλή στεφανιαία εκένωση που παρατηρείται γύρω από την άτρακτο τη στιγμή που αλλάζει μέθοδο προώθησης από την συμβατική τζετ τουρμπίνα σε ηλεκτροβαρυτική προώθηση.
Δε θα σου απαντήσω σε αυτο, απλα θα σε ρωτήσω: ψάχνεις λιγο πριν τα γράψεις όλα αυτά; Έτσι απο περιεργεια ρωτάω.

Δες και αυτο το βιντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=VbCBPxBkKLA
Απάντηση με παράθεση
  #45  
Παλιά 15-10-07, 12:11
Το avatar του χρήστη skeptic
skeptic Ο χρήστης skeptic δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 13-07-2006
Μηνύματα: 1.211
Προεπιλογή

Παράθεση:
Δες και αυτο το βιντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=VbCBPxBkKLA
Edwards photographer awarded first place in photo contest: Photo by Bobbi Garcia, a civilian aerial photographer who works for Rohmann Services in support of the Air Force Flight Test Center (AFFTC) at Edwards Air Force Base, took this photo of a B-2 completing a mission over the Pacific Ocean, which appeared in the December 30, 2002 Aviation Week and Space Technology, to win the magazine's photo contest. (Thanks to Mark W. for this info)

This photo is probably the same effect as the others shown above, even though, according to various sources, the B-2's max speed is high-subsonic and so it can't break the speed of sound.

Δες και πιο πάνω τα edits.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skeptic : 15-10-07 στις 12:16
Απάντηση με παράθεση
  #46  
Παλιά 15-10-07, 12:19
Ηλιας Ο χρήστης Ηλιας δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-09-2004
Μηνύματα: 441
Προεπιλογή

Παράθεση:
Πρώτα έσχιζες τα ρούχα σου ότι δεν ισχύει
Τι προσπαθεις να πετύχεις; Δε σε καταλαβαίνω...Διάβασε τι γράφω:

Αμφισβήτησα πως η εξήγηση του φαινομενου ειναι αντιβαρύτητα. Και επιμένω σε αυτό.

Βρες μου εσύ που γράφω πως οι παρατηρησεις του Bushman δεν εγιναν και μας κοροιδεψε πληρώνοντας μάρτυρες ή κάτι τετοιο ή πως δεν τις πιστεύω. Παρακαλω. Περιμένω.

Με την ερμηνεια διαφωνω. Γιατι καθε πραγμα πρεπει να στο γραφουμε 800 φορες;

Παράθεση:
ακυρώνει ή δεν ακυρώνει τη βαρύτητα ως ένα βαθμό το νεοδύμιο ηλία;
Όχι δεν την ακυρώνει. Η βαρύτητα συνεχίζει να υπάρχει. Απλά υπάρχει μια επιπλεον δύναμη, ηλεκτρομαγνητικής φύσης. Η βαρύτητα παραμενει.

it exhibits magnetic braking when moved near a non-magnetic metal due to induced eddy currents.

Γνωστο φυσικο φαινομενο ειναι.

Αλλα αυτο το εχω επαναλαβει μονο 4 φορες, γι' αυτο και δεν εχει γινει κατανοητο.

Να σου πω, οταν πετας ενα αντικειμενο ψηλά, πως και αυτο ανεβαινει; Ακύρωσες τη βαρύτητα;

Όταν ενα ελικοπτερο ανεβαινει καθ'υψος, γιατι ανεβαινει; Ακύρωσε τη βαρύτητα;

Όταν κάνεις ενα αλμα, η δύναμη που σε σπρώχνει προς τα πανω, ακυρώνει τη βαρύτητα;

Η αντιβαρύτητα ακυρώνει τη βαρύτητα. Μια δυναμη με αντιθετη φορά στη βαρυτητα, δεν την ακυρώνει, απλα της αντιστεκεται. Κάτι το οποιο το διδασκομαστε απο το γυμνάσιο.

Ακυρώνω σημαινει σβήνω. Ελλατώνω. Δεν εχουμε ελλατωση της βαρύτητας. Δεν το καταλαβαινεις;
Απάντηση με παράθεση
  #47  
Παλιά 15-10-07, 12:27
Ηλιας Ο χρήστης Ηλιας δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-09-2004
Μηνύματα: 441
Προεπιλογή

Απο το site που εδωσες:

http://www.etheric.com/LaVioletteBooks/Book-ES.html

An electrogravitic drive of this sort could allow the B-2 to function with over-unity propulsion efficiency when cruising at supersonic velocities.

B-2 may fly at Mach 1.05 or Mach 0.99, that is not so much the question.

Αυτο απο site για ΑΤΙΑ

http://ufologie.net/htm/b2.htm

Μαλλον δεν εχουμε ιδιες πηγές
Απάντηση με παράθεση
  #48  
Παλιά 15-10-07, 12:37
Το avatar του χρήστη skeptic
skeptic Ο χρήστης skeptic δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 13-07-2006
Μηνύματα: 1.211
Προεπιλογή

Παράθεση:
it exhibits magnetic braking when moved near a non-magnetic metal due to induced eddy currents.
Aυτό είναι το φαινόμενο με το νόμο του Λενζ που περνάς το μαγνήτη μέσα από ένα χάλκινο σωλήνα.
Αλλά εδώ δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα.
Το νεοδύμιο έκανε ελεύθερη πτώση στο βαρυτικό πεδίο της Γης. Δεν περνάει μέσα από μεταλλικούς σωλήνες.
Και ο ρυθμός επιτάχυνσης του ήταν μικρότερος από 1G. Όλα τα άλλα σώματα πέφτουν με 1 G. Αυτό γιατί διαφέρει..;;; Είναι ο μανγητισμός και η σχέση του με την αντιβαρύτητα.

Αυτό το φαινόμενο στη μέχρι στιγμής γνωστή φυσική δεν έχει εξήγηση από όσο ξέρω.

Εκτός αν μου βρεις μια λογική εξήγηση.

Εφόσον το πείραμα του Μπουσμαν επιβεβαιώνεται ακυρώνεται η μάλλον τροποποιείται ριζικά η αρχή ισοδυναμίας.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skeptic : 15-10-07 στις 12:39
Απάντηση με παράθεση
  #49  
Παλιά 15-10-07, 12:49
Ηλιας Ο χρήστης Ηλιας δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-09-2004
Μηνύματα: 441
Προεπιλογή

Οταν περναει μέσα απο μεταλλικους σωλήνες το φαινομενο ειναι απλά πιο εντονο. Αν οι μαγνήτες ειναι ισχυροι και εχουν επιρροή σε μεγάλες αποστάσεις τοτε μπορει να επηρεαστουν απο το περιβαλλον τους. Τα Eddy currents και ο νομος του Lenz που λες δεν ειναι κατ' αναγκη φαινομενα που οφειλονται στη επαφη του μαγνήτη με ενα μεταλλικο αντικειμενο (πχ. χαλκος). Οφειλονται στο κινουμενο ή μεταβαλλομνο μαγνητικό πεδιο.

Γι' αυτο επιμενω, απο το πρώτο μήνυμα μου, πως το πειραμα αυτο δε λεει τιποτα σχετικά με αντιβαρύτητα, γιατι δεν ξέρουμε τις ακριβεις συνθήκες που έγινε, και μαλιστα με τα τελευταια που διαβαζω, έγινε με "υποπτο" υλικο, που εχει παρουσιάσει τετοιες ιδιοτητες για αλλους λογους. Γι' αυτο επιμενω πως το πειραμα χωρις συνθήκες εργαστηριου ειναι μια τρυπα στο νερο. Και επισης επιμενω πως τοσα και τοσα διαστημοπλοια κινουνται υπο την επιδραση της βαρύτητας και εχουν εντος τους μαγνήτες νεοδυμιου, αλλα δεν εχουν αποκλιση στις τροχιες τους.

Δεν το απορριπτω, απλα με ολα αυτα τα δεδομενα, απλα αμφισβητω εντονα την συσχετιση με τη βαρυτητα.
Απάντηση με παράθεση
  #50  
Παλιά 15-10-07, 13:11
Το avatar του χρήστη skeptic
skeptic Ο χρήστης skeptic δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 13-07-2006
Μηνύματα: 1.211
Προεπιλογή

Παράθεση:
Δε σέβεσαι καθολου το χρονο που αφιερωσα να βρω πληροφοριες για το θεμα που μας παρακινησες να μιλήσουμε
Αν νομίζεις ότι με τις προσωπικές προσβολές πετυχαίνεις κάτι λυπάμαι.
Πάντως εγώ δεν σε υποχρέωσα ποτέ να απαντήσεις. Μόνος σου απαντάς και μόνος σου έψαξες το θέμα που σημαίνει ότι σε ενδιαφέρει άσχετα αν επιλέγεις να το προσεγγίζεις από μια "απομυθοποιητική" πλευρά του debunker με πνεύμα αντιλογίας εναντίον όσων μιλάνε για αντιβαρύτητα και αντιβαρυτικές τεχνολογίες.
Και κάτι άλλο. Που ξέρεις τι είναι η αντιβαρύτητα;
Ξέρεις μήπως τι είναι η βαρύτητα;

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να δώσεις σωστό ή κοινά αποδεκτό ορισμό στην αντιβαρύτητα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skeptic : 15-10-07 στις 13:37
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν μπορείτε να προσθέσετε νέα threads
Δε μπορείτε να απαντήσετε
Δεν μπορείτε να προσθέσετε συνημμένα
Δεν μπορείτε
BB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 01:37.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.