![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]()
................
__________________
προσωπικη σελιδα - http://ΩΚΥΑΛΟΣ & ΟΡΕΙΘΥΙΟΣ.com Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LuX : 17-06-06 στις 14:12 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Από αυτά που θυμάμαι αναφέρεται μόνο ως δέντρο από την μετάφραση των 70κοντα. Όταν μεταφράστηκε στα λατινικά πιθανόν το δέντρο του καλού και του κακού να έγινε από κακό (malus)...... μήλο (malus)
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Εγω με την σειρά μου, θα ήθελα να πώ μία σκέψη που έκανα διαβάζοντας το post του lux.
Mήπως το λεγόμενο προπατορικό αμάρτημα, δεν είναι τίποτε άλλο παρά το σπάσιμο-αλλαγή της αλυσίδας του πρωταρχικού και τέλειου DNA που κατασκεύασε ο θεός; Μήπως το μήλο ήταν κάποιο γονίδιο και το δέντρο ήταν το DNA ; Μήπως τελικά είναι αλήθεια αυτά που λέει και κοντόφθαλμοί όσοι δεν το καταλαβαίνουν; Απλά σκέψη έκανα μην με λιθοβολίσετε ![]()
__________________
( Το παλαιό μου Nickname (Ελληνιστί Ψευδώνυμο) ήταν "VAGKRI"...) |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Φίλε Lux, μιας και δεν διαθέτουμε όλοι το συγκεκριμένο βιβλίο, μήπως θα σου ήταν εύκολο να μας επισυνάψεις εδώ αυτό που θέλεις να δείξεις, ώστε να μπορέσει να έχει κάποια βάση η συζήτησή μας για το πολύ ενδιαφέρον και περίεργο χωρίο της Γένεσης σχετικά με το δέντρο και την πτώση των Πρωτόπλαστων? Ευχαριστώ...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Φίλοι μου
Τα σχετικά κείμενα είναι αυτά . ΓΕΝΕΣΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Β << 8 Και εφύτευσεν ο Θεός παράδεισον εν Εδέμ κατά ανατολάς και έθετο εκεί τον άνθρωπον, ον έπλασε. 9 και εξανέτειλεν ο Θεός έτι εκ της γης παν ξύλον ωραίον εις όρασιν και καλόν εις βρώσιν και το ξύλον της ζωής εν μέσω του παραδείσου και το ξύλον του ειδέναι γνωστόν καλού και πονηρού. >> << 15 Και έλαβε Κύριος ο Θεός τον άνθρωπον, ον έπλασε, και έθετο αυτόν εν τω παραδείσω της τρυφής, εργάζεσθαι αυτόν και φυλάσσειν. 16 και ενετείλατο Κύριος ο Θεός τω Αδάμ λέγων• από παντός ξύλου του εν τω παραδείσω βρώσει φαγή, 17 από δε του ξύλου του γινώσκειν καλόν και πονηρόν, ου φάγεσθε απ ‘ αυτού• ή δ ‘ αν ημέρα φάγητε απ ‘ αυτού, θανάτω αποθανείσθε. >> ΓΕΝΕΣΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Γ << 1 Ο δε όφις ην φρονιμώτατος πάντων των θηρίων των επί της γης, ων εποίησε Κύριος ο Θεός. και είπεν ο όφις τη γυναικί• τι ότι είπεν ο Θεός, ου μη φάγητε από παντός ξύλου του παραδείσου; 2 και είπεν η γυνή τω όφει• από καρπού του ξύλου του παραδείσου φαγούμεθα, 3 από δε του καρπού του ξύλου, ό εστιν εν μέσω του παραδείσου, είπεν ο Θεός, ου φάγεσθε απ ‘ αυτού, ου δε μη άψησθε αυτού, ίνα μη αποθάνητε. 4 και είπεν ο όφις τη γυναικί• ου θανάτω αποθανείσθε• 5 ήδει γαρ ο Θεός, ότι ή αν ημέρα φάγητε απ ‘ αυτού, διανοιχθήσονται υμών οι οφθαλμοί και έσεσθε ως θεοί, γινώσκοντες καλόν και πονηρόν. 6 και είδεν η γυνή, ότι καλόν το ξύλον εις βρώσιν και ότι αρεστόν τοις οφθαλμοίς ιδείν και ωραίόν εστι του κατανοήσαι, και λαβούσα από του καρπού αυτού έφαγε• και έδωκε και τω ανδρί αυτής μετ ‘ αυτής, και έφαγον. 7 και διηνοίχθησαν οι οφθαλμοί των δύο, και έγνωσαν ότι γυμνοί ήσαν, και έρραψαν φύλλα συκής και εποίησαν εαυτοίς περιζώματα. >> << . 22 και είπεν ο Θεός• ιδού Αδάμ γέγονεν ως εις εξ ημών, του γινώσκειν καλόν και πονηρόν• και νυν μη ποτε εκτείνη την χείρα αυτού και λάβη από του ξύλου της ζωής και φάγη και ζήσεται εις τον αιώνα. 23 και εξαπέστειλεν αυτόν Κύριος ο Θεός εκ του παραδείσου της τρυφής εργάζεσθαι την γην, εξ ης ελήφθη. 24 και εξέβαλε τον Αδάμ και κατώκισεν αυτόν απέναντι του παραδείσου της τρυφής και έταξε τα Χερουβίμ και την φλογίνην ρομφαίαν την στρεφομένην φυλάσσειν την οδόν του ξύλου της ζωής. >> Όπως βλέπετε δεν αναφέρεται τι είδους δένδρο ήταν και τι καρπός ήταν . Αν θέλετε να συζητήσομε την ουσία του Προπατορικού αμαρτήματος πολύ ευχαρίστως αλλά να μην είμαι εκτός θέματος . |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Παρ' ολα αυτα απο το χριστιανικο ιερατειο "εμφυτευτηκε" η ιδεα του οτι το δενδρο αυτο ηταν μια μηλια.Ο λογος οχι και τοσο δυσκολο να ανιχνευτει! Η μηλια ηταν το ιερο δενδρο της θεας του κυνηγημενου Ερωτος, Αφροδιτης
![]()
__________________
EN TO ΠΑΝ Ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος επικοινωνίας Gateway Team Ιδρυτικό μέλος Κέντρου Αναζήτησης Πανεπιστημίου Αιγαίου ---------------------------------------- meta Journalist Αγαλματένια Κρίνα Μυθικισμός Το πρόβλημα της ιστορικότητας του Ιησού Δούρειος Ίππος (Β' έκδοση!) Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη beetlejuice : 31-05-06 στις 14:18 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Μετα λεει μη ποτε εκτεινη την χειρα αυτου .... και ζησεται εις τον αιωνα. Δηλαδη μην ξαναφαει απο αυτο το δεντρο γιατι θα ζησει αιωνια (σαν τελειος θεος) ? Ετσι τον εδιωξε για να μην ξαναφαει ? Αραγε ειναι μια περιγραφη του dna οπου αν ξαναφαμε/αποκωδικοποιησουμε θα ειμαστε αθανατοι ? Αραγε μηπως ειμαστε κλωνοι καποιων αλλων και ξεφυγε το πειραμα απο τον ελεγχο ? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Lux τα οσα ειπαμε και οι δυο ισως εχουν ταυτοχρονα καποια βαση. Εσυ αναφερεσαι στο καθεαυτο κειμενο της εβραϊκης Βιβλου και εγω αναφερομαι στις ιστοριες που διδαξαν οι "πατερες" απο την οργανωση του χριστιανισμου ως ιερατειου και μετα.
Περιμενω με ιδιαιτερο ενδιαφερον την αναλυση του κειμενου.
__________________
EN TO ΠΑΝ Ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος επικοινωνίας Gateway Team Ιδρυτικό μέλος Κέντρου Αναζήτησης Πανεπιστημίου Αιγαίου ---------------------------------------- meta Journalist Αγαλματένια Κρίνα Μυθικισμός Το πρόβλημα της ιστορικότητας του Ιησού Δούρειος Ίππος (Β' έκδοση!) Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη beetlejuice : 31-05-06 στις 15:09 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Παράθεση:
Όχι, πες μας! Παράθεση:
![]() Παράθεση:
Για μένα το νόημα είναι μεταφορικό περισσότερο, δηλαδή, δεν θα έψαχνα να βρω σε ποιό από τα σημερινά δέντρα μοιάζει. Αλλά θέλω να ακούσω και τις απόψεις σας.
__________________
Για τα λεφτά τα κάνεις όλα..[?] Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Drymonia : 31-05-06 στις 15:21 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, πιστεύεις πως το περίφημο μήλο των πρωτόπλαστων ήταν ουσιαστικά ένα μανιτάρι? Δεν είναι απίθανο. Καμία σύνδεση του μύθου με τον αντίστοιχο του κήπου των Εσπερίδων με τα χρυσά μήλα του? Τώρα, όσον αφορά στη σύνδεση του ιερού δέντρου της Αφροδίτης με την ιστορία των πρωτόπλαστων, συγγνώμη αλλά τη θεωρώ κάπως τραβηγμένη.
|
![]() |
|
|