![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Όχι ρε παιδιά!!! έλεος!!! Όχι πάλι η προπαγάνδα για την Σκυθόπολη.....
Αλλά να την ακούω και από 15χρονο κορίτσι που έχει σπουδάσει... Τώρα πραγματικά αρχίζω και ανησυχώ!!! Δίκες εσχάτης προδοσίας ήταν και όχι καταδίωξη εθνικών... Άμα διαβάσετε το απόσπασμα είναι ξεκάθαρο, αφού μάλιστα αθωώθηκε κατηγορούμενος που ισχυρίστηκε ότι θυσίασε για δικιά του υπόθεση και όχι για να πέσει ο αυτοκράτορας (στο οποίο θυσίασαν όλοι οι υπόλοιποι!!). Ακόμα και οι ξένοι αναλυτές δεν τις λένε διώξεις εθνικών αλλά διώξεις εσχάτης προδοσίας! Book XIX 1-9 The siege and capture of Amida by Sapor (359) 10 People of Rome rebel out of fear of scarcity of grain when Tertullus is city prefect (?360 to autumn 361) 11 Campaign against Sarmatae Limigantes 12.1-18 Trials for high treason 12.19-20 Prodigy at Daphne 13 Isaurian raidsαπό το http://odur.let.rug.nl/~drijvers/ammianus/structure.htm Τέρμα κάτω.... Έλεος δηλαδή... Πραγματικά ανησυχώ μετά από αυτό το περιστατικό! 19.000.000 πραγματικά ζαλίστικα!!! 19 εκατομύρρια ήταν όλος ο πληθυσμός της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας!!!!! Άντε την κριτική για το κρυφό σχολειό να την δεχθώ αφού έχει βάση, αλλά όχι "σκυθόπολη" και "δεν ήταν έλληνες οι βυζαντινοί" εδώ μιλάμε για άγνοια. Το θέμα είναι ποιοί την προώθησαν να τα πεί αυτά.... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
Γιατί η λέξη Έλλην στο βυζάντιο ήταν υβριστική; Γιατί επί βυζαντίου συναίβησαν οι χειρότερες καταστροφές του Ελληνικού Πολιτισμού και πληθυσμού; Τι ήταν λοιπόν η Σκυθόπολις; Το περιγράφει ο Εμμανουήλ Ροϊδης στην Πάπισα Ιωάννα...<<Και ου μόνον κατά των λίθων επέδειξαν τον χριστιανικόν ζήλον των οι ακάματοι εκείνοι ειδωλοθραύσται, αλλά και κατά των δυστυχών εκείνων, όσους υπωπτεύοντο εμμένοντας εις των πατέρων των την θρησκείαν. Ο σφάζων πρόβατον προς οικογενειακήν ευωχίαν, ο προσφέρων άνθη εις του πατρός του τον τάφον, ο συλλέγων χαμαίμηλα εις το φως της σελήνης, ο αρωματίζων την οικίαν του ή φέρων ανηρτημένον περί τον τράχηλον φυλακτήριον κατά του πυρετού κατεμηνύετο υπό κουκουλοφόρων κατασκόπων ως μάγος ή ειδωλολάτρης, κατεβαρύνετο δι αλύσεων και εστέλλετο εις Σκυθούπολιν, όπου είχε στηθεί το χριστιανικόν κρεουργείον. Εκεί συνεδρίαζον ευσεβείς δικασταί, αμιλλώμενοι τις πλείονας ειδωλολάτρας να οπτήσει επί εσχάρας, να βράση εντός ζέοντος ελαίου ή να κατακόψη μεληδόν. Μυριάδες μαρτυρολογίων διηγούνται τας αθλήσεις των χριστιανών ομολογητών, εκ των πληγών των οποίων έσταζε γάλα, και τους εδρόσιζον αι φλόγες, αλλ’ ουδείς έγραψεν ακόμη το αψευδές συναξάριον των μαρτύρων εκείνων, οίτινες αντί μυθώδους γάλακτος έχυσαν αίμα αληθές και αντί να δροσίσει κατέκαυσε το πυρ της χριστιανικής ανεπιεικίας, καυστικότερον όν, φαίνεται, του πυρός της πολυθεϊκής ωμότητος>>. Σε εκτενέστερη περικοπή Ροϊδης επισημάνει: «Κατά τας αρχάς του Μεσαίωνος επί Ουάλεντος, Ουαλεντινιανού και Θεοδοσίου συνεστήθη εν Ανατολή αληθής «Ιερά Εξέτασις», ής αι θηριωδίαι, αι καταπιέσεις και αι σφαγαί δεν έχουσι τι να φθονήσωσιν εις τους Ιεροδικαστάς της Ισπανίας, οίτινες άτομα μόνον κατεδίωκον επί κακοδοξία, ενώ οι Ορθόδοξοι «σωφρονισταί» της Ανατολής προυτίθεντο να εξαλείψωσιν αθρόους από του προσώπου της γης πάντας τους ελληνίζοντας ή φιλοσοφούντας. Τα περί τούτων χωρία των συγχρόνων ιστορικών εξαλείφουσι παν ίχνος αμφιβολίας, διεγείροντα αγανάκτησιν και φρίκην κατά των ελθόντων «βαλείν μάχαιραν και ουχί ειρήνην» Παρά του χριστιανού χρονογράφου Σωζομένου, ον ουδείς βεβαίως θέλει κατηγορήσει ως συκοφαντούντα τους ομοθρήσκους του, μανθάνομεν ότι «των ελληνιστών μικρού πάντες κατ’ εκείνο διεφθάρησαν, και οι μεν πυρί, οι δε ξίφει απολέσθαι προσετάχθησαν. Παραπλησίως δε δια την αυτήν αιτίαν διεφθάρησαν οι ανά πάσαν την αρχομένην λαμπρώς φιλοσοφούντες. Αλλά και εις μη φιλοσόφους, εσθήτι δε τη εκείνων χρωμένους εχώρει ο φόνος’ ως μηδέ τους τα’ άλλα επιτηδεύοντας κροκωτοίς τριβωνίοις αμφιένυσθαι, δι υπόνοιαν κινδύνου και δέος» (Ερμ. Σωζομένου, «Εκκλ. Ιστορ.», βιβλ. Στ’, κεφ. 35). Αντιλαμβάνεσαι τι λέει ο χριστιανός Σωζόμενος; Η τρομοκρατία είχε φτάσει σε τέτοια επίπεδα που οι άνθρωποι φοβόντουσαν τι ρούχα θα φορέσουν για να μην τους περάσουν για φιλόσοφους!!! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Άμα μου απαντήσεις (γιατί προφανώς άλλα αντιλαμβάνεσαι εσύ και άλλα εγώ) τότε θα σου απαντήσω και εγώ.... Παράθεση:
Παράθεση:
Ο Παλαμάς είναι καλύτερη και πιο αξιόπιστη πηγή από τον Ροϊδης άμα το πάμε έτσι: Δωδεκάλογος του γύφτου Βάρβαροι δυσκολοταίριαστοι, στη Ρωμανία των Κωνσταντίνων, πολεμούσαν κάτω από το λάβαρο των Ελλήνων Δεν πιστεύω να συγκρίνεις τον μέγιστο Πάλαμα με τις πλέμπες τύπου Ροϊδη? Καμμιά σοβαρή πηγή θα παραθέσουμε ή θα παίζουμε τις κουμπάρες? Παράθεση:
Εϊναι δυνατόν να χρησιμοποιεί κάποιος εκκλησιαστικός το ρήμα "διεφθάρησαν" την στιγμή που πιστεύει ότι θα μετατραπούν σε σωστοί άνθρωποι? Άλλωστε αν προσέξεις το κομμάτι αυτό δεν γράφει ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ. "Δια την αυτήν αιτίαν λέει" και παραπέμπει στο υποκείμενο που εδώ δεν αναφέρεται. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Λέει λοιπόν ο Όμηρος στην Ιλιάδα Ραψωδία Β στίχοι 681-685: Νῦν αὖ τοὺς ὅσσοι τὸ Πελασγικὸν Ἄργος ἔναιον, οἵ τ' Ἄλον οἵ τ' Ἀλόπην οἵ τε Τρηχῖνα νέμοντο, οἵ τ' εἶχον Φθίην ἠδ' Ἑλλάδα καλλιγύναικα, Μυρμιδόνες δὲ καλεῦντο καὶ Ἕλληνες καὶ Ἀχαιοί, τῶν αὖ πεντήκοντα νεῶν ἦν ἀρχὸς Ἀχιλλεύς. Μετάφραση: Και απ’ τ΄Άργος το Πελασγικόν όσ’ ήλθαν και απ’ την Άλον και απ’ την Τρηχίνα πληθυσμοί και απ’ την Αλόπην όσοι κι όσοι απ’ την καλλιγύναικα Φθίαν και την Ελλάδα, και Μυρμιδόνες και Αχαιοί και Έλληνες λεγόνταν, πενήντα πλοία και αρχηγός εις όλους ο Αχιλλέας. Οι Έλληνες ήταν υπήκοοι του Αχχιλέα. Οι υπόλοιποι που ονομάζεις Έλληνες λεγόμαστε Αχαιοί, Μακεδόνες, Αιολείς, Ίωνες, Αρκάδες ανάλογα με την φυλή που καταγόμαστε άσχετα αν έχουμε κοινή καταγωγή. Τώρα θα μου πείς "γιατί μου τα λές αυτά?". Ε προσπαθώ να σου δείξω ότι με τον καιρό το Έλληνας έχει αλλάξει σημασία. Και για αυτό σε ρώτησα και παραπάνω τί εννοείς "έλληνας". Με ποια σημασία? Την ομηρική? Την Κλασσική? Την Ελληνιστική? Την Βυζαντινή?, την Σύγχρονη? ποιά από όλες? Για το αν ήταν ελληνικό το βυζάντιο υπάρχει και σχετικό νήμα πάντως. Όσο για τη Σκυθόπολη αξίζει να δούμε από που στο καλό έχει προκύψει αυτή η φήμη. Περιμένω τις πηγές σου φίλε μου. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
![]() Παράθεση:
Τελικά βλέπουμε ότι αντί οι χριστιανοί να σφάζουν τους εθνικούς, οι εθνικοί να συνωμοτούν ενάντια στους χριστιανούς.... ![]() Και ακολουθεί το κομμάτι που παράθεσες παραπάνω Παράθεση:
![]() Σου είπα ότι κάτι δεν πάει καλά με το κομμάτι που παρέθεσες.... Από το http://www.ccel.org/ccel/schaff/npnf...i.xi.xxxv.html όπου βρίσκεται όλη η εκκλησιαστική ιστορία του Ερμ. Σωζόμενου |
#8
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
σκοτεινοί καιροί.. Η πλάκα είναι ότι ο ίδιος αιμοσταγής αυτοκράτορας κυνήγησε και χριστιανούς εκτός από παγανιστές φιλόσοφους. Από το bio: Valens' persecutions of Nicene Christians[[85]] and pagan philosophers,[[86]] his halting efforts at military achievement and his obtuse personality rendered him a less than glorious emperor. http://www.roman-emperors.org/valens.htm Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skeptic : 02-03-07 στις 11:59 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Αν και εχουμε ξεφυγει λιγο απο το αρχικο θεμα μας, εχουμε μπει σε μια ενδιαφερουσα και προπαντως πολιτισμενη συζητηση γυρω απο το θεμα της Σκυθοπολης. Αυτη τη στιγμη προσπαθω να μαζεψω οσο το δυνατον περισσοτερες πηγες που μου αποστελλονται απο διαφορετικους ανθρωπους. Σημερα φευγω για μονοημερο ταξιδι αστραπη εκτος Αθηνων γι'αυτο και αδυνατω να τις παραθεσω, υποσχομαι ομως να το κανω το αργοτερο ως την Τριτη.
Προς το παρον θα ηθελα να μου εξηγησει ο Ανεστης τι ακριβως εννοει με την εκφραση: "Δεν πιστεύω να συγκρίνεις τον μέγιστο Πάλαμα με τις πλέμπες τύπου Ροϊδη?" Χαιρετω! ![]()
__________________
EN TO ΠΑΝ Ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος επικοινωνίας Gateway Team Ιδρυτικό μέλος Κέντρου Αναζήτησης Πανεπιστημίου Αιγαίου ---------------------------------------- meta Journalist Αγαλματένια Κρίνα Μυθικισμός Το πρόβλημα της ιστορικότητας του Ιησού Δούρειος Ίππος (Β' έκδοση!) |
#10
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Ο καθένας πρέπει να βγάλει τα συμπεράσματά του για τις πηγές αυτές, όπως νομίζει αν και εγώ προσωπικά προτιμώ τις αρχαίες πηγές και όχι τις απόψεις του καθενός, όποιος και να είναι αυτός! Προτιμώ να διαμορφώνω άποψη μόνος μου.... Για αυτό προτείνω να δούμε τί λέει στο Res Gestae ο Αμμιανός Μαρκελλίνος και να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Σελίδα στα λατινικά έχω βρεί, και θέλω κάποιον να τα μεταφράσει.... |
![]() |
|
|